Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 14:57


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 29 jul 2018 10:31 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 jun 2018 18:25
Indlæg: 12
Hey med jer.

Er i øjeblikket på udtrapning af metadon og diazepam. Er nede på 50 ml/mg + 10mg diazepam, og jeg er mega syg. Særlig om natten vågner jeg op med helvedes abstinenser, som er vanvittigt hårdt at være i. Jeg fik metadon i tablet form forleden, og havde meget mere stabilt + jeg blev først en smule syg om morgenen efter.

Er der nogle der ved, om der er en forskel på disse? Det er som om, at min krop smider metadonen i væskeform langt hurtigere, end hvis jeg indtager det i tabletform.

INFO: Er trappet ned fra 160mg metadon og 90mg diazepam over ca. 7 uger. Jeg er i behandling, og de anvender desværre kun meta-væske her. Spørger egentlig bare af ren interesse. Tror jeg skal kæmpe en alt for hård kamp for at få dem overtalt det at bruge tabletter anyway..

På forhånd tak :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 aug 2018 10:03 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
hej uhadada!
Din oplevelse med metadon i væskeform er en jeg har hørt mange gange i miljøet!.. :/
jeg håber ikke det tager modet fra dig, kæmp for at holde kursen.. og nævn for din behandler at du føler at virkningen damper af der om natten..
jeg syntes det er et flot stykke du er trappet ned, hold den gode stil :rocking:

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 aug 2018 13:54 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2003 02:01
Indlæg: 4780
Er din dosis delt op, eller får du det hele på en gang? Hvis du får det hele på en gang, så er det ikke underligt at du begynder at blive abstinent inden næste dosis. I så fald kunne du jo prøve om du kunne få den delt op i to.

_________________
Der er ingen planet B.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team