Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 apr 2024 03:03


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 05 jan 2019 00:01 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 dec 2018 13:21
Indlæg: 4
Først og fremmest, er jeg ikke sikker på at det er det rigtig forum jeg er i, så hvis det er helt malplaceret må i have mig undskyldt...

Jeg har hørt flere gange at man ikke kan OD’e på rygeheroin, medmindre man blander det med andre ting som; benzoer eller alkohol osv. Men kan det virkelig passe?
Hvis ikke hvor meget skal der så til og hvordan kan man undgå det(altså udover helt at lade det være’) er der nogle tegn man kan kigge efter, eller sker det bare lige pludselig?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jan 2019 01:11 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 maj 2007 01:34
Indlæg: 564
Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
For det første, jeg er på ingen måde en ekspert på heroin men jeg kunne ikke, på nogen måde, forestille mig at man IKKE kan OD på ryge heroin. Det kommer vel an på dosen og på hvor rent det heroin man ryger er.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jan 2019 05:56 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 26 mar 2018 00:15
Indlæg: 28
Sikkert noget med det helt naturlig er begrænset hvor meget man kan nå at indhalere før kroppen siger stop kontra IV, og så er det vel netop de selvsamme lunger der stopper ved en OD.
hav en ven med naltrexon tæt på


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jan 2019 14:23 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Kan man sagtens, især hvis man har en pusher der har været lidt fiks med fentanyl-cut eller lignende.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 jan 2019 06:18 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 aug 2008 23:18
Indlæg: 301
Vær opmærksom på at du også kan miste livet ved at kvæle i dit eget opkast.
Hvis muligt, så hav altid en anden person tilstede (helst med Naloxone på sig), just in case.

Det kræver kun at dumme sig 1 gang for at det kan ende grueligt galt, med hjerneskade eller døden til følge.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 61 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team