Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 14:55


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel: Re: IV Heroin
Indlæg: 29 jun 2018 15:12 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 14 apr 2011 00:03
Indlæg: 1360
Det er ikke min intention, at starte en debat om fornuften i, at tage heroin. Dog vil jeg alligevel udfordre et par af dine opfattelser OP.
HamDenHøje94 skrev:
Så når man søger omkring heroin oplevelser og første gang osv. på forums med folk der ofte bruger alle slags stoffer så får man jo ikke fat i de personer
ude i hverdagen der bare har prøvet det en enkelt gang. For der er jo MANGE flere der har prøvet det og ikke bleven afhængig ligesom med alle andre drugs.

Det er klart, at der er en skygge-population af heroin brugere, som ikke udtrykker sig på fora på nettet. Jeg synes dog ikke at det er klart, hvorfor du mener der er flere der ikke bliver afhængige af den grund. Kunne det ikke ligeså vel være tilfældet, at brugere på disse fora ofte er mere velfungerende end gennemsnits misbrugeren og derfor faktisk er over-repræsenteret ifht. seriøst afhængige brugere? Når det så samtidig, som Imp påpeger i relation til psychedelia, er tilfældet at selv disse relativt vidende og velfungerende misbrugere kan ryge i med begge ben, er det måske en god grund til påpasselighed. Herved ikke ment, at du ikke skal prøve heroin, hvis det er dét du vil, blot at der er god grund til, ikke at føle sig skråsikker.
HamDenHøje94 skrev:
Man skal også prøve at fjerne taboo aspektet omkring IV for det er ikke NØDVENDIGVIS farligere, man får også IV morphine som jo er deluxe heroin på hospitalet efter en operation og der bliver man ikke nødvendigvis misbruger. Min lillebror brækkede sit ben under en arbejdsulykke og han siger også at flydende morphine er det bedste han har prøvet, men
han har drømme og masser af sjove ting at lave efter han fik det godt igen så det sætter tankerne på rette spor. At IV stoffet har en MEGET større chance for fejl da vi ikke ved stoffets styrke
men udover det så er det jo bare som alle andre stoffer.

Du har forstået det omvendt. Heroin er deluxe morfin. Heroin er et semi-syntetisk stof lavet af morfin (morfinen acetyleres to steder, så vidt jeg husker) og heroin er ~3 gange stærkere end morfin. Ifht IV handler det ikke så meget om, at du ikke kender styrken, selvom det da er en relevant faktor for ukendte produkter som gade heroin. Det handler mere om, at effekten af stoffet er anderledes og det meget hurtige on-set ved IV giver en kraftigere og mere afhængighedsskabende rus. Der til er der naturligvis også flere potentielle komplikationer ved IV brug som infektioner, kollapsede vener og div. kontaminationer som kan sendes direkte ind i blodbanen.

Lyt til de gode råd andre har givet, vær ydmyg og påpasselig, og held og lykke med projektet.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: IV Heroin
Indlæg: 29 jun 2018 15:39 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 feb 2016 16:43
Indlæg: 36
Læbepomaden: Synes en fremadrettet plan altid er god. Da jeg prøvede rigtig testet MDMA der blev jeg fuldstændig forelsket i stoffet specielt efter min 2. gang det var nok den bedste dag i mit liv,
5 timer med ren orgasmisk euforisk rus. Jeg lagde bare og stønnede og rørte min krop fordi det var så dejligt og da jeg krammede med min ven var det bedre end sex (jeg er ikke homo men i ved nok hvordan det er på ren MDMA hehe)
På trods af jeg elsker MDMA så besluttede jeg mig for at det var noget jeg kun ville gøre hver 6-8 månede så under 2 gange om året og det har jeg holdt fast i, i nogle år nu. (jeg er 24 btw)

Om 2 dage er det faktisk 1 år siden jeg sidst har været påvirket af noget da jeg lige ville se hvordan et år uden noget ville være, også selvom jeg kun brugte stoffer 2-3 gange om året før. Og det er også over 1 år siden jeg sidst drak alkohol plus jeg ikke ryger så selvkontrol ang. stoffer synes jeg er en stærk side ved mig.

Og til den fremadrettet ting der synes jeg faktisk 2-3 gange på en måned er meget. Det er ligesom når mine venner siger at det er lang tid siden de sidst drak alkohol og når jeg spørger hvornår de sidst drak så er det måske 1-2 måneder siden, de synes jeg er ofte.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: IV Heroin
Indlæg: 29 jun 2018 16:59 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5081
Det er en rigtig godt, at du generelt har et højt niveau af selvkontrol og mådehold, når det gælder rusmidler. Det er dog også vigtigt at denne selvopfattelse, at man godt kan styre det, bliver undersøgt og reflekteret over på kritisk vis og gerne ofte. Det kan nemt skabe nogle blindvinkler, og med opioder/opiater hvor afhængigheden kommer snigende, er det særligt farligt hvis man holder fast i opfattelsen af, at man godt kan styre det. Heroin er bare i en klasse for sig, selv indenfor morfika, der hører til de mere afhængighedsskabende stoffer.
Jeg har prøvet opium en lille håndfuld gange, og også lidt forskellige opioder, og jeg vil da gerne indrømme at det virker langt overdrevet, når man hører om at folk bliver hooked efter få ganges brug. Det er en del år siden jeg sidst har indtaget morfika, og bortset som smertestillende har jeg aldrig haft nogen craving eller følt nogen form for afhængighed overfor morfika. Der er dog en klassiker, at man reagere på at skræmmekampagnerne er langt overdrevene, og at man derved slår over i den modsatte grøft - at alt det farlige man er blevet advaret om ved stoffet er løgn, og at man langsomt oparbejder en opfattelse af sikkerhed overfor stoffet. Hvis man holder fast i en opfattelsen af, at man godt kan styrer det, så er det meget nemmere at rationalisere over for sig selv at man også godt kan tage det lidt oftere, og lidt oftere, og det kunne da også godt være hyggeligt at komme hjem og afstresse på efter fyraften. Jeg tror det er bedre at have en tilgang hvor man bevidstgør sig selv om, at man ikke er et superindivid, der slet ikke behøver at forholde sig til afhængighed af et af de mest afhængighedskabende stoffer, men derimod tage sine forholdsregler og grundigt overveje om det virkelig er noget man har lyst til. Alt i alt, vil jeg nok råde dig til at sætte ideen om heroin på pause, og så prøve nogle renere opioder eller opium og se om det overhovedet er en stofkategori, der tiltaler dig. Og så uanset hvilket morfika du vælger at indtage så læs op på set and settings, lav en plan, undgå at købe større mængder en til 1-2 doser, og få gerne en ven til at anskaffe dig det, så du ikke har direkte adgang til en dealer, der sælger morfika.

Held og lykke med det hele.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: IV Heroin
Indlæg: 29 jun 2018 17:40 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 feb 2016 16:43
Indlæg: 36
Altså når jeg har brugt drugs har jeg some regel sat den regel at vente 6-8 måneder mellem hver rus/trip. Det har jeg gjort de sidste års tid med MDMA.
Jeg ved godt der er mange der kan være ignorante og endda arrogante omkring at "jeg kan da sagtens styre det" Men jeg har noget at bakke det op med
nemlig at når der er måneder imellem så er det virkelig nemt at se om det begynder at blive et problem.
For så kan jeg se hvis det ender med at man gør det 1 gang om måneden som så bliver til 1 gang hver anden uge som bliver til 1 gang om ugen osv.
Så kan man jo tydeligt følge hvordan det går nedad bakke.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: IV Heroin
Indlæg: 29 jun 2018 17:53 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2009 13:36
Indlæg: 2115
Geografisk sted: Et sted få finder.
Jeg kan tydeligt huske første gang jeg prøvede opiater IV.
Følte det øjeblik at jeg havde spildt alle de oxy'er jeg havde sniffet i årene forinden.

Heroin IV er bare noget for sig selv. Det virker som om at du godt kan styre dit indtag af rusmidler.
En lille anekdote slipper du dog ikke for.

Jeg mistede mit firma, arbejde, kørekort, venner, kæreste, tillid fra familie og til sidst mit hjem på grund af afhængighed af opiater.

Jeg ved at der er en sticky tråd med hvordan man sikrer sig at rense sit drug ordenligt når det skal ind IV.
Ved ikke hvor meget du har læst op på IV, men de første par gange fik jeg en rigtig IV bruger til at hjælpe, så jeg ramte rigtigt og fik suget lidt blod op osv.

Ønsker dig alt held og lykke, nu du er besluttet. Men pas på dig selv. :hjerte:
Alt for mange er endt døde eller sidder fast i rendestenen på grund af opiater IV.

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: IV Heroin
Indlæg: 29 jun 2018 20:16 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Bl0dpump skrev:
Jeg så engang en dokumentar om smertebehandling/heroin i USA. Der fortalte de at 80% af USA’s heroin misbrugere startede som smertepatienter - tallet er nok lidt højt, men.

Angående dit valg at ville skyde heroin så forstår jeg det stadig ikke efter at have læst din post og dine begrundelser men vil alligevel sige respekt for at du spørg til råds og sætter dig ind i tingene! Det er første step og alle burde gøre det! Jeg kan se at advarsler ikke hjælper her, så vil bare ønske dig god tur, og håber du opdatere os løbende! :)


Dit første udsagn er slet ikke forkert. http://www.slate.com/articles/health_and_science/science/2017/06/how_bad_footnotes_helped_cause_the_opioid_crisis.html?via=gdpr-consent

Smertebehandlingen blev voldsomt populær i 90'erne. Så populær, eller "pushed" af nogle bestemte organisationer o.lign, at det skabte grobund for afhængighed. Førhen er der lavet studier, der påviser at risikoen for at blive afhængig af smertebehandling på hospitaler er forsvindende lille (sådan under 5% af alle patienter havde brug for smertestillende efter endt hospitalsophold, hvor tallet nu er markant højere. Burde stå mere konkret i linket). Men efter nogle forskellige begivenheder blev det normalt, at smertedække patienter i sådan et omfang som ikke ligefrem var sund eller fornuftig, for nu findes der ligesom en opioid/opiat-epidemi i USA - ikke at dette er den eneste grund, men der er uden tvivl en sammenhæng. Jeg har flere links omkring udviklingen af dette, såfremt nogen ønsker det.

fandt lidt ekstra: https://www.vox.com/science-and-health/2017/6/1/15723034/opioid-epidemic-letter-1980-study
https://www.vox.com/science-and-health/2017/4/3/15164822/opioid-epidemic-addiction-drug-abuse
https://cha.com/wp-content/uploads/2018/01/CHA.090-Opioid-SummitReport_FINAL.pdf
https://www.vox.com/2017/6/5/15111936/opioid-crisis-pain-west-virginia
mega spændende - sorry for lidt off topic.

Og ja OP, kan kun sige held og lykke med projektet. Det skal absolut ikke være tabu, og jeg kender en, som har skudt det én gang og fandt ud af, at det ikke var særlig fedt overhovedet. Så det er klart muligt, men man skal virkelig prøve at være fornuftig..
Bare lige et spørgsmål, er du årgang 1994? For så ville jeg egentlig bare råde dig til at vente et par år med det, men you do you.
Overvej eventuelt at have en kammerat med dig og hvis det findes, så noget der kan redde dig hvis det skulle gå galt (Naloxone?) - ved ikke om sådan noget findes, men tag dine forholdsregler.
Igen, held og lykke.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: IV Heroin
Indlæg: 29 jun 2018 23:42 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 feb 2016 16:43
Indlæg: 36
Forresten hvilken dose vil i foreslå? Jeg får muligvis brun heroin #3 som jeg opløser med citron syre. Erowid siger 5-10mg men det er jo hvis man har et 100% rent produkt. Synes jeg har søgt og søgt mest på udenlandske forums men de snakker altid udenom med at få OP til at droppe at prøve heroin og det går igen med al info jeg prøver at finde.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: IV Heroin
Indlæg: 30 jun 2018 05:06 
Jeg tror, det er en god ide bare at gå ud fra, at det er et rent produkt du har, hvis ikke du får det testet. Altså hellere lidt for lidt, end lidt for meget :hjerte:


Top
  
 
 Titel: Re: IV Heroin
Indlæg: 30 jun 2018 13:38 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
Hej! @Spaffeh: "Overvej eventuelt at have en kammerat med dig og hvis det findes, så noget der kan redde dig hvis det skulle gå galt (Naloxone?) - ved ikke om sådan noget findes, men tag dine forholdsregler."

det gør der, http://www.antidote.dk - the yellow cross hedder det lille blå kit, hvor der ved tilfælde af OD er naloxone i til nasal adminstration.. og der er en lille guide i førstehjælp.. -det tog mig 1 eller 2 timers "uddannelse" på det lokale center..
-og nu kan jeg hjælpe mig selv, eller andre med at få modgift og førstehjælp >i de vigste minutter< indtil ambulancen ankommer!..

@OP: må jeg spørge om det er for at føle selve heroinrusen, eller for at afprøve dig selv og dine grænser, eller hvad er din indgangsvinkel?..

vhS

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: IV Heroin
Indlæg: 30 jun 2018 16:15 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 feb 2016 16:43
Indlæg: 36
Tripperen: Jeg vil helst bare kun skyde 1 enkelt gang og så er det, det. Jeg tror det er svære at se hvornår man skal stoppe hvis man bliver ved med at redose, for så kan man vel blive ved med at sige nå men bare et skud til. Selvom man vel bare falder i søvn på et tidspunkt så. For tror jeg tænker lidt med coke at der fiend´er man bare efter en ny streg. Så vil helst kunne skyde bare 1 gang for at play it safe.
Med det sagt så når jeg ikke sniffer eller ryger det så var det måske smart at jeg prøver produktet af med måske 10mg IV og se hvad der sker og så tag den derfra? Jeg har bare læst at når man IV´er så er det den første dose der giver en ruset og de næste gør bare en mere høj.

STWOD: Gør det alene da heroin er sådan et stort taboo at ikke engang gamle junkie "venner" vil have noget med det at gøre også selvom de tager stoffer hver dag, cannabis, alkohol, kokain, amphetamin, MDMA osv. Hader virkelig at det er sådan et taboo. I morgen er det 1 år siden jeg sidst var påvirket af noget dog undtagen koffein fra energi driks jeg fik for flere måneder siden.

Ville være fedt hvis alle stoffer blev lovlige så man kunne gøre det sikkert "harm reduction" så man evt. kunne have en Narcan sprøjte til hvis man OD´er og self et rent produkt så man ikke leger med sit liv for at finde en dose.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: IV Heroin
Indlæg: 30 jun 2018 18:22 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
:shock:
Jeg ved ikke helt hvad jeg skal mene, men pas nu på dig selv. Når først man føler hvordan det er og være en Gud er det svært at lade være, når nu det kun koster x antal kr.
Men fred være med det, en hver må i min optik selv bestemme hvad vedkommen fylder i kroppen.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: IV Heroin
Indlæg: 30 jun 2018 22:48 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Pas på dig selv.

Jeg fik IV morfin i tre uger på hospitalet efter en større operation i maven. Da jeg blev tilbudt morfinen af sygeplejersken, sagde jeg i første omgang pænt nej tak, da jeg vidste hvor afhængighedsskabende et stof det er.
Smerterne blev dog så store, at jeg endte med at få morfin, og fra fem sekunder efter jeg blev stukket af nålen, var jeg forelsket.
Min første forelskelse og daværende kæreste blegnede fuldstændigt ved siden af den følelse, jeg fik fra morfin.
Da jeg blev udruset efter de tre ugers ophold med daglig IV-morfin som 16-årig, fik jeg efterfølgende en dyb depression, endte på anti-depressiv medicin(ssri), mistede min kæreste og jeg længtes efter morfin i over et halvt år efter.

Min onkel døde også af en overdosis af IV heroin i starten af fyrrerne. Det startede vist gradvist med rygning/snifning, før det endte med IV.

Opioider er gift og bør undgås.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: IV Heroin
Indlæg: 30 jun 2018 23:48 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 feb 2016 16:43
Indlæg: 36
Jeg er ikke dig.

Jeg hader folk der har været afhængige bliver så sure på stofferne. Jeg ønsker ALLE stoffer lovlige og har selv været afhængig af cannabis men er 4 år røgfri, jeg har nemmere ved at styre hårde stoffer end cannabis.

Men tror jeg lader være med at følge det opslag mere, det er umuligt at finde ordentlig viden om IV heroin da det er sådan en taboo drug at folk aldrig svare på OP´s spørgsmål og ALLE svarende bare ender i prædiken. Jeg har læst over hundrede af opslag de sidste års tid omkring det men det er stadig umuligt at få den hjælp til harm-reduction man søger fordi folk er så close minded omkring det.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: IV Heroin
Indlæg: 30 jun 2018 23:55 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 feb 2016 16:43
Indlæg: 36
Og seriøst "opioder er gift og bør undgås" det er fandme så ignorant sagt. Ja de fleste stoffer er gift for kroppen også alkohol men det har du sikkert ikke noget imod folk drikker selvom det er det mest skadelige stof i verden selv mere skadeligt ved kroppen og samfundet en heroin, også selvom heroin er mere afhængighedsskabende.

Opioder er ikke gift alle drugs har deres brug. Opioder er jo bl.a. god som smertestillende medicin, ligesom MDMA er god til at behandle PTSD osv. ang. de andre drugs, alle drugs har et formål.

Når jeg læser svarende igennem på de TO sider så er der nul jeg kan bruge kun ren prædiken. Og den prædiken er et angreb mod harm-reduction fordi folk der HAR læst op på tingene som jeg har og har sat sig i hovedet at de vil prøve et stof ved udemærket set alle de prædikene kommentare i skriver, der er dusinvis af dem under hver eneste af de opslag jeg har læst.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: IV Heroin
Indlæg: 01 jul 2018 00:29 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Du kan da gøre, som det passer dig, men du slipper ikke for lidt prædiken.
Du har vel fået svar på dine spørgsmål. Du kan købe grej på nettet og apoteket, og du bør gå ud fra, at dit stof er 100% rent, hvad angår dosis. Du kan finde utallige guides på nettet til, hvordan du bedst behandler dit stof til injektion.

Når du har så mange allergier, som du nævner, bør du gå meget varsomt til med heroin. Rigtig mange er allergiske overfor opiater.

At opioider er gift, er en overdrivelse, men jeg har aldrig rigtig set noget godt komme ud af et rekreativt brug af opioider - selv under professionelt opsyn går det undertiden grueligt galt. Det er "medaljens bagside"-foraet et godt eksempel på.

Jeg står stadig ved, at det bør undgås så vidt muligt. Det er vanedannende, potentielt dødeligt, især nu om dage med diverse potente fentanyl-anologer, og det giver dig ikke nogen større indsigt i noget som helst.

Held og lykke med projektet og jeg håber, du synes det er et kedeligt stof.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: IV Heroin
Indlæg: 01 jul 2018 01:15 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5081
HamDenHøje94 skrev:
Jeg er ikke dig.

Jeg hader folk der har været afhængige bliver så sure på stofferne. Jeg ønsker ALLE stoffer lovlige og har selv været afhængig af cannabis men er 4 år røgfri, jeg har nemmere ved at styre hårde stoffer end cannabis.

Men tror jeg lader være med at følge det opslag mere, det er umuligt at finde ordentlig viden om IV heroin da det er sådan en taboo drug at folk aldrig svare på OP´s spørgsmål og ALLE svarende bare ender i prædiken. Jeg har læst over hundrede af opslag de sidste års tid omkring det men det er stadig umuligt at få den hjælp til harm-reduction man søger fordi folk er så close minded omkring det.

Some offence, men du virker slet ikke voksen oven i hovedet til at tage det valg, du har sat dig for. Der er rigtig mange gode råd i tråden, og utroligt lidt prædiken fordi vi et vist omfang regner med at du har orienteret dig, når du siger du har gjort det. Bare en sætning som 'jeg har nemmere ved at styre hårde stoffer end cannabis', er hovedrystende i konteksten af heroin. Stop, du kommer helt sikkert galt afsted hvis du seriøst mener hvad du skriver ovenfor. Cannabis-afhængighed er vitterligt barnemad ift. opiod-afhængighed og konsekvenserne er i en helt anden skala.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: IV Heroin
Indlæg: 01 jul 2018 13:44 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Hvis du har læst over 100 opslag, inkl. Dette, uden at få noget ud af det, ved jeg ikke hvad vi ellers kan gøre.

Her er en IV guide du måske kan få noget ud af: https://www.google.dk/url?sa=t&source=w ... N4ys8wJBDo

Vi vil dig egentligt det bedste, så bare pas godt på dig selv derude i verden, for vores og din skyld.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: IV Heroin
Indlæg: 03 jul 2018 00:50 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 jan 2013 03:46
Indlæg: 146
Geografisk sted: Sumpen
Altså, så put det da i røveren?

Lad mig sige det sådan at jeg kender en del mennesker som har prøvet heroin, deriblandt nogen som kun har prøvet det en enkelt gang eller to, dem som gør det engang imellem uden nævneværdige problemer (hører selv til i denne kategori) og dem som er dybt afhængige eller har været det. Ikke en eneste af dem i de første to kategorier skyder det. Tænk dig om makker.

Der er en meget direkte sammenhæng mellem hvor hurtigt det går fra du indtager noget til du har den fulde effekt til hvor stort afhængighedsdannende det er. Med IV er det "wham-bang" og selv en intellektuel erkendelse af denne effekt ift. afhængighed og en stærk selvdisciplin kan nemt blive overlistet.

Eller find noget oxycontin, som så vidt jeg kan vurdere er lige så godt. Med det forbehold at jeg har taget heroin i gennemsnit hver anden måned de sidste fem år og oxycontin to-tre gange i alt.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: IV Heroin
Indlæg: 03 jul 2018 10:50 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 okt 2016 15:14
Indlæg: 41
Kan du ikke ryge det?


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: IV Heroin
Indlæg: 03 jul 2018 12:53 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Lille My skrev:
Kan du ikke ryge det?

Læs tråden... manden har allergier af

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team