Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 19:37


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 31 okt 2017 18:27 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 jul 2016 23:11
Indlæg: 16
Hvis i havde haft en lang dag/aften på kokain, og i kunne vælge ketogan eller rivotril til at komme ned på. Hvad ville i så vælge og hvorfor ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 okt 2017 19:30 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
Benzodiazepiner er generelt bedst egnet til stimulant comedowns så rivotril ville jeg klart vælge af de to.

Hvis det er noget man gør sjældent er det ok, men ville ikke begynde at gøre det til en vane at skulle bruge beroligende for comedown, det bør generelt ikke være nødvendigt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 okt 2017 20:44 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 dec 2014 23:50
Indlæg: 228
Geografisk sted: Nordjylland
...


Senest rettet af Freidrich Gauss 12 jul 2018 20:02, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 okt 2017 21:34 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Friedrich Gauss skrev:
Har gode erfaringer med rød sodavand (landkjær style).

Mere coke er selvfølgelig også en mulighed.

De venligste hilsner.

Gauss fyren.

^ Er det bare rent navlepilleri at du skriver herinde? Trådstarterens spørgsmål er reelt nok og fint formuleret, og selv hvis du synes det er en dårlig idé at bruge piller til come downs, så argumentér for hvorfor, i stedet for at være så substansløs.
PS: Nu må du ikke blive lige så fornærmet på mig, som du blev på Buttkraken i den amfetamin-tråd for nogle dage siden, hvor du anbefalede lige rigeligt store streger til en nybegynder.


@Missekatdrengen > Jeg ville selv gerne være fortaler for at man tager come downs uden kemi, men jeg ikke mere helgen end at jeg selv har brugt benzoer til at slukke mig efter en aften med snudegas, hvis alternativet var at ligge og tælle knaster i loftet i 6 timer.
Alting med måde. Men det er også interessant at høre om der også er alkohol med i dit regnestykke? Det har også noget at sige, i forhold til blandingen.

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 okt 2017 22:02 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 dec 2014 23:50
Indlæg: 228
Geografisk sted: Nordjylland
...


Senest rettet af Freidrich Gauss 12 jul 2018 20:02, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 nov 2017 16:13 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 16 sep 2016 19:16
Indlæg: 149
Ville vælge ketogan fremfor rivotril. Ketogan frigiver lidt GABA i nervesystemet, og dæmper derfor de kropslige udslag fra kokainen. Desuden hjælper den euforiserende virkning på det depressive stadie under come-downet. Ikke nok med at ketogan hjælper på kredsløbs bivirkningerne, så er det også humør regulerende.
Alt med måde - i lighed med det er en lille dosis tilstrækkelig


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team