Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 13:08


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 11 mar 2019 15:46 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 feb 2019 16:11
Indlæg: 27
Jeg har taget coke periodevis i flere år , de sidste par gange jeg har taget det begynder jeg at ryste meget specielt på hænderne , og bliver forpustet og får en meget tung ubehagelig vejrtrækning.skal lige siges at jeg også tager antipsykotisk medicin og antidepressiv dagligt men har jeg gjort i mange år , og der har aldrig været noget . Nogen der har oplevet denne ubehagelige følelse ? Skal lige siges jeg holder mig som regel på ca 1/2 gram per gang.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 mar 2019 18:25 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Det får jeg også nogle gange, og jeg tror det er når jeg har taget for meget inden for et for kort tidsrum. Har prøvet og vente en halvanden times tid, før jeg tog næste streg, og der nåede jeg og få det nogenlunde normalt igen, og ved og tage lidt mindre streger, har jeg næsten kunnet undgå det lige siden.
Husk og mærk efter på din krop.
Bare fordi vennerne kan suge flere gram, betyder det absolut ikke at du også kan.
Det har jeg måttet erfare indtil flere gange, før jeg lærte lektien :)

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 mar 2019 20:48 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 feb 2019 16:11
Indlæg: 27
Narkopolo skrev:
Det får jeg også nogle gange, og jeg tror det er når jeg har taget for meget inden for et for kort tidsrum. Har prøvet og vente en halvanden times tid, før jeg tog næste streg, og der nåede jeg og få det nogenlunde normalt igen, og ved og tage lidt mindre streger, har jeg næsten kunnet undgå det lige siden.
Husk og mærk efter på din krop.
Bare fordi vennerne kan suge flere gram, betyder det absolut ikke at du også kan.
Det har jeg måttet erfare indtil flere gange, før jeg lærte lektien :)


Jeg har sagtens kunne klare en del , men tager det mest alene nu i stille og rolig tempo . Det Som om min krop siger fra over for det på en måde , selvom der godt kan gå nogle uger imellem


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 mar 2019 14:34 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 mar 2019 06:08
Indlæg: 4
I min erfaring er alle tre ting ret almindelige på coke specielt når man får lidt for meget, lidt for hurtigt. Alle tre ting er også tidlige advarselstegn på en overdosis, ikke at man nødvendigvis er i fare fordi man oplever nogen af, eller alle de symptomer du beskriver.

Coke belaster blodbanerne og hjertet, som så skal arbejde hårdere for at pumpe ilt rundt i kroppen. Du får tung vejr-trækning og bliver forpustet fordi du mangler ilt og din krop prøver at kompenserer ved at øge indtaget. Der kan være flere grunde til at du ryster på hænderne, det kunne være angst pga. de andre symptomer, eller en interaction imellem dine antidepressiv medicin og bivirkningerne fra coken, det kunne bare være overstimulering, eller forhøjet blodtryk fordi dit hjerte som sagt hamre lidt ekstra hårdt.

Hvis du som du siger kun tager coke periodevist og hvis du ikke har haft nogen ændringer i din receptpligtige medicin vil jeg gætte på at ændringen ligger i det produkt du får fra din dealer.

Mit gæt vil være at det er fordi kvaliteten af coke er steget en hel del over de sidste par år, og det nu er begyndt at påvirke kvalitetet hos den dealer du handler ved også. Den coke du har taget de sidste par gange hvor du har oplevet ubehag har måske været mere potent end tidligere og derfor doserer du nu lidt for højt. I stedet for at vente på at få det dårligt og så skrue ned for tempoet, ville jeg halvere størrelsen af mine streger fra starten hvis jeg var dig. Hvis ikke du får nok ud af det så kan du altid tage lidt mere efter 20-30 minutter.

Det kan også være at din coke er skåret op med noget ubehageligt snask, hvis ikke det virker at reducere din dosering så vil jeg anbefale du skaffer et test-kit så du har en ide om hvad du får.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team