Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 13:18


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 12 okt 2017 00:23 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 maj 2008 19:24
Indlæg: 242
Geografisk sted: Snurrestrup
Hej venner.

Har I nogle fifs til at modvirke mundtørhed forårsaget af hetig kokain indtagelse?

Væske - små som store slurke - synes ikke at klare jobbet, og det tager en del af fokus fra rusen, da jeg er blevet opmærksom på mine tænder. Det kan umuligt være sundt at være SÅ tør i munden, så længe.

Kan se, at div. net-apoteker har nogle spytstimulerende midler; sugetabletter, sprays og tyggegummi.
Nogen anbefalinger?

Jeg drikker naturligvis rigeligt med vand under en binge, selvom det ikke hjælper på 'the cottonmouth'.

Sleep tight.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 okt 2017 08:01 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2484
Geografisk sted: Inside the animal
Anskaf så rent kokain som muligt og tag mindre.

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 okt 2017 23:17 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 maj 2008 19:24
Indlæg: 242
Geografisk sted: Snurrestrup
Er bivirkninger som dehydrering og mundtørhed ikke et typisk karakteristika for stimulanser? Eller har jeg misforstået?

Nuvel, produktet er selvfølgelig cuttet, men jeg har alligevel en vis tiltro til min kontakt, og mener bestemt ikke, det er i den ringere ende.

At tage mindre er ikke en mulighed på et binge..

Har anskaffet et spytstimulerende middel. Jeg skal vende tilbage en dag og fortælle, om det virker.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 okt 2017 03:38 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Ved ikke om du ryger, men synes selv godt at man kan blive godt tør i kæften når man har kæderøget 2 pakker smøger.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 okt 2017 07:57 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2484
Geografisk sted: Inside the animal
Username skrev:
At tage mindre er ikke en mulighed på et binge..

Jo, der følger en vis grad ad mundtørhed med stimulanser. Tendensen bliver forværret af højere doser og længere varighed.
Hvis du vælger ligefrem at binge kokain, må du acceptere lidt mundtørhed. Suck it up.

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 okt 2017 09:45 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 maj 2008 19:24
Indlæg: 242
Geografisk sted: Snurrestrup
Buttkraken skrev:
Ved ikke om du ryger, men synes selv godt at man kan blive godt tør i kæften når man har kæderøget 2 pakker smøger.


Joo, der bliver da røget nogle smøger samt joints i løbet af en sådan nat. Cannabis plejer heller ikke at

Frugthat skrev:
Jo, der følger en vis grad ad mundtørhed med stimulanser. Tendensen bliver forværret af højere doser og længere varighed.
Hvis du vælger ligefrem at binge kokain, må du acceptere lidt mundtørhed. Suck it up.


Nemlig, ja.
Se, jeg overlever skam nok. Men fandtes der nu et gyldent middel, så jeg, på længere sigt, undgår rådne tænder, så ville det jo være fantastisk - og egentlig dét, min tråd efterspørger.

Jeg giver en lille anmeldelse af det hersens spytstimulus, snarest. Måske er det sagen, måske ikke.

God weekend :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 okt 2017 15:11 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Google: Ekulf Fuktisar, stimulere vidst spytproduktionen, fik en tablet hjemme ved en ven i folkeskolen og begyndte at savle som en tåbe, helt latterligt, er dog ikke sikker på det er de samme tabletter, men de var de første der kom frem da jeg g00gl3d3

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 okt 2017 19:39 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
At børste tænder mere hyppigt i løbet af en weekend med stoffer end man ellers gør, synes jeg kan gøre underværker.

Skru lidt ned for forbruget af joints og alkohol. Skru lidt op for indtaget af væske. Det skal nok gøre tingene bedre.

Og så varierer spytproduktion meget fra person til person, hvilket har rigtigt meget at sige.

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 okt 2017 19:59 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 27 feb 2009 19:21
Indlæg: 1379
Sidst jeg var på apoteket fik damen bag skranken mig overtalt til, at købe nogle piller indeholde mælkesyrebakterier, men jeg havde ikke kontanter med til andet end hvad jeg skulle købe. Hvis dem du har fundet ikke fungere for dig, så kunne du give dem et skud, og hvis det er sådan nogle du har fået, så er jeg spændt på at høre hvad du finder frem til :)

_________________
Tilgiv Tilbliv


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 okt 2017 17:04 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 16 sep 2016 19:16
Indlæg: 149
Jeg synes man nemt kan komme til at overdrive med sit væskeindtag, men det er en balance gang man bliver bedre til i løbet af sin erfarings udvikling. Kunsten er at drikke lidt af gangen under hver enkelte time der passere. Bældre man for meget væske fremmer man den vanddrivende effekt og dermed bl.a. mundtørhed, spændinger, hovedpine et cetera.
Akkurat som der hidtil er nævnt, så har mine oplevelser med udpræget mundtørhed haft en klar forbindelse til især rygning, men også alkohol og andre vanddrivende midler.
Hvordan ens mindset ser ud har også en stor indvirkning på mundtørheden. Bekymringer, mistroiskhed, ærgelse, panik, angst og paranoia (i hvilken grad, de end måtte forekomme) så kan det også knyttes til en udpræget mundtørhed.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 okt 2017 11:21 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
Tror nærmere det smøgerne og de joints du ryger. Jeg bliver ofte meget tør i munden af joints. Ikke så meget af coke.

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team