Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 10:57


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 14 apr 2019 12:20 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 apr 2019 12:12
Indlæg: 2
Hej alle,

Jeg leder efter et nice naturområde til et trip. Bor i København, men har adgang til bil så det meste på Sjælland er fint. Jeg har kigget lidt på Møn (Dark Sky), men der er måske mange turister til at man kan have et område for sig selv.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 apr 2019 13:23 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2009 13:36
Indlæg: 2115
Geografisk sted: Et sted få finder.
Brug naturstyrelsens hjemmeside, der kan man vist booke shelters ;) Tag eventuelt ud og se områderne først.

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 maj 2019 14:34 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 maj 2004 12:28
Indlæg: 866
Geografisk sted: KBH
Personligt har jeg haft mange fede trips på Amager fælled bevares det kan blive lidt skummelt til tider om natten, men det giver bare et ekstra lag til oplevelsen :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 maj 2019 14:55 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2009 13:36
Indlæg: 2115
Geografisk sted: Et sted få finder.
Ja, der findes da ikke noget bedre end at frygte for sit liv mens man er godt båttet af på syre :lol:

Det plejer også altid at have en rigtig bemærkelsesværdig påvirkning af mine trips :lol: :rocking:

OT:
Så er det altid en rigtig god ide at have et telt med, på den måde så har du altid en safe zone i tilfælde af at du pludselig hører ulve og vampyrer.
(Og husk nu at slå teltet op i forvejen) :lol: :eyes:

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 maj 2019 14:57 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
@DrKrogshoej: hvordan skummelt, fordi det er mørkt, eller fordi fremmede folk og dyr går rundt omkring?.. :D
@Starlord9000: hvis du er en erfaren tripper(!) og til træer og skov vil jeg anbefale Rold skov, det er freaking stor!
ellers lyder møn sku osse fedt! er det dit første trip, eller hva?
jeg har selv en plan om at tage til bornholm og space godt ud her til sommer! 8)

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 maj 2019 16:28 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 okt 2018 11:52
Indlæg: 77
Geografisk sted: København
drkrogshoej skrev:
Personligt har jeg haft mange fede trips på Amager fælled bevares det kan blive lidt skummelt til tider om natten, men det giver bare et ekstra lag til oplevelsen :D


Amager fælled er kun skummelt ved parkeringspladsen ved rema1000. Og det såmænd kun mænd der ude på sjov med andre mænd, selvom det også kan være lidt irriterende når man er en kedelig hetero.

Der er en vold ved slusen/sjællandsbroen, motocrossbanen, der er også en bålplads. Der erudsigt over hele det oplyste København på den ene side og de lange vidder på Kalvebod Fælled til den anden side. Samtidig med at du står midt i en grøn oase med den vildeste fuglesang. Natur og by side om side. Der har jeg trippet stoffri og ædru mange gange, det mest skumle ved det sted er rådyrene og en enkelt motionsløber i ny og næ


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 maj 2019 19:15 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 maj 2004 12:28
Indlæg: 866
Geografisk sted: KBH
Jeg har ikke oplevet ting derude hvor jeg frygtede for mit liv men der kan godt være nogle underlige typer på fri fod som i resten af københavn om natten især... ting bliver bare lidt mere underligt når man er på syre.. Men amgerfælled kan være alt fra dejligt tæt på byen til langt væk og øde hvis man begiver sig helt ud til kongelunden eks. syntes faktisk det er et perfekt sted at trippe, og så er man dejligt tæt på byen når man begynder at komme ned og godt kan klare at tage ud og drikke et par stillepils og glo på at folk teer sig underligt, kan være sjovt at observere folk mens man er på syre.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 maj 2019 19:16 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 maj 2004 12:28
Indlæg: 866
Geografisk sted: KBH
Nu hvor jeg tænker mig om Obama er det måske mig der var det skumle element derude ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 maj 2019 14:14 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2009 13:36
Indlæg: 2115
Geografisk sted: Et sted få finder.
drkrogshoej skrev:
Nu hvor jeg tænker mig om Obama er det måske mig der var det skumle element derude ;)


Thats the spirit! :rocking:

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team