Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 02:21


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 11 jul 2020 21:25 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 jul 2020 20:15
Indlæg: 5
Hey psychedelia folket.
Håber på at kunne få hjælp til dette her på forummet.

Jeg har i mine unge dage eksperimenteret meget med mdma, amf, keta, koka og hash.
Det er længe siden, da stiftelse af voksenliv med familie i mit tilfælde ikke hænger sammen med den slags. Jeg har derimod i flere år læst og lyttet til en masse angående DMT, og har meget meget længe gået med ønsket om at prøve og ryge det, det er en oplevelse jeg simpelthen ikke vil være foruden i dette liv, men som det ser ud har det endnu ikke været muligt for mig, da det ikke er til at få fat i. Jeg har så undersøgt om der er anden metode hvorpå det er muligt, og er kommet frem til at jeg så selv skal handle ind til at producere det, hvilket heller ikke er muligt for mig, eller at jeg skal på ayahuasca tur, men syntes også at ligemeget hvor meget jeg læser og lytter om ayahuasca, kommer jeg hele tiden frem til at, det ikke helt er det samme, men mere lange forberedelser til mørke lærerige opblevelser med opkast og ligne, hvilket ikke ligefrem tænder lysten til det i mig.

Nogen her der har prøvet begge dele og kan fortælle mig om jeg bare må leve med ikke at få oplevelsen eller om ayahuasca dækker samme oplevelse som når man ryger DMT krystal? Inden jeg begiver mig ud i at bestille en sådan ayahuasca tur.

Go weekend til jer.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jul 2020 12:14 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2485
Geografisk sted: Inside the animal
Ayahuasca-drikken er typisk indtaget med en MAOi, således at DMT'ens effekt forlænges betragteligt. DMT er DMT, men når man indtager en hæmmer, kan effekten altså forlænges, hvorimod DMT røget er en raket med lysets hastighed igennem dimensionerne. Måske.

Har du erfaring med psykedeliske stoffer? For stofgruppen er på mange måder i en helt anden liga end de rusmidler du næver - og DMT er i min optik ikke for førstegangsbrugere/begyndere

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jul 2020 21:19 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 jul 2020 20:15
Indlæg: 5
Ja jeg har prøvet psilocybin nogen få gange.
Gjorde mig mest i alt det andet jeg beskriver i min tråd.
Jeg er helt sikker på at det er det jeg vil, og vil ikke ud i at prøve alt muligt andet inden DMT.
Jeg er igen og igen kommet til den beslutning gennem de sidste 4år, så har set voldsomt mange videoer, dokumentarer og læst en masse om det, Hver gang jeg er stødt på en af drengene fra gammel tid, eller nye bekendte som roder med disse ting, har jeg spurgt ind til at få det skaffet, har været tæt på et par gange, men det har enden været shanka, eller dem der tror de kan skaffe alt. Jeg vil have 3 lunger og skydes med lysets hastighed gennem dimensioner i 7-20 minutter. Det er det jeg vil. Tak for hurtigt svar, og sorry for mit langsomme svar, er en travl mand her i ferie perioden.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jul 2020 21:50 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2010 18:50
Indlæg: 569
Geografisk sted: L.A.
Nibur skrev:
er kommet frem til at jeg så selv skal handle ind til at producere det, hvilket heller ikke er muligt for mig


Hvorfor ikke? Jeg forstår ikke helt, at du vil, som du selv siger, lægge timer og atter timer i at læse og lære om stoffet. Men når det kommer til at bruge lidt tid på at producere, så er det bare no go?

_________________
Hi Karin.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 jul 2020 09:32 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
Hvis du møder folk der vil sælge dig changa hvorfor køber du så ikke det og prøver? Det er dmt krystaller bare tilføjet til en alternativ tobaks blanding. Du bliver sendt pænt meget afsted når du ikke har prøvet dmt.

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 jul 2020 10:11 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Bo Dega skrev:
Hvis du møder folk der vil sælge dig changa hvorfor køber du så ikke det og prøver? Det er dmt krystaller bare tilføjet til en alternativ tobaks blanding. Du bliver sendt pænt meget afsted når du ikke har prøvet dmt.

Changa indeholder også en Mao hæmmer, det gør altså noget forskel.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 jul 2020 13:19 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
Buttkraken skrev:
Bo Dega skrev:
Hvis du møder folk der vil sælge dig changa hvorfor køber du så ikke det og prøver? Det er dmt krystaller bare tilføjet til en alternativ tobaks blanding. Du bliver sendt pænt meget afsted når du ikke har prøvet dmt.

Changa indeholder også en Mao hæmmer, det gør altså noget forskel.


Jeg er med på at ren dmt er vildere, men udover det hvad er så forskellen? Som jeg har forstået det forlænger maoi oplevelsen. For mig varer en changa tur mellem 5 og 13 minutter. Jeg vil mene ren dmt varer kortere, så er der ikke noget OP har misforstået når han skriver 7-20 minutter?

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 jul 2020 19:17 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 jul 2020 20:15
Indlæg: 5
Okay for at besvarer jer alle over en kamp, kommer det her:

Det med hæmmern er jeg fuldt forstået med, ville være underligt andet efter 4 år med søgen. Og tænker der ikke er noget i vejen med længe søgen inden man tester det selv?

At lave det selv skal jeg bestille ingredienser, have et køkken der kan bruges til det og det der følger med, hvis du læser mit opslag skriver jeg at det ikke er mig muligt! Har en familie som ikke vil være en del af det, men at jeg selv styre mit ønske om at prøve det. hvis man undersøger måden hvorpå det laves, bliver de indblandet hvis jeg forsøger lave det selv, men ligger du køkken til, så lad os gøre det (smiler)

Changa giver dig ikke eksplosionen ud i anden dimension som jeg søger, hvilket gør at jeg ikke forstår meningen med at jeg skal ryge det? Men jo, har haft taget det til overvejelse nogen gange, og ender sq nok med at det er det jeg gør. Har så sent som for 30 min siden fået at vide en af mine bekendte kan få dmt, nu må vi se, det er nok også bare changa der menes, og så kan det da være jeg ender med at prøve.

7-20 min er grundet det der bliver informeret om rundt omkring. Nogen opblever 7 min andre 12 min og nogen nævner helt op til 20 min. Jeg er med på 7-10 min er det mest normale. Men lur mig om hvis jeg havde skrevet det, var der nok en der havde kommenteret at det altså kan tage op til 20 min, så for ikke at ramme den slags beskeder lavede jeg den helt store og gav det fra 7-20 min. Sorry.

Og som jeg har forstået over længere tids undersøgelse giver ayahuasca dig mere et indblik i din underbevidsthed samt lærerige billeder af dit sande jeg i meget lang tid hvilket kan give dig tid til at komme godt rundt i din glemte hukommelse som så også kan give større chance for frygt, paranoia og depression.

Men tak for jeres svar, det bliver nej til ayahuasca turen og fortsat søgen på krystaller, vi har alle vores ønsker i livet og der skal være plads til os alle, dette er mit ønske og det er det jeg går efter. I må have det dejligt alle sammen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 jul 2020 19:48 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
Nibur skrev:
Changa giver dig ikke eksplosionen ud i anden dimension som jeg søger, hvilket gør at jeg ikke forstår meningen med at jeg skal ryge det? Men jo, har haft taget det til overvejelse nogen gange, og ender sq nok med at det er det jeg gør. Har så sent som for 30 min siden fået at vide en af mine bekendte kan få dmt, nu må vi se, det er nok også bare changa der menes, og så kan det da være jeg ender med at prøve.


Meningen med at ryge det? Du putter det i en pibe (eller en bong), tager 1-2 sug og venter 2-3 sekunder og så er du sendt afsted. Hvordan vil du ellers indtage dmt/changa? For mig er changa vildt nok og tænker ofte når jeg ryger at ren dmt må virke helt vanvittigt når changaen er fantastisk i sig selv. I dit tilfælde synes jeg ikke der noget forgjort i at starte med changa. Jeg tror nok du skal komme ind i en anden dimension, hvor du kort kan anskue dig selv og ting på en anden måde, omend det (måske) ikke bliver i rummet.

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jul 2020 10:50 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 796
Der er markant forskel på de to oplevelser. Men det kan meget vel bare være min erfaring. En del hænger sammen med forberedelserne op til, og ikke mindst settingen. I bag lyset af mine oplevelser, oplevede jeg ved freebase at være "andetsteds" med en skare af entiteter, ved aya, i kroppen (men det var også min intention) og med et klar moderligt nærvær, og ved xhanga begge. Prøv evt. og læs et par triprapporter, og ellers kan du kaste dig over "the spirit molecule" af Rick Strassman, et afskrift af hans forskning i 90erne med IV n,n-dmt. Hvis du søger videre svar. Deri er i hvert fald, nogle af de mest udførte rapporter jeg har læst.
Har du undersøgt 5meo?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jul 2020 09:21 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 10 dec 2019 14:55
Indlæg: 67
Har ikke prøvet ayahuasca, men har danset en del med Changa og med ren DMT, af brun, orange, gul og hvid karakter.

Changa kan være helt utrolig godt, men det skal sandelig være lavet af gode råvarer med kærlighed og nænsomhed, ellers kan det smage harsk og være ubehageligt at ryge.

Foretrækker klart den rene DMT krystal, i en så stor mængde at der er "lift-off". Det er ikke nemt at ryge sig i hyperspace, og fungerer klart bedst at have en anden til at holde og tænde GVG'en for en. Så jeg forstår godt dit ønske, og vil ønske dig held og lykke med at få det opfyldt i fremtiden. :)

_________________
ओं


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 45 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team