Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 apr 2024 02:50


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 29 dec 2018 00:56 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 dec 2018 00:51
Indlæg: 2
Hejsa allesammen.

Har lige lavet en konto herinde for at spørge om der er nogle af jer der har erfaring med social angst og rekreationel alprazolam.

Mig og mine venner har besluttet os for at prøve Xanax / Alprazolam, og jeg er den ene ud af 4 der har social angst. Har hørt at det kan være stærkt vanedannende, og ville så også vide og det ville være en meget dårlig idé at prøve det et par gange, for rekreationelt brug. Jeg har i alt 3mg. Men havde tænkt mig at prøve 0.5mg til at starte med. Men ved ik om jeg bare burde lade være når nu jeg faktisk har social angst og det er rekreationelt brug.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 dec 2018 07:53 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 okt 2018 11:52
Indlæg: 77
Geografisk sted: København
Ja, det har jeg. Du vil sandsynligvis opleve, at din sociale angst bliver mindre mens det virker, og at du derfor vil have lyst til at bruge det igen mod din sociale angst. Derfor kan det være vanedannende, både psykisk og ved lang tids brug også fysisk.

Der er blandede holdninger til at bruge alprazolam mod angst i det hele taget, men de fleste er kritiske, altså imod brugen.

0,5 mg er det almindeligste at starte på.

Som rekreativt middel er der nogle der godt kan lide det, og andre der synes det er kedeligt og stenet.

Alprazolam er meget svært at trappe ud af, jeg synes abstinenserne, især de psykiske, tog en evighed.

Håber du får taclet din sociale angst. Jeg vil ikke anbefale, at du bruger det jævnligt eller til at tackle angst. Social angst kan behandles på andre måder.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 58 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team