Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 apr 2024 17:56


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: MDMA og syg?
Indlæg: 27 nov 2017 21:18 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 jul 2017 19:09
Indlæg: 41
Min plan er at tage MDMA her på fredag, men er gået hen og blevet virkelig forkølet. Er der nogen speciel risiko ved dette, tænker i forhold til kroppens temperatur stiger ved MDMA'en, og den også gør dette automatisk, når den prøver at bekæmpe infektioner

_________________


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 nov 2017 21:33 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2754
Det er generelt en dårlig ide at tage stimulanter, når man er syg. Det stresser din krop og immunsystem yderligere og du vil sandsynligvis blive mere syg/ikke blive rask hvis du er ved at blive det. Du får nok heller ikke det optimale ud af oplevelsen, hvis du er syg samtidig. Kroppen kæmper mod den årlige infektion og har brug for hvile. Du gør dig selv en tjeneste ved at blive hjemme i weekenden og få plejet din forkølelse. Vi må alle bide i det sure æble engang i mellem :)

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 nov 2017 21:45 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 jul 2017 19:09
Indlæg: 41
Imp skrev:
Det er generelt en dårlig ide at tage stimulanter, når man er syg. Det stresser din krop og immunsystem yderligere og du vil sandsynligvis blive mere syg/ikke blive rask hvis du er ved at blive det. Du får nok heller ikke det optimale ud af oplevelsen, hvis du er syg samtidig. Kroppen kæmper mod den årlige infektion og har brug for hvile. Du gør dig selv en tjeneste ved at blive hjemme i weekenden og få plejet din forkølelse. Vi må alle bide i det sure æble engang i mellem :)


Årh øv, vil bare så gerne til winter tam tam :o, men du har nok ret, burde blive hjemme -_-

_________________


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 nov 2017 22:00 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Kan ikke lige udtale mig om mdma, men har selv været stædig og taget amfetamin, mens jeg var godt syg og det fortrød jeg virkeligt.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 nov 2017 22:22 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2008 01:42
Indlæg: 361
Jeg er er helt enig med Imp. Det kan ikke betale sig at tage ud. Jeg har selv med vilje overhørt kroppens signaler og taget ud alligevel, jeg har fortrudt det hver gang.

Den værste gang med MDMA og mit immunforsvar var jeg nogle år siden var Indian Sprit. MDMA nakkede mit immunforsvar i et halvt år. Lå lige på grænsen til at være syg konstant. Bare én dårlig nats søvn og jeg var syg. Så så jeg en dokumentar omkring megadosering af vitaminer. Begyndte at tage et daglig C vitamin tilskud på 5000 mg calciumascorbat(den mavevenlige. Dagen i dag er jeg aldrig nærmest syg (7-9-13).

I forhold til C vitamin. Så har jeg i stressede perioder eller hvis jeg følte jeg var ved at blive syg indtaget 3 x 5000 mg fordelt over dagen.

_________________
“I think of going to the grave without having a psychedelic experience is like going to the grave without ever having sex. It means that you never figured out what it is all about." - Terence McKenna


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 nov 2017 22:48 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 jul 2017 19:09
Indlæg: 41
MrPlanter skrev:
Jeg er er helt enig med Imp. Det kan ikke betale sig at tage ud. Jeg har selv med vilje overhørt kroppens signaler og taget ud alligevel, jeg har fortrudt det hver gang.

Den værste gang med MDMA og mit immunforsvar var jeg nogle år siden var Indian Sprit. MDMA nakkede mit immunforsvar i et halvt år. Lå lige på grænsen til at være syg konstant. Bare én dårlig nats søvn og jeg var syg. Så så jeg en dokumentar omkring megadosering af vitaminer. Begyndte at tage et daglig C vitamin tilskud på 5000 mg calciumascorbat(den mavevenlige. Dagen i dag er jeg aldrig nærmest syg (7-9-13).

I forhold til C vitamin. Så har jeg i stressede perioder eller hvis jeg følte jeg var ved at blive syg indtaget 3 x 5000 mg fordelt over dagen.


Har også taget en del vitaminer her, så må huske at forsætte med det, selvom det nok ikke virker, når jeg ikke har spist dem i en længere periode :D

_________________


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 nov 2017 19:05 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2754
Salsen skrev:
Imp skrev:
Det er generelt en dårlig ide at tage stimulanter, når man er syg. Det stresser din krop og immunsystem yderligere og du vil sandsynligvis blive mere syg/ikke blive rask hvis du er ved at blive det. Du får nok heller ikke det optimale ud af oplevelsen, hvis du er syg samtidig. Kroppen kæmper mod den årlige infektion og har brug for hvile. Du gør dig selv en tjeneste ved at blive hjemme i weekenden og få plejet din forkølelse. Vi må alle bide i det sure æble engang i mellem :)


Årh øv, vil bare så gerne til winter tam tam :o, men du har nok ret, burde blive hjemme -_-


Tro mig, der kommer masser af andre gode muligheder for at tage mdma. Festerne løber ingen steder.

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 nov 2017 19:59 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
Hej!
-hvis du er frisk nok og føler for det så tag afsted, dans og get high on life! :rocking: fyr den af uden narko!..
(dette er blot en ide)
vh Stw

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 nov 2017 01:06 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 jul 2017 19:09
Indlæg: 41
Er så i tvivl om jeg skal afsted eller ej for har fået det en smule bedre :o

_________________


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 dec 2017 00:16 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 nov 2015 14:40
Indlæg: 88
Min veninde og jeg skulle til en fest, hvor hun var lidt småsyg. Det stoppede hende ikke fra at tage noget mdma og fyre den af på dansegulvet. Det var bestemt en fed aften på trods af sygdom, men hun betalte også "regningen" dagene efter.
Især når det er så hulens koldt! Hallerne på refshaløen er rigtig kølige, men når der bliver crowded, bliver det omvendt rigtig varmt. Der er heller ikke gode transportmuligheder derude, så du skal have godt med tøj på.

Og som STW siger, så behøver man ikke tage narko :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 dec 2017 09:04 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2082
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Jeg ville personligt blive hjemme, med en kop varm kakao! =)
Som de andre skriver så stresser du kroppen yderligere, og den har mest af alt brug for hvile og pleje nu.

Altså det jo ikke fordi du dør af det, jeg har selv været i byen flere gange hvor jeg var syg, dog mest i de yngre år - og tro mig, dagen efter fortryder du! :roll: Det kan blive nogle uhyggelige tømmermænd!

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 dec 2017 23:41 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Sygdom + MDMA = mere sygdom.
Sygdom + MDMA = dårlig effekt af MDMA.

Mvh, superbruger.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 dec 2017 19:25 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 jul 2017 19:09
Indlæg: 41
Sen update!, tog MDMA den aften dog ikke så meget, men nok til jeg trippede ret meget da det begyndte at virke. Min temperatur var 37,8 hvilket jeg selv synes var for højt, så startede med en mindre dose, for at sikre mig at jeg tog ikke en hel dose hvis jeg nu skulle få det skidt. Det fungerede fint dog med meget angst under upcome og forsvandt så dem jeg skulle mødes med. Jeg frøs mere end jeg havde det varmt, (no shit det var pisse koldt ved locatione) så en varmere tempertur mærkede jeg intet til. Efterfølgende har jeg ikke været mere syg, har også undgået alt influenza, tror dog dette skyldes at jeg havde stor vinterjakke på og tænkte mig om.

_________________


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team