Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 apr 2024 08:47


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 10 okt 2017 15:55 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 sep 2016 10:39
Indlæg: 15
Hvis man om fredagen indtager lidt md eller coke, vil man så kunne trippe svampe om lørdagen?
Grunden til jeg spørger er, at jeg coke og md jo påvirker dopamin/serotonin, og at svampene vist også gør det samme. (Hvis jeg ikke tager fejl)? Så derfor må der vel opstå en tolerance så?

Dårlig planlægning at gøre sådan?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 okt 2017 16:11 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2008 20:46
Indlæg: 638
Geografisk sted: København
Ja, det er lidt dårlig planlægning. Du har ikke lyst til den mindste coke eller MD nedtur hvis du skal være på svampe...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 okt 2017 16:37 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 apr 2016 14:07
Indlæg: 34
Coke skulle ikke have nogen betydning men mdma virker et langt stykke hen ad vejen på samme sytem i hjerne som svampe så jeg ville forvente nogen krydstolerance. Dvs forvent at effekten af svampene er noget svagere en den ellers ville være dagen after at du har taget mdma. Tolerancen skulle aftage til normal i løbet en 5-7 dage.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 okt 2017 16:43 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2008 20:46
Indlæg: 638
Geografisk sted: København
Men nu er seroteninsystemet ikke det eneste aktive system i kroppen under et svampetrip.

At være ude af homeøstase (kemisk balance) pga. coke aftenen før er også dårlig forberedelse på et svampetrip..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 okt 2017 17:21 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Såvidt jeg ved er der heller ikke den store krydstolerance mellem stofferne, men til gengæld tror jeg Lille Rødhætte har ret i at trippet kan gå i en ubehagelig retning noget nemmere hvis man har taget stimulanser dagen før et psykedelisk trip.

Jeg har dog prøvet det på egen krop og der fungerede det altså udemærket alligevel. Men der var jeg også "kun" på 150 mg MDMA 2 dage før. Altså ikke dagen før.

Tror du skal vurdere det på dagen, hvis du er tung i hovedet og halvdepressiv så ville jeg nok ikke indtage mine svampe. Og sådan er det faktisk altid med svampe. De fungere bare bedst hvis man er veludhvilet, glad og rolig på selve dagen.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 okt 2017 18:22 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 sep 2016 10:39
Indlæg: 15
Mange tak for svarene. Jeg tror bare jeg holder mig fra at tage noget om fredagen, så jeg kan være frisk til svampene om lørdagen, da jeg helt klart ser mest frem til det:)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 okt 2017 18:49 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2747
Fornuftigt valg :) svampene er helt sikkert også det fedeste af de nævnte.
Ha et dejligt trip


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 okt 2017 14:41 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 okt 2017 18:09
Indlæg: 2
Hvordan vil effekten være på den omvendte rækkefølge? For eksempel svampe/trøfler om fredagen og mdma om lørdagen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 okt 2017 15:08 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Tror det er bedre at vende rækkefølgen om, da du ikke tærer på dine serotonin depoter på samme måde ved svampetrip. Desuden er det også svære at få badtrip på MDMA. Tilgengæld vil det nok stadig gøre at MDMA trippet ikke bliver helt ligeså magisk, som hvis man helt har glemt hvordan det er at være ude og "flyve". Jeg mener altså det er fornuftigst at holde nogen pauser mellem sine forskellige eksperimenter, men hvis det ikke kan lade sig gøre så er det klart bedst at starte med psykedelika også stimulanser dagen efter. Generelt er det jo en nødvendighed at holde lange pauser mellem MDMA forbrug. Ellers kan hjernen beskadiges på længere sigt og det er jo ikke skide hensigstmæssigt i et samfund hvor hjernen er vores vigtigste ressource.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 okt 2017 17:31 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Dini skrev:
Hvis man om fredagen indtager lidt md eller coke, vil man så kunne trippe svampe om lørdagen?
Grunden til jeg spørger er, at jeg coke og md jo påvirker dopamin/serotonin, og at svampene vist også gør det samme. (Hvis jeg ikke tager fejl)? Så derfor må der vel opstå en tolerance så?

Dårlig planlægning at gøre sådan?



Ja, det kan du sagtens.

Personligt har jeg fået det sådan at svampe i min optik næsten er en hellig ting, der helst ikke skal påvirkes af rusen af andre stoffer end lidt cannabis.

Men jeg har selv prøvet det flere gange, i mine unge dage, og man kan sagtens have et fint trip. Om det kunne have været endnu bedre, hvis der ikke havde været andre stoffer indblandet.... Muligvis

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team