Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 10:20


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 14 nov 2018 00:27 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 jun 2018 09:17
Indlæg: 4
Hej folket. Sagen står den at jeg snart med nogle venner vil have en vild aften, hvor vi har skaffet lidt af hvert (blandt andet amf og mdma) Da jeg allerede før har prøvet at tage mdma og amfetamin sammen med lidt ubehagelige effekter, ekstrem “gurning” og blev ved med at drive væk (?), har jeg ikke tænkt mig at prøvede denne mix igen, men vil dog meget gerne tage både amf og mdma på samme aften.

Har derfor følgende spørgsmål:
Hvis vi tager lidt amf til at starte med og har tænkt os at tage mdma ved 23-24 tiden, hvor langt tid før ville det være bedst at tage amf’en, hvis det overhovedet ville give mening at tage dem hver for sig i stedet for at lade vær?
Har hørt flere steder at hvis taget oven i hinanden, vil overgå amfen mdma og man får derfor ikke effect fra mdma’et, så ^spørgsmålet^ handler også om det :)
Alle svar er elsket

(PS, hvor langt tid før puttesovetid ville i anbefale at vi tog amf? Tak :))


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 nov 2018 09:02 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2484
Geografisk sted: Inside the animal
Du vil ikke tage kombinationen mere, men du vil gerne tage kombinationen? What?

Well, hvis man absolut skulle tage det, ville det nok være fedest at starte med MDMAen for at få den optimale effekt. Men hvis man tage amfetamin efter, kan det jo ende med at blive ret seng før man kan sove. Så jeg ville nok starte tidligere end ved midnat.

Generelt er kombination af stimulanser ikke tilrådeligt, og noget du bør læse op på.

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 nov 2018 09:37 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 jun 2018 09:17
Indlæg: 4
Det der menes er at jeg ikke vil have blandingen, men gerne ville tage begge ting. Da vi nok har tænkt os at starte sent med mdma og ikke vil ligge vågne hele natten, er det derfor jeg spørger om blandingen stadigt ville opstå hvis man tog amfen langt tid før og hvor langt tid.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 nov 2018 10:18 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Hvad er din intention? Den der blanding lyder til primært at fungere hvis meningen er du bare gerne vil være rykket. I det tilfælde synes jeg du skulle gemme MDMAen til en anden dag.

Hvis meningen er at du gerne vil nyde MDMAens magi og empati, så drop amfetaminen. Amfetaminen vil påvirke dit belønningssystem mens du er under indflydelse af MDMA. I hvert fald når du tager stofferne samme dag. Det tror jeg er gældende uanset om du tager amfetaminen om morgenen og MDMAen om aftenen. Det er klart at jo længere tid der går imellem de to stoffer, jo mindre "blanding" er der tale om. Men det tager altså lidt tid for en hjerne at genoprette sin naturlige balance efter amf. Du vil gerne have den naturlige balance når MDMAen skal indtræde med sin effekt.

Udover at det nok vil forværre virkningen af din MDMA, så er blandingen af to stimulanser farligere end stimulanserne hver for sig.

Jeg har selv prøvet blandingen en enkelt gang. Jeg var vældig stimuleret, men der var ikke meget MDMA magi over den aften. Ikke noget jeg vil anbefale!

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 nov 2018 10:58 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Smertey skrev:
Det der menes er at jeg ikke vil have blandingen, men gerne ville tage begge ting. Da vi nok har tænkt os at starte sent med mdma og ikke vil ligge vågne hele natten, er det derfor jeg spørger om blandingen stadigt ville opstå hvis man tog amfen langt tid før og hvor langt tid.

Hvis du tager begge ting, så ja, så blander du det jo. Du kan jo ikke tage begge ting uden at blande det. Hvis du vil undgå at være vågen hele natten og absolut vil tage amfetamin, så tag det 12 timer inden du har tænkt dig at tage mdma.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 nov 2018 14:42 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Det er spildt af både amf og MDMA at blande det.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 18 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team