Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 23:04


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 03 okt 2017 20:01 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 okt 2017 19:36
Indlæg: 1
Hey.
jeg er en pige på 16 år.
jeg tog emma (krystalform) her i lørdags for første gang... oplevelsen var fantastisk har aldrig haft det bedre i hele mit liv, alting var perfekt.
jeg sniffede 0,4g cirka, jeg drak ikke alkohol, men røg dog et par pinde.
jeg har prøvet coke of amf før, uden og få det specielt dårligt dagene efter... men da jeg vågnede op her søndag morgen havde jeg det skidt, så røg jeg en pind og fik det bedre.
men så fik jeg det bare fucking dårligt igen, og jeg har det stadig dårligt her tirsdag aaften.... er megt svimmel, hovedpine, ondt i min tunge, kæbe og hals, har ingen appetit,utrolig meget kvalme, meget træt og dårligt/svingende humør.

jeg ved ik hvad fanden der sker, hvor lang tid det varer og hvad fuck jeg skal gøre!!!

plz hjælp //:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 okt 2017 20:27 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2485
Geografisk sted: Inside the animal
Du ville have vidst det, hvis du havde undersøgt tingene på forhånd, og ikke nu, hvor du har det ringe.
Tag den erfaring med dig til en anden gang, hvis du skal prøve nye substanser igen.

Du har overdoseret. MDMA er på mange måder mere nådesløst end gadeamfetamin/coke.
Det er derfor ikke unormalt at være ugidelig, været brugt på flere planer og smådeprimeret. Personligt ville cannabis ikke hjælpe, tvært imod gøre det værre.
Du kan finde gode råd til næste gang, samt hvordan du nemmest muligt kommer tilbage på sporet igen i de tonsvis af tråde, der ligner din. Brug Google til at søge trådene frem eller kig i underforummet 'Syntetiske' https://www.psychedelia.dk/forum/viewforum.php?f=4 . Tjek fx de øverste 'sticky' posts

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 okt 2017 19:03 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Hvis du er i værste tilfælde viser sig at være en af dem som ender ud i en månedslang depression/små psykotisk tilstand, så skaf noget 5-Htp og noget Rosenrod og begynd at supplementer med dem. De kan gendanne og modvirke noget af det rod MDMA kan have forårsaget (i nogle tilfælde) på Seretoninsystemet, simpelt forklaret. Det har virket utroligt godt for mig, da jeg er en af dem som tåler det rigtigt skidt, og samtidigt ofte har en tendens til at overdosere med det.

Håber du snart få det bedre!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 okt 2017 23:57 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 apr 2012 22:38
Indlæg: 27
Du er desuden alt, alt for ung til at eksperimentere med stoffer, jeg ved at det naeppe hjaelper men jeg ville virkelig raade dig til at holde dig til et par joints og alkohol indtil du bliver lidt aeldre - gerne omkring de tyve hvert fald..

Men som de andre siger, har du hoejst sandsynligt overdoseret hvilket er grunden til du har det elendigt.
Hvis du insisterer pä at indtage narkotika velvidende at det er skadende for dig (isaer) i din alder, sä husk at laes op paa de stoffer du har i sinde at tage og doser (!!!) ordenligt, dvs. efter vaegt og evt. erfaring.
Til MDMA kunne www.mollymeasure.com maaske bruges vejledende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 okt 2017 07:27 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Giver de andre ret. Vil lige tilføje at kropsvægten også er af betydning. Hvis du er en gennemsnitlig pige på 16, så har du endnu mindre vægt at stå imod med end dine mandlige modparter. Derfor skal du også tage mindre MDMA. Men ja du burde faktisk bare ligge de stoffer på hylden til du er færdig med at udvikle din egen personlighed imo. Hvis noget går galt er det altså nemmere at deale med når man er voksen og ikke er afhængig af forældre m.m.

Håber du lytter og passer på dig selv i fremtiden. Jeg tror nok du skal komme dig over den her dose, men hvis du fortsætter i samme stil kan det altså have fatale konsekvenser ala depression resten af dit liv. MDMA er ligeså farligt som det er fantastisk!

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 58 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team