Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 apr 2024 16:28


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Phenibut
Indlæg: 03 jan 2018 16:19 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 dec 2017 20:35
Indlæg: 58
Hej jeg har hørt meget godt/dårligt om phenibut, men generalt sker der kun noget dårligt hvis man bruger det hver dag eller hvis man tager alt for høje doser.

Anyways mit egentlige spørgsmål er hvor meget bør man tage hvis man vil bruge det til at slappe mere af når man er i skolen. Problemet er at jeg nemt kan overtænke osv. og det kunne være rart med lidt støtte til at holde hovedet koldt og tage tingene som de kommer. Håber i forstår tak på forhånd. :)))))


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Phenibut
Indlæg: 03 jan 2018 16:21 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 dec 2017 20:35
Indlæg: 58
Btw har jeg hørt man godt kan tage det hver dag i små doser, mener at hørte noget om at 250mg-500mg dagligt ikke skader det store samt man ikke får nogle vilde bivirkninger. Hvis der nogle som ved noget om dagligt brug i små doser så må i også gerne hjælpe med det. :)


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Phenibut
Indlæg: 03 jan 2018 17:10 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Jeg har brugt det, over en længere periode, da jeg stadig kunne købe det lovligt på en dansk side.
Jeg fik ingen virkning af det, hvis jeg spiste pillerne samme dag som jeg ønskede virkning, men hvis jeg slugte 6 piller inden sengetid, så vågnede jeg op med den vildeste optur morgenen efter - garanteret!
Der kunne være udsigt til en røv af en 12-timers arbejdsdag, og jeg vågnede stadig op og smådansede på vej ud til elkedlen, for at sætte kaffe over. Ubeskriveligt god følelse.
Musik lød også virkeligt godt i den tilstand. Det føltes mildt som MDMA.
Det var en god måde at starte dagen på, men når følelsen ebbede ud, sådan op af dagen, så blev det lidt tomt. Men det levede jeg med.
Som tiden gik blev tomhedsfølelsen dog afløst af det vildste angstanfald jeg nogensinde har prøvet, når virkingen aftog.
Jeg har aldrig prøvet noget lignende, og jeg har aldrig følt angst på den måde før. Aldrig. Og det var imens jeg var på arbejde, hvor jeg stod for kundebetjening.
Der kylede jeg resten af bøtten ud, og har aldrig kigget mig tilbage siden.
For mig var det lidt som at pisse i bukserne for at holde varmen.
Jeg har også en bekendt som har brændt nallerne endnu mere på Phenibut, end mig.

Der er sikkert også nogle der har gode erfaringer med det, men dette var mit B7! (hehe)

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Phenibut
Indlæg: 03 jan 2018 17:26 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Jeg oplever et lidt klamt buzz med phenibut og ikke noget jeg har opsøgt eller dykket ned i - men der er en del info at finde lige her:

https://www.erowid.org/smarts/phenibut/


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Phenibut
Indlæg: 03 jan 2018 20:12 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 dec 2017 20:35
Indlæg: 58
Er phenibut ikke stadigvæk lovligt man kan da købe det på mange danske sider?"!


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Phenibut
Indlæg: 07 jan 2018 06:11 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 jan 2018 05:52
Indlæg: 2
Hej betamanman, Jeg er ret sikker på phenibut stadig er fuldt ud lovligt, Jeg vil dog også gerne lige give dig min egen erfaring med phenibut, for cirka 2 år siden ledte jeg nemlig efter, noget der kunne dæmpe min angst, og jeg faldt så over phenibut, som jeg hurtigt fik købt noget hjemad, jeg havde godt læst at man skulle passe på ikke tage det for tit, tolerancen stiger lyn hurtigt, og man kan få grimme abstinenser, men det regnede jeg ikke blev noget problem for mig, Men det blev det puha. Jeg tog det med nogen dages mellemrum i starten, fik det fantastisk af det, 0 angst og alt føltes bare som når man har en rigtig dejlig dag, men af samme grund begyndte jeg at tage det oftere og oftere, cirka 1 år efter var jeg nu meget afhængig af det, tog det hver dag og havde jeg gjort i 1 år nu, brugte nogen gange op til 8 g om dagen, vidste godt jeg nu var ude i noget lort og forsøgte flere gange trappe langsomt ud af det, men det lykkes aldrig, da jeg så på et tidspunkt bliver indlagt på psykiatrisk hospital, kunne jeg jo ikke sådan få phenibut med ind på afdelingen og fortalte dem hellere ikke jeg brugte det, abstinenserne blev dog så slemme til sidst at jeg måtte gå til erkendelse og fortælle hvordan landet lå, jeg fik så udskrevet 600 mg lyrica om dagen og det tog de værste abstinenser, da jeg så blev udskrevet skyndte jeg mig at komme hjem og få smidt alt phenibut'et ud, da jeg aldrig nogensinde ville lege med det igen, så phenibut er fantastisk dejligt hvis man er stærk nok til kunne bruge det forsvarligt, det kunne jeg ikke. så tænk dig om en ekstra gang, om du kan styre det, ellers kan det godt blive en rigtig træls oplevelse.

Dette er min første post nogensinde på psychedelia, men har fulgt med på siden storset dagligt i flere år, og tog mig endelig sammen nu til få skrevet her inde, jeg håber vi fremover kan have os nogen rigtige gode snakke her på siden.

Mvh

Khar'les


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Phenibut
Indlæg: 07 jan 2018 12:55 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2747
velkommen til :)


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Phenibut
Indlæg: 07 jan 2018 19:50 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 jan 2018 05:52
Indlæg: 2
Tak. :D


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Phenibut
Indlæg: 07 jan 2018 20:59 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 dec 2017 20:35
Indlæg: 58
Hej kharles og velkommen.

Tak for at dele din erfaring med phenibut det tyder jo meget på at du har misbrugt phenibut hvis du var helt oppe i 8gram. Det jeg har tænkt mig er jo egentligt bare at tage 0.5g-0.75g hver dag for at mindske den angst jeg har :)


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Phenibut
Indlæg: 07 jan 2018 22:18 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 nov 2000 02:01
Indlæg: 1774
Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Jeg har også anvendt Phenibut fra tid til anden over flere år for nogle års tid siden.
Doser på ~1g - meget få gange har jeg indtaget 3-4 g, med det resultat, at jeg har været utilsigtet påvirket på job den efterfølgende dag.
Det er ikke et overvældende dejligt stof i min optik, men kan dog give en chilleren følelse og humørløft.

Anvendes det med respekt - lave doser og med tilstrækkelig lav frekvens, så er der ingen fare på færde...
MEN med andres erfaringer in mente og din tilgang mhp. daglig indtagelse, så vil jeg kraftigt fraråde dig, at eksperimentere med det.

Selvom doser på <1 g ikke er store, så har de dog en effekt og hvis du har en let indre uro, så skal den på ingen måde elimineres midlertidigt med kemi - den skal tages med terapi/mindfulness/meditation eller andre kemikaliefri teknikker.

Jeg vil fraråde dig, at anvende det på daglig basis ;-)

Mvh CannaChem


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team