Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 19:19


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Hvor meget skal jeg tage?
Lad helt være - Det bliver opdaget 33%  33%  [ 1 ]
½ pille 33%  33%  [ 1 ]
1/4 pille 33%  33%  [ 1 ]
Køb en hat. 0%  0%  [ 0 ]
Afgivne stemmer : 3
Forfatter besked
Indlæg: 02 dec 2017 12:25 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 feb 2011 23:01
Indlæg: 3
Hej folkens,

Jeg skal til julefrokost, og vil gerne holde lidt længere end jeg plejer - Jeg er ham der ofte går kold alt for tidligt, fordi jeg drikker alt for meget.

Jeg har tidligere taget amfetamin eller ritalin for at holde mig vågen, men kun i forum med "venner", hvor det er acceptabelt, og der er en forståelse for at man får snakkeren på, og tripper med benet osv.

Jeg har nogen 10 mg ritalin liggende - ved ikke om de er til at dele op, men hvis nu jeg f.eks. kun tager en halv, er der så større chance for at jeg ikke får snakkeren på, og kan holde det mere skjult?

Det er dem her, så de er med kærv :) http://min.medicin.dk/Medicin/Praeparater/772

Pfh. tak.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 dec 2017 12:47 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 maj 2016 15:12
Indlæg: 313
Du har jo selv sagt svaret !! du drikker for meget, tag den med ro, drik mindre og langsommere

_________________
Bonzai guru


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 dec 2017 12:51 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 feb 2011 23:01
Indlæg: 3
Jordforbindelse skrev:
Du har jo selv sagt svaret !! du drikker for meget, tag den med ro, drik mindre og langsommere


Jeg ved det - Men det er svært for mig, når jeg først bliver lidt beruset, tager det som regel fart. Desuden er der "presset" fra alle andre. Jeg har dog besluttet at holde mig fra det hårde sprut i år. Men når man næsten aldrig går i byen, og man bliver tilbudt 100% fri bar, er det svært (For mig)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 dec 2017 12:56 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2010 18:50
Indlæg: 569
Geografisk sted: L.A.
egmose skrev:
Jeg ved det - Men det er svært for mig, når jeg først bliver lidt beruset, tager det som regel fart. Desuden er der "presset" fra alle andre. Jeg har dog besluttet at holde mig fra det hårde sprut i år. Men når man næsten aldrig går i byen, og man bliver tilbudt 100% fri bar, er det svært (For mig)


Jeg har det lidt på samme måde. Jeg drikker ikke så ofte, selvom det altid har været på almindeligt studie niveau, som jeg gjorde en gang og jeg har en tendens til at gå over gevind, når jeg drikker nu.
Men hvis du tager stimulanser og drikker som du plejer, får du stadig den samme mængde alkohol ind, du lægger muligvis bare ikke mærke til det, så det er ikke en særlig god løsning. Når du ikke lægger mærke til det på samme måde, kan det være sværere at vurdere, hvornår du har fået nok/for meget. Så bare drik almindeligt, uden ritalin, og så må du prøve at holde dig under en for høj promille. Hvis du så alligevel får for meget indenbords, jamen, så må det bare være sådan det nu en gang er. :)

_________________
Hi Karin.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 dec 2017 14:16 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Det jo ikke til at sige. Kender folk der er cool as a cucumber på høje doser stimulanser, og andre der ligner de har flere tics i fjæset end et ur, på en halv concerta. Hvis du beslutter dig for at tage noget, så sørg for at begrænse dig selv, ved kun at tage en enkelt "dosis" med,. så begrænser du da omfanget af skader reptilhjernen kunne ende med at forvolde dig.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 dec 2017 17:06 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Nu ved jeg ikke om du ryger. Men jeg syntes altid hash kan begrænse det lidt og få mig til at falde lidt ned.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 30 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team