Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 10:00


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 01 okt 2018 23:58 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 jan 2011 16:06
Indlæg: 5
Hej herinde.

Jeg vil høre om der er en der kan fortælle mig lidt omkring tolerance ved rusmidler.

Lad os tage kokain som eksempel da det er så populært her hvor jeg bor.

Lad os antage at første gang man prøver at tage coke skal der 0.1 gram til at blive euforisk og generelt påvirket. Efter 3 måneders hyppigt brug skal der nu, lad os sige, 1 gram til. Hvis man nu stopper, hvor længe går der så før man kan nøjes med en lille dosis igen? (Jeg er godt klar over at tingene aldrig bliver som første gang, men forstå hvad jeg mener). Jeg har googlet, men fandt ikke umiddelbart svar. Det kunne være dejligt hvis der var en der lå inde med et ca. Svar og gerne med referencer :).

Trac.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 okt 2018 11:05 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Mit gæt er: Et sted imellem én og to måneder. Men det er rigtig dumt at opbygge så stor en tolerance, at du skal helt op på 1 gram for at blive påvirket. Det er meget bedre at tage kokain med måde, så du ikke opbygger nogen stor tolerance.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 okt 2018 12:11 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
"Det er meget bedre at tage alle stoffer* med måde, så du ikke opbygger nogen stor tolerance." Hæh.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team