Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 apr 2024 12:36


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 29 dec 2017 03:06 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 jan 2011 20:38
Indlæg: 145
Hej Psy, længe siden (;

Det er sådan at jeg står og skal en tur til et event I Berlin her til Nytår med nogle Svenske venner, et 40 timers Psy-trace Rave! - Så der glædes og ses frem til osv..
Men svensken er jo en sær mand og de har noget virkelig hardcore snus derovre, og en af mine venner bruger dagligt Snus for hyggens skyld. (Ca hvad der svarer til en pakke cigaretter)
Vi har planlagt at tage Lsd den første dag og Mdma på anden-dagen. Men selvom Mdma hovedsaligt virker på serotonin receptorerne (så vidt jeg kan forstå)
- Så har det også aktivitet på Dopaminen.
Ville en daglig bruger af Nikoton mærke mindre til effekterne af Mdma? - og hvor længe tager det evt. at få Dopaminen op på normalt niveau igen
så det virker optimalt skule dette være tilfældet.
Kan man udtømme dopamin-lageret ved hjælp af nikotin or har det noget at sige?
Tror vist også Lsd virker lidt overall, så hvis I har nogle gyldne vise råd hertil er de også meget velkomne (;
så vil bare lige være sikker på at når jeg giver ham hans Emma at han ved hvordan landet står.

Vh.

_________________
Dont push the River, it flows by itself~


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 dec 2017 09:04 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 16 jan 2013 20:33
Indlæg: 790
Geografisk sted: Messier 45
Nej, det har ikke nogen negativ indvirkning på effekten.
Da jeg gik rundt og tog en del MDMA for nogle år siden, var jeg på ~40 smøger om dagen og lidt snus hvis jeg blev tilbudt, og det virkede ganske upåklageligt på trods.

Dog skal det nævnes at både MDMA og nikotin øger blodtrykket, så det er måske ikke den bedste idé at sidde og kæderyge når man roller.

EDIT: det har heller ikke nogen indvirkning på LSD. Jeg plejede at fyre igennem en pakke eller to på et syretrip.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team