Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 apr 2024 00:25


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Clenbuterol
Indlæg: 21 jan 2018 04:13 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 apr 2016 01:54
Indlæg: 151
Jeg har fået fat i nogle Clenbuterol-piller, som jeg - i kombination med almindelig slankekur - vil forsøge at tabe mig med i en periode, for at sætte lidt skub i det hele.

Jeg har læst op på det hele og kører den - for nogle - velkendte "14 days on, 14 days off" metode.

Dosering:
Dag 1 - 20mg
Dag 2 - 40 mg
Dag 3 - 60 mg
Dag 4 - 80 mg
Dag 5 - 80 mg
Dag 6-14 - 100 mg.

Der er ikke tale om et styrketræning-forløb for muskeløgning, som nogen siger pillerne kan have som effekt, men decideret slankekur.
Jeg drikker masser af vand og følger de generelle råd.

Men - jeg vil egentlig bare høre jer herinde, om andre har brugt Clenbuterol til slankeformål og i så fald: Hvilke erfaringer har I med pillerne og har de haft en god effekt på jer?

God aften :-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jan 2018 10:52 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Det kan godt være at du får nogle svar på dit spørgsmål, af nogle som har erfaring med det, men jeg tror du har bedre odds inde på MZ.dk (ikke de konservative i Høje-Taastrup), der netop handler om bodybuilding, vægttab, krudt, hGH, supplementer & PCT.
Den her side, og det underforum du har smidt i, er til rusmidler, og Clen er ikke et rusmiddel :)

PS: Eat Clen, Tren Hard! :rocking:

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 77 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team