Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 apr 2024 12:42


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Indlæg: 18 maj 2018 15:18 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
I mine Panodil-brusetabletter er der 500 mg. paracetamol, og man skal tage to ad gangen. Det er 1 gram. :-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 maj 2018 15:36 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 okt 2016 15:14
Indlæg: 41
Hehe, så skal man tage meget for at nå derop :P

Enspænderen skrev:
I mine Panodil-brusetabletter er der 500 mg. paracetamol, og man skal tage to ad gangen. Det er 1 gram. :-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 maj 2018 17:27 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2754
Lille My skrev:
Prøvede testkittet og du har ret! Testen virkede fint selvom den så så underlig ud til at starte med.
Testen viste: Phenacetin/Paracetamol/Aspirin.
I første omgang købte jeg testen, fordi jeg ville være sikker på, der ikke var Levamisol i, som jeg har hørt meget om på det seneste. Men hvordan med det paracetamol-hejs? Er det noget at være urolig for? Jeg tænker ikke hovedpinepiller er det værste i verden, men hvad siger I?



Enspænderen skrev:
Jeg ved ikke hvor mange procent det er, men hvis du køber en ren kokain som ikke er cuttet, så skulle du få den mørkeste farve (brun). Med andre ord kan du roligt regne med at din kokain er cuttet. Men derfor kan den godt være god. Jeg synes ikke at de andre stoffer ødelægger virkningen.

Jamen sådan synes jeg altid cuts-testkittet ser ud. Det fungerer udmærket alligevel. Kom du bare lidt kokain i, og se hvilket stof den er cuttet med.


Det er nok mere phenacetin, man skal bekymre sig om. Det er ikke blevet brugt som lægemiddel i mange år, fordi meget tyder på, det er kræftfremkaldende. Men det skal så siges, at de doser, man har brugt til smertebehandling har været ret høje (>1 gram om dagen). Så det kommer man forhåbentlig aldrig i nærheden af ved brug af kokain cuttet med phenacetin :lol:
Men det er nok ikke det sundeste, det kunne være cuttet med.

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 maj 2018 19:19 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 okt 2016 15:14
Indlæg: 41
Øv, det lyder ikke vildt fedt :/ Nederen at man ikke kan undgå den slags. Men forhåbentligt ikke helt bad i forhold til hvad testen ellers kunne have vist?

Er der i øvrigt nogen af jer der ved om man kan bruge coke cut testen til amf? Eller virker den slet ikke på andet end det den er beregnet til?

Imp skrev:
Lille My skrev:
Prøvede testkittet og du har ret! Testen virkede fint selvom den så så underlig ud til at starte med.
Testen viste: Phenacetin/Paracetamol/Aspirin.
I første omgang købte jeg testen, fordi jeg ville være sikker på, der ikke var Levamisol i, som jeg har hørt meget om på det seneste. Men hvordan med det paracetamol-hejs? Er det noget at være urolig for? Jeg tænker ikke hovedpinepiller er det værste i verden, men hvad siger I?



Enspænderen skrev:
Jeg ved ikke hvor mange procent det er, men hvis du køber en ren kokain som ikke er cuttet, så skulle du få den mørkeste farve (brun). Med andre ord kan du roligt regne med at din kokain er cuttet. Men derfor kan den godt være god. Jeg synes ikke at de andre stoffer ødelægger virkningen.

Jamen sådan synes jeg altid cuts-testkittet ser ud. Det fungerer udmærket alligevel. Kom du bare lidt kokain i, og se hvilket stof den er cuttet med.


Det er nok mere phenacetin, man skal bekymre sig om. Det er ikke blevet brugt som lægemiddel i mange år, fordi meget tyder på, det er kræftfremkaldende. Men det skal så siges, at de doser, man har brugt til smertebehandling har været ret høje (>1 gram om dagen). Så det kommer man forhåbentlig aldrig i nærheden af ved brug af kokain cuttet med phenacetin :lol:
Men det er nok ikke det sundeste, det kunne være cuttet med.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 maj 2018 22:39 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2754
I princippet kan det jo altid være cuttet med noget, der er værre. Med coke skal man altid have i mente, at det er det mest cuttede og slummede stof på markedet. Men jeg kan sagtens forstå, hvorfor folk er tiltrukkede af (god) kokain. Forholdsvist rent kokain giver en lækker rus. Men kvaliteten, og indholdet, kan være utroligt svingende.

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team