Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 15:16


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 22 feb 2020 21:08 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 jun 2017 19:16
Indlæg: 4
Min ven har et par 40mg oxycintin piller liggende. Men de har en 2-3 år på bagen. Er dog opbevaret mørkt, forseglet og ved stue temperatur.
Er de stadig gode?

Kan personligt godt vide at undersøge tingene ordentligt, før jeg propper noget i min krop. Dosis, virkning, krydsvirkninger osv osv.
Vi overvejede at prøve at sniffe dem, blot for at prøve det. Vi har prøvet et utal af de mere almindelige ting. Så er ikke noobs når det kommer til indtag.
Men hvor store streger skal vi tage? og er der andre ting vi bør vide?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 feb 2020 02:11 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Hvis du godt kan lide at undersøge tingene ordentligt, før du kommer dem i din krop, hvorfor har du så ikke undersøgt dosen?

Jeg ville bare passe på med at blive for glad for det. Ubetinget det stof der har kostet flest liv herindefra.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 feb 2020 07:46 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2745
Lav 8 streger ud af en 40 mg pille.
5 mg kan sagtens mærkes, men som splaff skriver pas på jer selv - det stof på den måde fanger hurtigt!
Holdbarheden skulle der ikke være noget problem i forhold til.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 feb 2020 09:10 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
det må ikke blandes med andet (øl, sprit, medicin, narko osv) dette kan ikke understreges nok!
-Det ENESTE det kan blandes med er hash!
har i erfaring med opiater?

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 feb 2020 00:06 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 feb 2003 02:01
Indlæg: 2386
Geografisk sted: NRBX
Fso skrev:
Lav 8 streger ud af en 40 mg pille.
5 mg kan sagtens mærkes, men som splaff skriver pas på jer selv - det stof på den måde fanger hurtigt!
Holdbarheden skulle der ikke være noget problem i forhold til.


Vil 40 mg egentlig være nok til at slå en person ihjel? Hvis man ingen tolerance har vel og mærke?

_________________
Den røde knap →


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 feb 2020 08:11 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2745
Mit gæt er nej ikke uden alkohol, men det er alt for meget til en god oplevelse i mine øjne.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 feb 2020 16:08 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 feb 2003 02:01
Indlæg: 2386
Geografisk sted: NRBX
Ok, men vi begynder at være der? Kan se at der historier om folk der er døde af doser på 50 mg, ved at søge lidt rundt. Det er mest for at understrege hvor farligt det kan være

Men det bliver først rigtigt farligt hvis man begynde at blande det kan med andre opioider, benzoer og/eller alkohol?

_________________
Den røde knap →


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 feb 2020 16:24 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 jun 2017 19:16
Indlæg: 4
spaffeh skrev:
Hvis du godt kan lide at undersøge tingene ordentligt, før du kommer dem i din krop, hvorfor har du så ikke undersøgt dosen?

Jeg ville bare passe på med at blive for glad for det. Ubetinget det stof der har kostet flest liv herindefra.



Jeg startede her med at spørge. Altid godt med andres erfaringer.

Tak, jeg er godt klar over hvor vanedannende det kan være. Så det kommer til at være en engangs oplevelse.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 feb 2020 22:08 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
snufkin skrev:
Ok, men vi begynder at være der? Kan se at der historier om folk der er døde af doser på 50 mg, ved at søge lidt rundt. Det er mest for at understrege hvor farligt det kan være

Men det bliver først rigtigt farligt hvis man begynde at blande det kan med andre opioider, benzoer og/eller alkohol?


Uden at vide det så tror jeg, at det bliver ekstra farligt, hvis man blander med andre ting, men er rigelig voldsomt på egen hånd.

Jeg har selv prøvet 20- eller 30mg en gang, jeg mener det var 20. Min hjerne blev helt fried, det var på grænsen til ubehageligt. Forestil dig at være allermest smasket på MDMA, så bare lige ti gange så beskidt for hjernen. Det var virkelig ikke særlig nice.
Det kan formentlig være fatalt ved 40-50mg, hvis man har svagt hjerte eller er eksponeret for andre sygdomme, tager det på anden dagen uden søvn, mad og vand eller lignende (det var hvad en hurtig googler lige gav).

superficial: helt sikkert, det er også kun godt at spørge så meget som nødvendigt. Der står bare en masse dosisvejledninger på nettet, så undrede mig over at du fx ikke gav en reference ("her på xxxxx.com står der 20mg oralt, hvad mener I om det?"). Det ville i hvert fald mere ligne at du så havde undersøgt det. Prøv at spørg på 420chan eller andre steder for folks oplevelser med det. Reddit har sikkert også nogle gode subreddits, og igen, det skader ikke at spørge.

Altid når man tager opiater, især de første par gange, så ville jeg på det kraftigste anbefale max én redose, og ellers tage ca. halvdelen af hvad den anbefalede dose var. Altså, hvis "mild recreational dose" ligger på 20mg, så starte med 10.
Jeg har selv prøvet Morfin få gange, men der skal jeg altid have halvdelen af mine kammerater, fordi lige dét påvirker mig voldsomt meget. Så modtagelsen/optagelsen og dermed oplevelsen af stoffet er utrolig individuelt, og når Oxycontin er så voldsomt, så træd virkelig varsomt. Alt det bedste.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team