Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 00:12


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 17 jun 2018 02:30 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 jun 2018 13:10
Indlæg: 1
Hvad er folks erfaring med Modafilin? :) Hvordan virker det, og hvornår er det oplagt at tage det? :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jul 2018 16:07 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 apr 2014 13:19
Indlæg: 14
Det virker lidt ligesom at sluge bomb med amfetamin, men du kan så godt sove efter 12-16 timer i modsætning til amf.
har selv brugt det i forbindelse med studering af aktiehandel da man bliver mere fokuseret på det man læser og giver en bedre indlæring.

PS: man bliver helt vild sulten af det :)

_________________
WRAAAA TAG MIG MED!!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jul 2018 08:23 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 jun 2018 18:25
Indlæg: 12
Min personlige erfaring med modafinil er, at det er et ubrueligt skod stof, som gav mig angst over skyerne - det gjorde mig træt/omtåget, demotiveret, ved høje doseringer (200 - 300mg) smerter omkring hjertet osv. Jeg havde bedre erfaringer med adrafinil, men ikke noget nævneværdigt.
Dette er kun min erfaring. Jeg har læst, at mange andre har/har haft rigtig gode erfaringer med stoffet.
Husk! Du må ALDRIG blande det med alkohol. Det kan være en livsfarlig cocktail.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jul 2018 10:37 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Det er vidst ikke den mest normale brug. Men på Roskilde Festival tog jeg en enkelt pille modafinil (kender ikke dosis) sammen med 2 stærke hashkager. Det var en ret nice rus jeg fik med den psykedeliske cannabis følelse minus trætheden. Jeg var i hvert fald rimelig overrasket over hvor lækkert det kan være. Ikke ligeså euforisk som andre stimulanser jeg har prøvet. Men i kombination med Cannabis fungerede det ret godt for mig i koncert sammenhænge.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jul 2018 10:46 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Hector Salamanca skrev:
Ikke ligeså euforisk som andre stimulanser jeg har prøvet.

Jeg ville nu heller ikke forvente eufori af denne form for narkolepsi-medicin, men jeg har hørt at det er ligesom 'nattesøvn på dåse', altså søvn på pilleform.
Ikke ligesom at tage et amfetamin, men det fjerner bare trætheden.
Jeg har et par 200 mg. Modafinil liggende, som jeg vil prøve en dag, og det med at kombinere det med cannabis er egentlig en meget god idé.. Det kunne måske fjerne couchlock.

Drak du oven i?

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jul 2018 12:34 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Halose skrev:
Hector Salamanca skrev:
Ikke ligeså euforisk som andre stimulanser jeg har prøvet.

Jeg ville nu heller ikke forvente eufori af denne form for narkolepsi-medicin, men jeg har hørt at det er ligesom 'nattesøvn på dåse', altså søvn på pilleform.
Ikke ligesom at tage et amfetamin, men det fjerner bare trætheden.
Jeg har et par 200 mg. Modafinil liggende, som jeg vil prøve en dag, og det med at kombinere det med cannabis er egentlig en meget god idé.. Det kunne måske fjerne couchlock.

Drak du oven i?


Jeg tror jeg drak nogle bajere (kan ikke huske alle detaljer for det var som sagt stærke kager + joints), men fokus var helt klart på cannabis den aften. Det var også derfor jeg var lidt overrasket over at jeg faktisk følte en form for eufori, jeg ikke er vant til på cannabis. Men ja couchlocket var først tilstede sent på aftenen og det er på trods jeg allerede havde festet rimelig meget 4 dage inden.

Men ja søvn på pilleform giver meget god mening, jeg var jo i søvnunderskud også kan det jo nærmest føles euforisk at føle sig udhvilet.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jul 2018 12:34 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Modafinil er super i lave/moderate mængder ifm at studere. Lammepotentialet er ikke særlig godt.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team