Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 13:30


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 19 mar 2020 03:12 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 apr 2016 01:54
Indlæg: 151
Hey alle :-)

Kunne være sjovt lige at høre andres mening eller forudsigelse af, hvordan Corona-virussen og deraf de lukkede grænser over hele Europa og i mange andre verdensdele vil påvirke tilgængeligheden af stoffer herhjemme?

Her tænker jeg naturligvis på de stoffer til gadekøb eller køb hos ens dealer(e) - stoffer med posten går jeg ud fra vil være rimeligt upåvirket, medmindre de da også bliver en mangelvare hos dem, der sender dem fra rundt i verden - af samme årsag som først nævnt.

Selvfølgelig kan der stadig smugles over grænsen i lastbiler med "lovligt" ærinde, men vi ser jo ikke fx æg i røven på en n..... i disse tider og den slags.

Selv skyndte jeg mig lige at købe lidt cola i timerne inden pressemødet forleden. Man risikerede jo endda udgangsforbud på det tidspunkt. Så galt gik det ikke.

Men hvad er jeres holdning? Vil vi se "markedet" blive kraftigt påvirket i den næste tid?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 mar 2020 11:47 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
https://docs.google.com/document/d/1w0g ... sp=sharing

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 mar 2020 02:19 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 feb 2003 02:01
Indlæg: 2386
Geografisk sted: NRBX
Buttkraken skrev:
https://docs.google.com/document/d/1w0gJ0-iL1DTZGheORXIbFtnGLZntQ5Cu1Ue_cDOPnuU/edit?usp=sharing

Psychedeliske stoffer er tilsyneladende ikke særligt brugbare i en apokalypse. Men giver dig ret. Må hellere få looted nogen benzoer og morfin inden det er for sent

Til trådstarter jeg har tænkt det samme, f.eks hash og kokain må da virkelig blive en manglevare på et tidspunkt, når bevægeligheden er så nedsat. Men er det stadig ikke muligt at sende narko med posten?

Burde den her iøvrigt ikke hører hjemme et andet sted?

_________________
Den røde knap →


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 mar 2020 17:29 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5081
/Flyttet emnet til generel stofanvendelse.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 apr 2020 15:07 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 feb 2003 02:01
Indlæg: 2386
Geografisk sted: NRBX
https://www.dr.dk/nyheder/regionale/oes ... n-i-vejret

_________________
Den røde knap →


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 apr 2020 18:05 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 dec 2005 14:32
Indlæg: 422
Geografisk sted: Steve Holt!..... land?
svjv er prisen på cola,dope og hash ikke steget gevaldigt i KBH..
Det give heller ikke mening at det skulle være blevet sværere at smugle ind i landet, grænserne er kun blevet "lukket" for borgerer der ikke er danske,
dog kan det være svære at smugle ud fra transit punkter som spanien.

_________________
Nickname: Steve Holt!, Activities: Football, Quote: 'I'm out of here!'
Nickname: Steve Holt! Activities: Drama, Quote: ‘See ya, suckers!'
Nickname: Steve Holt! Activities: Food Services, Quote: ‘Study hard, guys — trust me.'


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 apr 2020 21:39 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Umiddelbart kan jeg heller ikke nikke genkendende til de prisstigninger, der er beskrevet i artiklen, og jeg bor tilmed i Aarhus.
Hash og skunk koster det samme, som det gjorde foer coronakrisen. Kokain ser ogsaa ud til at ligge i samme prisleje.

Der er i oejeblikket et striks ind- og udrejseforbud i Marokko, saa jeg havde faktisk forventet, at priserne paa hash ville stige, men indtil videre er der intet haendt.


Senest rettet af Hindbaerroulade 25 apr 2020 01:54, rettet i alt 2 gange.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 apr 2020 23:39 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 feb 2003 02:01
Indlæg: 2386
Geografisk sted: NRBX
Sku lige til at spørge om nogen har mærket noget? Det er meget sjældent at jeg køber narkotika, så ved ikke lige hvad der foregår.

_________________
Den røde knap →


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 apr 2020 00:55 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
altså her i mit område er hash priserne på vej ned, generelt ligger narko på samme pris som altid

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 apr 2020 17:56 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 okt 2019 01:44
Indlæg: 38
Geografisk sted: Hastings & Main
Posten til og fra Danmark har været påvirket, også mellem EU-lande. Er det til dels stadig. Det må også have påvirket darkweb.

https://www.postnord.dk/quick-finder/dagens-post

Hos lande hvor post til Danmark ikke blev påvirket havde jeg alligevel gået og forventet en prisstigning pga. problemer med leverancer på deres side. Har oplevet en gammel vendor som pludselig ikke havde nogle listings og som ikke har svaret på mails eller været online i halvanden måned, men hans katalog var også meget specifikt fra bestemte verdensdele, så det ville være mærkeligt hvis han ikke var påvirket. Ellers har jeg faktisk først set prisstigning på populære ting for nyligt. Fra et naboland har jeg hørt at der er tørke på grund af lockdown lige nu. Har set prisstigning på emma og h, og coke er helt udgået. Håber ikke at det udvikler sig til en generel situation som også påvirker Danmark men jeg tror det ikke.

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=-X5oCV7hWgs


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 maj 2020 04:53 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 apr 2016 01:54
Indlæg: 151
Det var mig der startede tråden, og jeg må sige, at min frygt blev gjort til skamme.
Jeg oplever ikke, at dem jeg køber fra har manglet.
Prisen er den samme. Her tænker jeg på cola - køber aldrig andet.
Tværtimod synes jeg faktisk, at kvaliteten er steget lidt hos dem, jeg køber fra.
Tænker, det kan have noget at gøre med, at folk har færre penge mellem hænderne pga. krisen - evt pga fyring, gået ned i løn etc.
Derfor er pusherne nødt til at sikre, at de har et godt produkt. Ellers gider folk ikke bruge de penge, de trods alt har, på skidtet.
Men det står for egen regning den teori.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team