Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 apr 2024 15:03


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 30 okt 2018 01:16 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 okt 2018 01:09
Indlæg: 3
Hej,

jeg står i den dumme situation at jeg på torsdag kl 17 skal aflevere en urinprøve til min læge som skal sendes til Statens Seruminstitut til undersøgelse for stoffer.
Jeg har søndag aften/mandag nat fra 22-02 suget omkring 0,4-0,5g kokain. Det er selvfølgelig super dumt, men havde hurtigt fået læst mig frem til, at det kun kan spores i 1-3 døgn - så derfor tog jeg chancen.
Nu har jeg så siden jeg har taget det haft nøjer på over om det kan spores længere tid, og jo længere tid jeg har gravet mig i dybden med det, har jeg fundet frem til, at nogle tester for metabolitter (benzoyglycine) og det kan angiveligvis spores endnu længere.

Jeg ryger ikke hash eller tager stoffer normalt, kun kokain anledningsvis og det er lang tid siden, så jeg er ikke fast bruger af stoffet. Derfor vil jeg betragte det som om, at det er et engangsforbrug.
Jeg skal altså aflevere en urinprøve 85 timer efter jeg sidst tog kokain, tror i at det vil slå ud på urinprøven? Og nogle der har erfaringer med urinprøver fra Statens Seruminsitut? Altså om de tester for metabolitter osv.
Ved godt det er pisse dumt at have taget det, men jeg tænkte ikke så klart i min lille brandert, men håber på der er nogle der kan give mig lidt ro på og sige at det nok skal gå, eller nogle der siger den er helt gal, også må jeg håbe på, at jeg kan få udskudt min tid til urinprøve pga. sygdom eller lignende til engang i næste uge..
Hvis det hjælper på det, så sniffede jeg på tom mave og har drukket massere vand dagene efter og har allerede pisset rigtig mange gange. Jeg er slank af bygning og har et højt stofskifte.

Nogle der har nogen idé om jeg burde være good to go eller? Og evt. idéer på hvad jeg kan gøre for at fremskynde rensningen af min krop op mod torsdag eftermiddag.

Mvh


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 okt 2018 08:48 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2485
Geografisk sted: Inside the animal
Det var ualmindelig dumt at tage kokain lige før prøvetagning, når du vidste den skulle tages, ja. Men sket er sket.
Ingen kender din metabolisme og andre individuelle faktorer ved lige præcis dig, så ingen kan sige om du er in the clear. Så snyd evt med materialet hvis du kan, det er din bedste metode at sløre et eventuelt positivt svar.
Skulle det alligevel falde skidt ud for dig, så kræv at svaret bliver verificeret. Disse urintests er ikke altid superpræcise, alt efter hvordan det laves, naturligvis. Nu er det dog SSI og ikke et hospitalslaboratorie, så de har måske noget lidt andet grej eller metode. Det må du kunne finde ud af på SSI's website.
Tag evt et kig her: https://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... 85&t=51604

I forhold til når du skal aflægge prøven: Har du begået noget kriminelt? Er der restriktioner for dig eller på anden måde skærpet overvågning?

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 okt 2018 12:18 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Den her guide kan evt. bruges hvis du er under opsyn er en nysgerrig læge, ellers er det forholdsvis nemt at snige noget rent urin med ind og fylde beholderen ude på WC'et.

https://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... 80&t=53874

Er det uriiin?
https://www.youtube.com/watch?v=oMhOqLuqH6Y

Måske en masse vitamin b3/Niacin vil kunne flushe dit system samtidigt med du drikker masser af vand.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 okt 2018 17:27 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 okt 2018 01:09
Indlæg: 3
Frugthat skrev:
Det var ualmindelig dumt at tage kokain lige før prøvetagning, når du vidste den skulle tages, ja. Men sket er sket.
Ingen kender din metabolisme og andre individuelle faktorer ved lige præcis dig, så ingen kan sige om du er in the clear. Så snyd evt med materialet hvis du kan, det er din bedste metode at sløre et eventuelt positivt svar.
Skulle det alligevel falde skidt ud for dig, så kræv at svaret bliver verificeret. Disse urintests er ikke altid superpræcise, alt efter hvordan det laves, naturligvis. Nu er det dog SSI og ikke et hospitalslaboratorie, så de har måske noget lidt andet grej eller metode. Det må du kunne finde ud af på SSI's website.
Tag evt et kig her: https://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... 85&t=51604

I forhold til når du skal aflægge prøven: Har du begået noget kriminelt? Er der restriktioner for dig eller på anden måde skærpet overvågning?


Pisse dumt ja. Udfra dit svar har jeg formået at få udsat prøve 42 timer så er der gået 5,5 døgn siden sidste indtag. Jeg har haft motioneret og drikker rigeligt vand, cutroncand og ginger/lemon te. Plus multivitamin piller. Så må man næsten gå ud fra det er ude af systemet til den tid..
Ja jeg har begået noget kriminelt så jeg er overvåget ved prøvetagning og kan derfor ikke snyde. Tak for svar forresten og mon ikke det nok skal gå nu?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 okt 2018 19:19 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Mon ikke.
Gør det ikke, så kan det måske bruges positivt (til at ændre på din livsstil - fx kunne du overveje, hvor du gerne vil være om et par år.)

Men lad os krydse fingre for det gør.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 okt 2018 19:23 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 okt 2018 01:09
Indlæg: 3
spaffeh skrev:
Mon ikke.
Gør det ikke, så kan det måske bruges positivt (til at ændre på din livsstil - fx kunne du overveje, hvor du gerne vil være om et par år.)

Men lad os krydse fingre for det gør.

Tja tjo, jeg kommer fra at ryge hash hver dag i 6-7 år, og tage kokain/MDMA mere eller mindre hver weekend, og af og til dagligt, til slet ikke at ryge hash og kun tage kokain anledningsvist max en gang om måneden, så synes selv jeg er nogenlunde på rette spor hvad det angår. Man kan så altid diskutere om man overhovedet bør gøre det. Jeg synes dog ikke det er værre end folk der drikker sig i hegnet 2-3 dage om ugen i weekenderne :-)

Jeg krydser fingre :eyes:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 okt 2018 23:03 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Det lyder da mega godt. Jeg tror selv på, at man i højere grad finder ud af, hvor meget andre ting end narkoen i sig selv betyder for ens helbred jo ældre man bliver.
Så jeg synes ikke der er noget skammeligt i det. Vi har alle vores lyster og laster, behandler dem på hver vores måde, men i sidste ende vil vi jo bare gerne accepteres. Og kan et andet menneske ikke acceptere, at man ikke bliver sindssyg, psykopatisk, skizofren, junkie, you name it, af at tage kokain/syre/you name it med måde og formål, så er det op til dem at granske deres moralske pas efter.
I betchu at riiiiiiigtig mange mennesker i Danmark har et positivt forhold til en eller anden person, familie, kollega, what ever, i deres omganngskreds som har taget/tager narko, og at det ikke påvirker deres forhold negativt. Så derfor tænker jeg du kan blive ved med at stole på din mavefornemmelse.. Det er sku nok ikke værre end folk der drikker sig hegnet bare en gang hver anden uge..

gg

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team