Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 15:14


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 26 feb 2020 00:11 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 okt 2018 22:33
Indlæg: 44
Hej alle. :D
Jeg har en aftale med min bedste veninde. Vi skal have hyggeaften hjemme her snart.
Planen er at tage MDMA og så vil vi gerne slutte det af med 2cb.

Jeg har nogle 2cb piller. Kan vi knuse dem og tage det nasalt i slut roll? A

Sidst jeg prøvede, spiste jeg pillen, men det endte med at jeg brækkede mig ret meget. :| 2cb giver mig i forvejen kvalme når jeg tager dem uden andet. Min mave er ekstra meget sart, når jeg så har taget MDMA inden.

Jeg kan også godt lide idéen om at tage det nasalt, fordi det så er lettere at time

Er det forsvarligt?

På forhånd tak :gud: :hjerte:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 feb 2020 01:13 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Intet problem umiddeltbart. Bare husk at starte lavt ud med 2c-b'en. Klart en af mine yndlings kombinationer!

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 feb 2020 01:25 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
Det kan du godt. Vær klar på at 2cb nasalt gør ret nas - måske lidt mindre i pilleform. Yderligere tror jeg ikke bindemidlerne i pillerne er så lækre at få i næsen, men faaen...når man nu er i gang.
Personligt ville jeg nok tage en hel eller en halv oralt alt efter styrken på pillerne, 40-50% inde i mdma trippet (for at få lidt af euforien med fra mdma'en).
Hvis i vælger at tage det nasalt, så vær opmærksom på at den nasale dose er noget mindre end den orale. Kan ikke huske hvor meget.
Mht til maven så synes jeg ofte det forsvinder/ikke sker når man er påvirket i forvejen.
:peace:

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 feb 2020 07:48 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Jeg har ikke prøvet kombinationen, men tror ikke i skal sniffe mere end 10 mg 2-cb af gangen. Det gode ved 2-cb er at man sagtens kan redosere løbende, så hvis i ikke får nok kan i bare tage 5 mg mere 20 min senere eller noget i den dur.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 feb 2020 18:34 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 okt 2018 22:33
Indlæg: 44
Buttkraken:
Ja jeg har set at du før har skrevet at du var glad for kombien :D Jeg håber at det fungerer den her gang. Sidste gang (som var første gang) var min timing elendig. Jeg tog det alt for sent + at jeg kastede så meget op.
Ikke en succes!

Bo Dega:
Åh ja. Jeg har læst at det er smertefuldt, så jeg er allerede lidt nervøs haha.
Det skete netop sidst, at kvalmen blev forstærket fordi jeg var påvirket i forvejen. Jeg får generel bøvl med maven af det meste :/ Jeg har tit kvalme hver gang jeg har taget noget. Lidt trist faktisk. Det er derfor jeg tænker at nasalt måske kan lette det bare en del.

Hector:
Det der er lidt tricky her, er at det er piller. Solgt som 25 mg. hvilket de ikke nærmer sig overhovedet. Lab tests på dette 'mærke' har heller ikke vist mere end ca. 10 mg (jeg ved godt at man ikke helt kan regne med det, men det giver alligevel en idé). Sådan synes jeg generelt det er med 2cb piller. De bliver solgt som 25-30 mg, men indeholder sjældent bare halvdelen.
Jeg vil helst have pulver, men det er desværre ikke til at opstøve for mig. Så må jeg jo nøjes.
Jeg tænker at starte med en halv og så tage den derfra.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 feb 2020 19:18 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Har få gange sniffet 2c-b piller fordi jeg ikke havde andet og jeg synes ikke smerten er så slem, det bliver maskeret lidt i alt bindemidlet.

Edit: Pas på med at starte med en halv pille. 10mg fylder ikke særligt meget i forhold til bindemidlet, så det er lidt russisk roulette hvad angår dosen. Du kan altså godt risikere at der kun er 1mg i første streg og så de resterende 9mg i nummer to. Nu er 10mg heldigvis ikke en voldsom dose, især ikke under indflydelse af mdma oveni, men det er vigtigt lige at huske stadig.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 feb 2020 23:30 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 okt 2018 22:33
Indlæg: 44
Buttkraken:
Har du et forslag til hvad jeg så skal gøre? :o


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 feb 2020 02:25 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2010 18:50
Indlæg: 569
Geografisk sted: L.A.
Svenne93 skrev:
Buttkraken:
Har du et forslag til hvad jeg så skal gøre? :o


Hvis vi nu antager at der er 10mg i pillen, så knus hele pillen og rør lidt rundt i pulveret. Så kan du veje halvdelen af og tage det. :)

_________________
Hi Karin.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 feb 2020 09:29 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
Kan Svenne93 ikke undgå de fleste mave-problemer ved at bruge baglugen(nohomo) til at indtage mdma'en?

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 feb 2020 12:25 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 okt 2018 22:33
Indlæg: 44
Hvis vi nu antager at der er 10mg i pillen, så knus hele pillen og rør lidt rundt i pulveret. Så kan du veje halvdelen af og tage det. :)[/quote]

Åh ja, det var en god idé :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 feb 2020 14:39 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
STWOD skrev:
Kan Svenne93 ikke undgå de fleste mave-problemer ved at bruge baglugen(nohomo) til at indtage mdma'en?


Det hjælper på det tbh! Klart bedste indtagelsesmåde.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 feb 2020 14:58 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Svenne93 skrev:
Hvis vi nu antager at der er 10mg i pillen, så knus hele pillen og rør lidt rundt i pulveret. Så kan du veje halvdelen af og tage det. :)


Åh ja, det var en god idé :D[/quote]
ellers hvis i har mulighed for det så opløs det i noget vand

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 feb 2020 22:36 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 okt 2018 22:33
Indlæg: 44
STWOD:
Først troede jeg at du snakkede om en eller anden urt. Det tog mig lidt tid før det gik op for mig hvad du mener :eyes: :lol: :lol:
Det har jeg også overvejet faktisk :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 feb 2020 01:50 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
hahahah :)
-optagelsen er bedre, så husk at justere dose derefter!

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 feb 2020 08:31 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
STWOD skrev:
hahahah :)
-optagelsen er bedre, så husk at justere dose derefter!


Og bare lige for at slå den helt fast, dosen skal derfor være mindre ved rektalt brug end ved oralt brug. Jeg mener det omkring 80 mg der svarer til 120 mg altså 70-80% af den dose du normalt bruger. Hvis du vil kombinere med 2-cb synes jeg du skal dosere lidt lavere end du plejer.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 mar 2020 16:13 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 okt 2018 22:33
Indlæg: 44
Okay det vil jeg tænke over :D
Tak for jeres råd og forslag


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 mar 2020 23:39 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 feb 2003 02:01
Indlæg: 2386
Geografisk sted: NRBX
Det er ikke sikkert at det er administrationsmetoden der er årsagen til at du får kvalme, det er nok snarere en bivirkningen ved stoffet.

Jeg mener at citron skulle kunne modvirke kvalme, nok pga. syren. Men også ingefærd. Og ellers er der jo medikamenter til at lindre kvalme

_________________
Den røde knap →


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 mar 2020 11:33 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 aug 2011 17:06
Indlæg: 38
Geografisk sted: I Vulvaland
Jeg går også med tanker om at lave et Nexus flip til sommer. Jeg havde tænkt 100 mg MDMA og efter 2,5 timer ville jeg spise 8mg 2CB. (jeg plejer at tage 130 mg MDMA efterfulgt af 50 mg efter halvanden time når jeg tager det for mig selv og 18-20 mg 2cb når jeg tager det for sig selv.
Nogen der har erfaringer med denne dose?
Det tager altid helt vildt lang tid for mig at komme op på 2cb så tænker at det skal tages lidt tidligere end jeg har læst andre steder. (hvor de siger efter 3.5 time)
Jeg plejer at preloade til MDMA turen med 1000 mg C vitamin, 500 mg magnesium og noget zink. Kan jeg stadig preloade med Nexus Komboen?

Nogen der kan give et kort indblik i hvordan Nexus er anderledes end 2CB for sig selv?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 mar 2020 19:05 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
Schrooms skrev:
Jeg går også med tanker om at lave et Nexus flip til sommer. Jeg havde tænkt 100 mg MDMA og efter 2,5 timer ville jeg spise 8mg 2CB. (jeg plejer at tage 130 mg MDMA efterfulgt af 50 mg efter halvanden time når jeg tager det for mig selv og 18-20 mg 2cb når jeg tager det for sig selv.
Nogen der har erfaringer med denne dose?
Det tager altid helt vildt lang tid for mig at komme op på 2cb så tænker at det skal tages lidt tidligere end jeg har læst andre steder. (hvor de siger efter 3.5 time)
Jeg plejer at preloade til MDMA turen med 1000 mg C vitamin, 500 mg magnesium og noget zink. Kan jeg stadig preloade med Nexus Komboen?

Nogen der kan give et kort indblik i hvordan Nexus er anderledes end 2CB for sig selv?


Der burde ikke være noget problem i at preloade som du påtænker. Personligt ville jeg nok tage 110-120 mg mdma og 15 mg 2cb efter 2 timer. Men det er fordi jeg flere gange har taget for lidt og det er bare en flad fornemmelse. Det kræver selvfølgelig at du har en god og præcis vægt!

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 mar 2020 15:02 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 aug 2011 17:06
Indlæg: 38
Geografisk sted: I Vulvaland
Tak for rådende Bo Dega


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team