Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 17:25


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 18 nov 2017 01:51 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 sep 2009 17:36
Indlæg: 78
Geografisk sted: Køb En Havn
Skal ud og hygge med nogle kammerater i morgen og havde tænkt mig, at tage et mærke. Problemet er bare at jeg ikke har et helt mærke, men kun lidt under et halvt, så kunne godt tænke mig at kunne få forstærket effekten. Har læst mig lidt frem til at 3-5 datura frø, skulle kunne forstærke effekten og det visuelle.
Er der nogen som har erfaring med at bruge Datura Stramonium, til at forstærke LSD'en som kan bekræfte det?

Er fuld forstående over hvor farlig datura er, hvilket også er grunden til det kun er 3-5 frø, man skal indtage da det ikke er nok til at fucke en op.

Skal også i byen senere på aften, så ville også hører om at datura, alkohol, lsd, mdma og hash er en farlig combo.
Har en del erfaring med Lsd og mdma, har også prøvet at candy flippe et par gange.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 nov 2017 03:35 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 mar 2013 19:34
Indlæg: 390
:shock:

_________________
Lov og ret er et net
med så sære masker i,
at de små hænger på
og de svære slipper fri.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 nov 2017 12:44 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Hvis du også skal have alkohol, hash, og MDMA, så har du vel ikke brug for flere stoffer. Er fire stoffer på en aften ikke nok? Du risikerer at datura passer dårligt sammen med de andre stoffer, og så får du ødelagt din aften. Malurten i bægeret.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 nov 2017 13:40 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Synes bare du skal lytte til Mr. Gone. Han taler vise ord. Alle datura rapporter jeg har læst har ikke været særlig sjove for personen der har indtaget substansen. Når Mr. Gone siger rigtige hallucinationer, så menes der rigtige hallucinationer. Altså du ser ting der ikke findes i virkeligheden men er 100 % overbevist om at det er virkelighed. I de situationer jeg har læst om har det ofte være ondsindede hallucinationer, personernes værste mareridt er blevet til virkelighed. Og det er altså ikke bare lidt paranoide tanker omkring din egen død, det skulle kunne føles som at være i helvede. Ikke ligefrem opskriften på min yndlings bytur. Tilgengæld lyder MDMA, 50-70 ug LSD og lidt øl/weed som en ret lækker kombi!

Lær at elske mindre doser også, for imo er de faktisk magiske på sin helt egen måde. Det er måske ikke full-on 3D visuals med ekstra dimensioner i alle sanseapperatter. Men det er sjovt, rart, socialt og empatisk!

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 nov 2017 14:33 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Mr. Gone skrev:
Glemte lige at nævne at du nok også bør holde lidt igen med alkoholen. Det er unødvendigt at drikke store mængder når du skal være på de andre stoffer, 1-3 genstande kan dog i min erfaring godt gøre det hele lidt blødere og mere behageligt.

Det er rigtigt. Jeg foretrækker at drikke cola, i stedet for øl eller vin. Koffein går bedre sammen med de psykedeliske stoffer. Det forstærker trippet, i stedet for at hæmme det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 nov 2017 23:33 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 feb 2016 06:44
Indlæg: 123
Gør dig selv en tjeneste og læs trip rapporter omkring datura, har ikke selv formodet at finde en positiv endnu. De findes sikkert, men af hvad jeg har forstået er trippet mega mindfuck, og skide ubehageligt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 nov 2017 19:48 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 sep 2009 17:36
Indlæg: 78
Geografisk sted: Køb En Havn
Tak for alle de gode råd! Droppede idéen og holdt mig til mdma, lidt sprut og tjald.

Købte mine Datura frø for et par år siden, da jeg troede man kunne få et godt trip ud af det. Men efter at have læst en del om datura og dens effekt, droppede jeg det da 1-2 døgn med delirium ikke virker specielt tiltrækkende. Valgte i stedet for at smide dem i jorden, så jeg kunne få nogle pæne planter :)
Har dog eksperimentret med små mængder Datura (2 frø) til at forstærke hash, dog havde det ikke rigtigt nogen effekt. Grundet mine forsøg med at spise/ryge 2 frø, mente jeg at det ville være sikkert at indtage uden blive kastet ud i et mix af et LSD trip og et delirøs datura trip.
Det kan måske være jeg prøver det i fremtiden, hvis jeg kan få en kammerat til at tripsitte mig i tilfælde af det skulle gå helt galt. Better safe than sorry.


Mr. Gone skrev:
Jeg ville dog være lidt påpasselig med at tage i byen på LSD, ved ikke om du har gjort det før og sådan, personligt ville jeg kunne få det ret svært med den setting.

Har taget LSD få gange når jeg har været i byen, men har altid taget mindre doser end jeg normalt ville tage i tilfælde af jeg skulle få et bad trip (Har også haft lidt Alprazolam med i det tilfælde). Valgte dog at lade være denne gang, da mine kæmpe pupiller muligvis ville ødelægge mine chancer for at komme ind nogle steder, også er det heller ikke den setting at sidde på en bar/klub IMO. Så vil jeg hellere gemme det, til et godt tidspunkt hvor jeg kan hygge med en kammerat og få et godt trip. :D

Endnu en gang tak for feedback og råd :peace:


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 47 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team