Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 02:32


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 13 mar 2018 15:19 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 okt 2011 16:32
Indlæg: 2
Jeg var på amf igår, tog den sidste streg ved 4tisen i nat. Regnede med at skulle hjem og chille hos damen, men hun har fået noget emma hun meget gerne vil tage med mig.

Mit spørgsmål er om det er ansvarligt at tage enma i aften ved 22tiden hvis jeg tog amf igår indtil kl 0400 om morgenen?

På forhånd tak for hjælpen


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 mar 2018 15:30 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2484
Geografisk sted: Inside the animal
Ansvarligt? Nej, det er det ikke. At du spørger er næsten svar nok i sig selv.

Du virker som typen, der har tænkt dig at gøre det alligevel og bare havde håbet på at få valideret at det skulle være ufarligt, no offence. Prove me wrong.
Tænk dig om, også selvom konen lokker. Hvad gør, at det ikke kan vente til næste uge fx? Eller bare weekenden, hvis det absolut skal være lige nu og her? Pauser mellem stimulanser er godt for kredsløbet. Så jeg anbefaler at du venter i 2 uger. Har din kæreste respekt for dig og din krop, lader hun dig holde pause uden at whine.
Gør det i havde tænkt jer; chille
(og har i ikke noget i skal op til om morgenen i hverdagene i øvrigt?)

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 mar 2018 15:36 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 okt 2011 16:32
Indlæg: 2
Frugthat skrev:
Ansvarligt? Nej, det er det ikke. At du spørger er næsten svar nok i sig selv.

Du virker som typen, der har tænkt dig at gøre det alligevel og bare havde håbet på at få valideret at det skulle være ufarligt, no offence.
Tænk dig om, også selvom konen lokker. Hvad gør, at det ikke kan vente til næste uge fx? Eller bare weekenden, hvis det absolut skal være lige nu og her? Pauser mellem stimulanser er godt for kredsløbet. Så jeg anbefaler at du venter i 2 uger. Har din kæreste respekt for dig og din krop, lader hun dig holde pause uden at whine.
Gør det i havde tænkt jer; chille
(og har i ikke noget i skal op til om morgenen i hverdagene i øvrigt?)


Da var da alligevel imponerende at du kan analysere min personlighed ud fra en enkelt besked med et simpelt spørgsmål.. hm. Well, jeg er ikke særligt erfaren når det kommer til stykket men har flere gange hørt at man aldrig må blande amf og emma, så derfor ville jeg høre hvor langt tid der skal gå før man ikke længere “blander” stofferne.

Jeg spørger fordi jeg på ingen mulig måde har lyst til at udsætte mig selv for en evt fare der kunne have været undgået.

Men tusind tak for dit svar.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 mar 2018 15:50 
tenned skrev:
Da var da alligevel imponerende at du kan analysere min personlighed ud fra en enkelt besked med et simpelt spørgsmål..


Frugthat er i min optik lige lovlig hurtig på tasterne her. Selvfølgelig kan han ikke kende dig, efter en enkel post på dette board.

Ellers har han ret, det er ikke sundt for din krop og må helst undgås. Vent en uge eller to.

Velkommen til tenned :hjerte:


Top
  
 
Indlæg: 13 mar 2018 15:57 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2080
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Nu er det jo ikke fordi Frugthat angreber nogen her overhovedet. Men det er bare sådan at disse lignende spørgsmål er set SÅ ofte herinde, hvor folk får et svar og så gør folk det modsatte alligevel. Kan måske tænkes det er derfor Frugt svare som han gør. =)

Men velkommen til ihvertfald!

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 mar 2018 16:18 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Fedt at du i det mindste tænker over skadeligheden af din kommende handling, allerede der er du nået længere end de andre 90%.

Når det så er sagt, så ser jeg ikke noget reelt problem i at gøre det. Så længe du holder doserne i de mængder der foreskrives, og ikke overdoser dig selv halvt/helt ihjel, som er blevet så moderne i disse tider.

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 mar 2018 16:32 
Bl0dpump skrev:
Nu er det jo ikke fordi Frugthat angreber nogen her overhovedet. Men det er bare sådan at disse lignende spørgsmål er set SÅ ofte herinde, hvor folk får et svar og så gør folk det modsatte alligevel. Kan måske tænkes det er derfor Frugt svare som han gør. =)

Men velkommen til ihvertfald!


Det har du selvfølgelig ret i. Alle os der har været aktive i nogle år, har set disse eksempler mange gange som du nævner, men vi har også set enkle eksempler på det modsatte. En ny bruger kan ikke gøres ansvarlig for, hvad andre brugere har gjort, og burde heller ikke kategoriseres derudfra. Det er heller ikke et angreb fra min side imod nogen overhovedet. Jeg fortæller bare, hvad jeg mener. jeg er selv alt for hurtig på tasterne fra tid til anden. Det er der nok andre, der synes noget andet om.

Ellers tror jeg at Både Mr. Gone og Koala har ret i, at der sandsynligvis ikke sker noget skade, hvis doserne er fornuftige. Men det er ikke særlig sundt.


Top
  
 
Indlæg: 13 mar 2018 17:34 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Jeg undlod først og kommentere, men jeg synes ikke om den mavesure tone som frugthat ligger for dagen. Jeg kan sagtens forstå hvor den kommer fra, men der er ingen grund til at tale ned til nye brugere.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team