Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 apr 2024 08:11


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 21 okt 2017 14:31 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 aug 2014 00:05
Indlæg: 198
Jeg er lidt nysgerrig på at vide, om det er farligere at mixe Ritalin eks. med valium/aprazolam/clonazepam osv. end det er at mixe det med alkohol.
Jeg har taget coke/amf/ritalin mange gange og drukket heftigt ved siden af. Det eneste jeg oplever, er, at effekten bliver langt mere "smooth" og euforisk, og eliminerer angsten fuldsændig, som ofte medfører på kokain og ritalin for mig.
Jeg er stoppet med at drikke alkohol, eller holder ihvertfald en længere pause, da jeg har meget svært ved at styre mig, og ender ofte med at dumme mig på flere punkter. Men jeg tager aprazolam og diazapam dagligt i relativt lave doser imod angst og indre uro.
Idag har jeg indtaget 80mg oxycontin, 25mg methyphindate og 10mg valium, og har det ganske fornuftigt. Jeg ved selvfølgelig godt, at der sikkert er en mindre risiko ved denne kombo, men hvis man læser på nogle amerikanske forums f.eks. er der flere som får adderal, oxycodone og xaxax recepligt dagligt, og tager det dagligt uden problemer.
Nå, men nu til spørgsmålet. Er det farligere at tage lidt benzo med sine stimulanser, end det er drikke alkohol med det? I min optik giver det ikke mening, at det skulle være farligere, da de rammer de samme receptorer som alkohol.
Men lad os nu sige at jeg også begyndte at drikke mig stiv oven i denne cocktail, så tror jeg gerne, at det kan blive farligt. Det er heller ikke min hensigt :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 okt 2017 18:08 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Tror generelt at benzoer er svære at OD på mht. at ligge og drukne i sit eget opkast, dog kan man jo ende med benzo-blackouts lettere end ved alkohol. Min ydmyge uinformerede tanke ville være at stims + benzoer er bedre end stims + alkohol, men ærlig talt er begge dele nok lige dumt på hver sin måde. Pas på dig selv derude :)

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 okt 2017 20:39 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 aug 2014 00:05
Indlæg: 198
fudge skrev:
Tror generelt at benzoer er svære at OD på mht. at ligge og drukne i sit eget opkast, dog kan man jo ende med benzo-blackouts lettere end ved alkohol. Min ydmyge uinformerede tanke ville være at stims + benzoer er bedre end stims + alkohol, men ærlig talt er begge dele nok lige dumt på hver sin måde. Pas på dig selv derude :)


Jamen jeg giver dig da helt ret. Altså sådan helt basalt, hvis man holder sine benzo doser moderate, og ikke bare smider den ene pille i munden efter den anden, så er det da langt mere sikkert. Dog er det ikke lige så fedt som at drikke alkohol - alkohol er bare mere euforisk i kombi med stimulanser, sådan er det bare :D
Jo tak og i lige måde ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 okt 2017 22:24 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 jan 2013 03:46
Indlæg: 146
Geografisk sted: Sumpen
Ved det faktisk ikke, men burde ikke at være den mest kritiske blanding hvis man holder doserne fornuftige.

Men oxycontin sammen med benzoer er en seriøst dum idé, lad hellere være med at gøre det en anden gang. Opiater/opioider + benzoer giver en uforudsigelig synergieffekt som let koster én livet. Faktisk er over halvdelen af alle såkaldte "heroin overdoser" i Canada ikke heroin overdoser som sådan, men et resultat af benzo + opioid og deres synergi.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 okt 2017 23:39 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 jan 2009 04:57
Indlæg: 126
Geografisk sted: KBH/Falster/Berlin
Efter min mening virker det altså ret åndssvagt at tage stimulanser for derefter at have brug for benzoer til at slå det ned igen; SÆRLIGT hvis du dagligt bruger benzoer fordi du har angst.

Kh & jeg synes i øvrigt du bør lade være med at tage flere stimulanser.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team