Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 22:35


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 10 jan 2018 13:41 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 maj 2017 12:08
Indlæg: 15
Hej alle, jeg har brug for vejledning ang. mine fremtidige trips.

Jeg har længe været interesseret i svampe og LSD, jeg har gjort min research og skaffet begge dele.

Men: første gang jeg prøvede svampene, tog jeg 1.3 g lemon tech metoden.
Anden gang tog jeg 2.5 g. 3 uger efter ovenstående, brygget som the (brygget under kogepunktet)

Efterfølgende prøvede jeg LSD
Første gang: Købte '180 ug' mærker x 2. Tog halvdelen af det ene mærke og efter 2 timer tog jeg den sidste halvdel.
Anden gang: Åd et helt mærke 1 uge efter ovenstående dosis

Nu har jeg prøvet 4 'trips' på forskellige styrker og jeg må sige, at effekten har været nogenlunde den samme ved alle trips: Nærmest ingen.
Generelt har jeg oplevet, at jeg begynder at stene mere og tænke på flere ting. Dog helt typiske ting jeg evt. tænker på inden jeg falder i søvn om aftenen. Jeg blev glad og positiv og grinte meget, MEN jeg havde INGEN ændring i synet - Har taget '180' ug med forventning om kraftigere farver og et bredere farvespektrum, jeg forventede ikke at se 3D figure og alt sådan noget mere ekstrem, men der var ingen ændring i synet. Desuden har jeg oplevet at jeg hvis jeg falder i staver, at omgivelserne bliver en smule anderledes, men ikke noget opsigtsvækkende. Mine pupiller blev større, men generelt set har jeg egentligt følt mig ganske ædru under alle trips, pånær et højere humør.

Kan det være naturlig tolerence?
Ved godt, at mærker er stort set umulige at måle styrker på, men LSD'en var temmelig dyr, smagte ikke bittert eller af noget som helst og ham jeg fik det af, havde prøvet 1 helt mærke og havde trippet hårdt. Jeg læser alle de her trip rapporter hvor folk beskriver LSD og psilycibin som fantastisk, livsændrende og de sanselige ændringer og jeg oplever nærmest 0 forandring.

Jeg går ud fra, at det må have været dårlige svampe (hjemmedyrket af ven + desuden første forsøg) og langt svagere lsd end hvad reklameret for.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 jan 2018 13:52 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Det kan være at du har en høj naturlig tolerance (hardhead), eller at du har fået fat på nogle dårlige frimærker og svampe. Men når de nu virker så svagt på dig, uanset hvad grunden er, så kan der ikke ske noget ved at tage større doser næste gang. Prøv dig frem.

Du kan også prøve at ryge cannabis til, for at forstærke virkningen.

Det er forskelligt om folk får open-eye-visuals på LSD og svampe. Nogle mennesker har en stærk tendens til det, mens andre har en svag tendens til det. Men alle mennesker får closed-eye-visuals. Prøv at lukke øjnene og høre musik, og se om trippet ikke bliver mere interessant.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 jan 2018 14:10 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 maj 2016 15:12
Indlæg: 313
Hvis du er på SSRI medicin, nervemedicin, anti-psykotisk medicin, så kan du spise lige så meget LSD og svampe du vil, uden at få den effekt du ønsker. ( du vil dog få effekt )

Ellers skal du prøve at skaffe stofferne et andet sted fra, det et nemt at snyde med psykedeliske stoffer som LSD, man kan aldrig helt vide hvor stærke de er, medmindre man selv laver dem ( eller en god ven ) ellers skal du prøve og skaffe en flaske flydende LSD.

Ellers er du som Enspænderen forslår, et hardhead, selvom jeg har svært ved at tro på det, de doser du beskriver bude også give farver ved selv Hardheads ( i min optik ) for hvad er en hardhead præcist, jeg mener en hardhead burde stadig få virkning, i min verden er en hardhead en der tager 10x syretrip også stadig hygger sig og snakker helt normalt, altså en du ikke kan se er blæst selvom han er på en heroisk dose LSD.

_________________
Bonzai guru


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 jan 2018 14:58 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 maj 2017 12:08
Indlæg: 15
Tak for svar :)

Jeg tager ingen medicin

Closed eye visuals - Jeg lagde mig på sofaen og satte en live koncert 'tale/stille sang' på fuld knald på surround sound anlægget - den lød sindssygt godt, men ikke overvældende godt, som første gang jeg hørte musik på cannabis, der var jeg fuldstændig mind blown pga. den anderledes lyd. Men kun meget svage evt. placebo closed eye visuals i form af lidt lysglimt hist og her.

Cannabis - jeg har røget cannabis under alle trips, dog først efter 2 timer hver gang, grundet manglende effekt. Det gav en effekt, men følte mig langt mere som de første gange jeg røg cannabis end at jeg var på LSD eller svampe...

Jeg prøver igen med et andet parti af hvert.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 jan 2018 15:13 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Det er en god idé at købe frimærkerne og svampene et andet sted, hvis du har mulighed for det.

Lige en detalje: Dengang jeg lavede te af psilocybin-trøfler, skar jeg dem i skiver, og kogte dem i en halv time. Du skal ikke være bange for at ødelægge psilocybinen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 jan 2018 16:17 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Enspænderen skrev:
Men når de nu virker så svagt på dig, uanset hvad grunden er, så kan der ikke ske noget ved at tage større doser næste gang.

Det er altså et virkelig dårligt råd!!! Bare fordi han ikke kunne mærke så meget de første gange, betyder det ikke at han bare skal indtage mere! Det kan sagtens være et dårligt batch og hans mærker kan altså sagtens være solgt som 180μg men i virkeligheden kun indeholde 50μg der er aktive. Hvis det er tilfældet kan han altså få en virkeligt voldsom oplevelse, hvis han bare upper dosen næste gang!

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 jan 2018 16:54 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Man skal altid være forsigtig når man tager hul på et nyt parti. Men derefter kan man øge dosen (fra gang til gang), indtil den er passende. Vi er mennesker er forskellige, og derfor kan man kun finde den rette dosis ved at optrappe den. Der er ikke andre måder at gøre det på. Man kan ikke bare gå ud fra at standarddosen er passende for en selv.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 jan 2018 17:15 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2484
Geografisk sted: Inside the animal
Enspænderen skrev:
Man skal altid være forsigtig når man tager hul på et nyt parti. Men derefter kan man øge dosen (fra gang til gang), indtil den er passende. Vi er mennesker er forskellige, og derfor kan man kun finde den rette dosis ved at optrappe den. Der er ikke andre måder at gøre det på. Man kan ikke bare gå ud fra at standarddosen er passende for en selv.

Den slags er en rigtig god idé at fortælle i første omgang

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team