Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 apr 2024 11:48


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 04 okt 2017 19:54 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Halløjtaler!
Min mavefornemmelse siger mig at tiden er inde til et solotrip på svampe.
Sidst jeg solotrippede er 5-6 år siden, og det var i min daværende lejlighed, hvor der pludselig blev banket på døren imens jeg peakede.. Det fyldte for meget (ikke angst, men det var stressende og ødelagde oplevelsen), og det gider jeg ikke risikere igen.
Jeg skal ikke pludselig stå til rådighed for nogen imens jeg solotripper, eller prøve at nedtone eller skjule noget.
Jeg har i den forbindelse overvejet hvad jeg så skal gøre.. Jeg ved ikke om det er overkill at leje et lille sommerhus i en dags tid, men det ville i hvertfald have sine fordele.
I den forbindelse søger jeg noget inspiration, og alle input er velkomne. Jeg har ikke ret meget lyst til at gøre det i naturen, da jeg gerne vil være et varmt sted, hvor jeg kan knalde ud, fuldstændigt som jeg har lyst til.

BilledeBillede

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 okt 2017 21:07 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Ja det er lidt trist med årstiden, for normalt ville jeg bare foreslå at gøre det i naturen jo. Har du overvejer bare at sætte et skilt på din dør, hvor der står at du ikke er hjemme?
Ellers lyder sommerhus nok, som den bedste ide

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 okt 2017 21:55 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 796
Hmm - den er svær.
Hvor sandsynligt er det at der bankes på din dør?
Omgivelserne giver jo vidt forskellige oplevelser, så det afhænger i sidste ende af hvad der tiltaler dig mest, og hvilke behov du har. Nogle gange har jeg haft hjemve, fordi jeg ikke har kunnet udforske og gøre akkurat hvad der passede mig, f.eks. det at kunne smide mig i min egen seng og vride mig (da ens sanser jo er særligt forstærkede osv.). Andre gange har det været enormt befriende at kunne gå i tænkeboks på den måde, da det at komme lidt væk fra mit rod har været helende i sig selv. Særligt fordi jeg oftest har haft den ”rå”, og danske natur tæt på (men der har jeg også haft kendskab til området, og vidst hvor der (næsten) ingen kom). Der er f.eks. noget helt særligt befriende og bekræftende over at kunne lave et bål, eller sidde nøgen i sand (hvilket desværre ikke er velset i en storby).


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 okt 2017 23:27 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Jeg har tjekket priser på sommerhuse, og jeg kan ikke finde et i området der kan lejes for 1 nat.. Jeg kan kun finde for minimum 2 nætter, og det koster ikke under 1600,-.. Det er mange penge ud af en SU, for 2 dages tag over hovedet :rocking:

Buttkraken skrev:
Ja det er lidt trist med årstiden, for normalt ville jeg bare foreslå at gøre det i naturen jo. Har du overvejer bare at sætte et skilt på din dør, hvor der står at du ikke er hjemme?
Ellers lyder sommerhus nok, som den bedste ide

Jeg tror sgu også sommerhus er den bedste idé. Angående skiltet, så tænker jeg at det ikke ville holde en potentiel banker væk, hehe.. F.eks. licensmanden, og han har ikke lyst til at forstyrre mig i mit svampetrip. Og det har jeg heller ikke lyst til at han gør.

Alf'n skrev:
Hmm - den er svær.
Hvor sandsynligt er det at der bankes på din dør?
Omgivelserne giver jo vidt forskellige oplevelser, så det afhænger i sidste ende af hvad der tiltaler dig mest, og hvilke behov du har. Nogle gange har jeg haft hjemve, fordi jeg ikke har kunnet udforske og gøre akkurat hvad der passede mig, f.eks. det at kunne smide mig i min egen seng og vride mig (da ens sanser jo er særligt forstærkede osv.). Andre gange har det været enormt befriende at kunne gå i tænkeboks på den måde, da det at komme lidt væk fra mit rod har været helende i sig selv. Særligt fordi jeg oftest har haft den ”rå”, og danske natur tæt på (men der har jeg også haft kendskab til området, og vidst hvor der (næsten) ingen kom). Der er f.eks. noget helt særligt befriende og bekræftende over at kunne lave et bål, eller sidde nøgen i sand (hvilket desværre ikke er velset i en storby).

Det er ikke meget sandsynligt, da jeg normalt ikke får uventede gæster. Jeg hader at være uforberedt på besøg, og det ved familie og venner også godt. Men der kan stadig snige sig et bank ind hist og her.
Havde det været 20 grader og tørt, så havde jeg nok gjort det udenfor, hvis jeg kunne finde et afsides sted i den by jeg er flyttet til for små 2 måneder siden.
Men som jeg skrev længere oppe, så vil jeg gerne kunne give helt slip under trippet, og det er lige til en kolde side udenfor hvis jeg pludselig vil smide mig.
Når jeg tripper med andre er det næsten altid udenfor, men jeg har andre intentioner med mit solotrip end bare farvelade :)

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 okt 2017 02:55 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 27 feb 2009 19:21
Indlæg: 1379
Hvad med et par rigtig store hørebøffer? Jeg gider ikke at åbne døren, når jeg tripper, så det fandme mig-tid. Men det har også taget lidt øvelse

_________________
Tilgiv Tilbliv


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 okt 2017 11:22 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Jeg hører musik i hovedtelefoner, og jeg kan slet ikke høre når der bliver banket på min dør. Men hvis det er et problem, kan du så ikke henlægge trippet til sent om aftenen?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 okt 2017 12:17 
Offline
Stodder
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2007 15:19
Indlæg: 716
Kan du ikke trippe midt om natten? Så burde chancen for besøg vel være minimalt?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 okt 2017 15:23 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
@Fritzie Moon, Enspænderen og leaf:

3 gode bud. Hvis ikke jeg finder én der har et sommerhus i Viborgområdet jeg kan låne/leje billigere end 1600,- , så er det gode ideer.

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 okt 2017 15:37 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Mr. Gone skrev:
@Halose: på airBNB kan du sikkert finde et hus i nærheden af dig, og leje det en enkelt nat :)

eksempelvis: https://www.airbnb.dk/rooms/1933273?loc ... s=VXbF1_Qf

:)
Hvorfor helvede har jeg ikke tænkt på det noget før? Virtuelle kys i din retning! Tak!

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 okt 2017 17:39 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 04 jun 2017 17:49
Indlæg: 2
Til mit første LSD-trip, som var solo, lejede jeg netop et hus på airbnb. Det lå langt ude på landet og havde privat skov, og en stor terrasse med udsigt over naturen. På den måde kunne jeg både være inde i trygge rammer, og gå ud i skoven uden risiko for at møde nogen. Jeg var der i 3 dage hvor jeg brugte en første dag på at falde til og koble af, anden dag på at trippe og tredje dag på at fordøje oplevelsen inden jeg kørte hjem. Det fungerede virkelig godt :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 okt 2017 20:20 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
cowichanpalmier skrev:
Til mit første LSD-trip, som var solo, lejede jeg netop et hus på airbnb. Det lå langt ude på landet og havde privat skov, og en stor terrasse med udsigt over naturen. På den måde kunne jeg både være inde i trygge rammer, og gå ud i skoven uden risiko for at møde nogen. Jeg var der i 3 dage hvor jeg brugte en første dag på at falde til og koble af, anden dag på at trippe og tredje dag på at fordøje oplevelsen inden jeg kørte hjem. Det fungerede virkelig godt :)

Det er præcis sådan noget jeg har i tankerne! Hvad måtte du bløde for sådan en omgang, var det omkring 400,- pr. dag? :)

Mr. Gone skrev:
det passer som fod i Halose :) :hjerte:

Amen for silvan da, nu er du rødglødende :mrgreen: :hjerte:

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team