Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 apr 2024 14:15


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 22 aug 2020 08:45 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 feb 2018 16:46
Indlæg: 5
Hej Psychedelia.

Har I prøvet før, at spise en quetipin på 25/50mg, og rent faktisk falde i søvn, efter en hel nat sugning (eller halvanden dag)
også vågner op igen en time eller 2 senere hvor I får sindssygt uro I jeres ben. Jeg skal spjætte med mine ben, hvis jeg ligger for lang tid stille, eller op og stå og strække ud :eyes: ellers er det pokkers ubehageligt. Er jeg virkelig den eneste? Jeg kunne godt spise 25mg også sove uden problemer i starten. Eller er det min krop der fortæller mig noget :gud:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 aug 2020 08:57 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2009 19:50
Indlæg: 1002
Det skulle være en ret normal bivirkning at få RLS (restless leg syndrome) af quetiapin og den gruppe antipsykotisk medicin, også ved lavere doser. Det kunne godt lyde som det du beskriver med uro i benene

Personligt har jeg aldrig selv oplevet det, heller ikke efter flere dages ammo binge efterfulgt af fx 100mg quetiapin. Så det svinger nok fra menneske til menneske

_________________
Ain't nothing to it, but to do it


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 aug 2020 09:39 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2748
Hvis jeg ikke faldt i søvn 45 min efter indtagelse meldte uroen i benene sig (uden amfetamin) og eneste der var at gøre var et storstilet angreb på køleskabet.

Første gang jeg prøvede seroqel imens jeg var på meth lå jeg og spjættede en hel dag, man skal ikke altid lytte til sine misbrugs venner=600 mg var absolut ikke fedt sammen med meth :D men sådan er vi jo så forskellige.

Ts du skulle nok ha ventet til amfetaminen aftog lidt mere før du tog seroqellen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 aug 2020 09:46 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 feb 2018 16:46
Indlæg: 5
Fso skrev:
Hvis jeg ikke faldt i søvn 45 min efter indtagelse meldte uroen i benene sig (uden amfetamin) og eneste der var at gøre var et storstilet angreb på køleskabet.

Første gang jeg prøvede seroqel imens jeg var på meth lå jeg og spjættede en hel dag, man skal ikke altid lytte til sine misbrugs venner=600 mg var absolut ikke fedt sammen med meth :D men sådan er vi jo så forskellige.

Ts du skulle nok ha ventet til amfetaminen aftog lidt mere før du tog seroqellen.



Kan der være noget om, at jeg skulle vente! Det var måske 4 timer efter en den sidste lille streg :eyes:
Tak for du fortalte mig jeg ikke var den eneste hehe :P (Nu det dog ikke meth jeg tog). Tør ikke engang og tage så høje doser længere pga. Jeg ikke gider at risikere en nat på at få mit ben til at slappe af :cry:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 aug 2020 09:49 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 feb 2018 16:46
Indlæg: 5
Shambhala skrev:
Det skulle være en ret normal bivirkning at få RLS (restless leg syndrome) af quetiapin og den gruppe antipsykotisk medicin, også ved lavere doser. Det kunne godt lyde som det du beskriver med uro i benene

Personligt har jeg aldrig selv oplevet det, heller ikke efter flere dages ammo binge efterfulgt af fx 100mg quetiapin. Så det svinger nok fra menneske til menneske



Tror også jeg har det, for jeg kan ikke engang sidde stille på en stol.. Det bare træls for jeg vil da godt sove lidt, hvis jeg har suget. :roll:
Men kan godt mærke det måske bare tegn på jeg skal slappe lidt af hehe, og holde mig til de skide joints :joint:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 aug 2020 08:31 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 apr 2007 00:31
Indlæg: 809
Geografisk sted: ved havnen
Hvis du ikk er typen der bider på afhængighed rigtig ka du evt skaffe nogen benzodiazepiner istedet for at bruge "tossemedicin" det er ikk specielt godt at tage psyckofarma som quatipin og den slags hvis ikk man har brug for det, det vil i længden gøre noget ihjernen ingen ønsker sig hvor bemzodiazepin blot gør så dine gaba-receptor ikke ka nå hinanden med andre ord vil det blot gi din hjerne en pause alternativt ka man få bivirkning medicin til quatipinen det vil jeg dog aldrig anbefale


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 aug 2020 08:51 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 mar 2007 22:22
Indlæg: 232
For mig fungerer Quetiapin ikke særlig godt til at falde i søvn på efter en tur på stimulanser.

Jeg får en kraftig mental døsighed mens resten af kroppen stadig har fuld knald på. Det er en mærkelig fornemmelse og det hjælper mig ikke til at sove.

Men det lægger da en lille dæmper på tankemylder.

Foretrækker langt hellere et Benzodiazepin eller slet ingenting så.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 aug 2020 09:20 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2082
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
extanor skrev:
det er ikk specielt godt at tage psyckofarma som quatipin og den slags hvis ikk man har brug for det, det vil i længden gøre noget ihjernen ingen ønsker


Er ikke uenig. Men kan du uddybe? :)

Jeg har selv fået Quetiapin, så kunne være spændende at høre.

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 aug 2020 23:10 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 apr 2007 00:31
Indlæg: 809
Geografisk sted: ved havnen
Bl0dpump skrev:
extanor skrev:
det er ikk specielt godt at tage psyckofarma som quatipin og den slags hvis ikk man har brug for det, det vil i længden gøre noget ihjernen ingen ønsker


Er ikke uenig. Men kan du uddybe? :)

Jeg har selv fået Quetiapin, så kunne være spændende at høre.

Det er vel lidt det man kalder det hvide snit medicinsk kig på bivirkninger eller søg på dømt til behandling på youtube og se hvordan dem der inde har fået det efter mange års behandling jeg kender også et par stykker der har fået det i 15 + år de kan mildestalt ikk finde ud af noget Mere det er virkelig synd for dem


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 aug 2020 23:17 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 apr 2007 00:31
Indlæg: 809
Geografisk sted: ved havnen
Rubeus skrev:
For mig fungerer Quetiapin ikke særlig godt til at falde i søvn på efter en tur på stimulanser.

Jeg får en kraftig mental døsighed mens resten af kroppen stadig har fuld knald på. Det er en mærkelig fornemmelse og det hjælper mig ikke til at sove.

Men det lægger da en lille dæmper på tankemylder.

Foretrækker langt hellere et Benzodiazepin eller slet ingenting så.

Hvis man ska ta noget til at sove efter stimulanser ska man også vente til speeden er ved at være væk jeg plejer at ta lidt Benz når jeg begynder at gabr første gang hvis jeg så har kørt nogen dage bli'r jeg mere og mere træt og så snupper jeg en benzo mere når jeg vil sove nogen timer efter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 aug 2020 08:10 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2082
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
extanor skrev:
Bl0dpump skrev:
extanor skrev:
det er ikk specielt godt at tage psyckofarma som quatipin og den slags hvis ikk man har brug for det, det vil i længden gøre noget ihjernen ingen ønsker


Er ikke uenig. Men kan du uddybe? :)

Jeg har selv fået Quetiapin, så kunne være spændende at høre.

Det er vel lidt det man kalder det hvide snit medicinsk kig på bivirkninger eller søg på dømt til behandling på youtube og se hvordan dem der inde har fået det efter mange års behandling jeg kender også et par stykker der har fået det i 15 + år de kan mildestalt ikk finde ud af noget Mere det er virkelig synd for dem


Jeg har skam set ‘dømt til behandling’ og andre danske dokumentare omkring det. Er som sagt ikke uenig, var bare spændende at høre andres mening omkring det. Jeg havde en bekendt på et tidspunkt som fik, Hold nu fast - 20 piller om dagen pga sindslidelse. Han var nærmest en grøntsag og gik bare rundt som en zombie!

Det viste sig så efter laaang tid at han faktisk kunne undvære de fleste af dem så han røg ned på 6-7 piller om dagen, og han blev faktisk relativ normal igen. Man kun gisne om hvor meget skade han tog af alt den medicin. Fandme et sygt system man!

Men det er typisk psykiatrien i Danmark, de køre generelt efter mottoet ‘Jo mere medicin - jo bedre!’

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 aug 2020 09:41 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 apr 2007 00:31
Indlæg: 809
Geografisk sted: ved havnen
Bl0dpump skrev:
extanor skrev:
Bl0dpump skrev:
extanor skrev:
det er ikk specielt godt at tage psyckofarma som quatipin og den slags hvis ikk man har brug for det, det vil i længden gøre noget ihjernen ingen ønsker


Er ikke uenig. Men kan du uddybe? :)

Jeg har selv fået Quetiapin, så kunne være spændende at høre.

Det er vel lidt det man kalder det hvide snit medicinsk kig på bivirkninger eller søg på dømt til behandling på youtube og se hvordan dem der inde har fået det efter mange års behandling jeg kender også et par stykker der har fået det i 15 + år de kan mildestalt ikk finde ud af noget Mere det er virkelig synd for dem


Jeg har skam set ‘dømt til behandling’ og andre danske dokumentare omkring det. Er som sagt ikke uenig, var bare spændende at høre andres mening omkring det. Jeg havde en bekendt på et tidspunkt som fik, Hold nu fast - 20 piller om dagen pga sindslidelse. Han var nærmest en grøntsag og gik bare rundt som en zombie!

Det viste sig så efter laaang tid at han faktisk kunne undvære de fleste af dem så han røg ned på 6-7 piller om dagen, og han blev faktisk relativ normal igen. Man kun gisne om hvor meget skade han tog af alt den medicin. Fandme et sygt system man!

Men det er typisk psykiatrien i Danmark, de køre generelt efter mottoet ‘Jo mere medicin - jo bedre!’

Ja det er forfærdeligt, mange mener også at grunden til at medicinal industrien er i mod cannabis som medicin generelt er fordi at op mod 80% af den psyckofarma der udskrives i dag ville kunne erstattes med cannabis hvilket jo gir god menning det ville være et tab for dem hvis man kunne dyrke sin egen medicin i baghaven, men det er utroligt jeg har kæmpet i 15 år nu for at få 2 benzoer udskrevet dagligt mod min angst det har stadig ikk lykkedes men de prøver stadig at få mig til at tage store mængder psyckofarma dagligt, tænk at tjene så mange penge på at få folk til at ha det elendigt


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 aug 2020 10:07 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2009 19:50
Indlæg: 1002
Har du ikke mulighed for at sige fuck systemet og bare selvmedicinere dig i illegale benzoer? Det eneste man skal være opmærksom på er 1. At det er illegalt (reality check), 2. At der ikke er en læge inde over til at administrere mængden du har liggende, og man skal selv være obs på at holde det strictly medicinsk og ikke rekreativt. Og så er det lidt dyrere.
Men da hellere det end at vælte sig i antipsykotisk, som man selv vurderer er destruktivt for en? Om ikke andet kan du gøre det indtil du finder en læge der er villig til at udskrive dem.

Bare en tanke, ikke en opfordring

_________________
Ain't nothing to it, but to do it


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 aug 2020 10:27 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 apr 2007 00:31
Indlæg: 809
Geografisk sted: ved havnen
Shambhala skrev:
Har du ikke mulighed for at sige fuck systemet og bare selvmedicinere dig i illegale benzoer? Det eneste man skal være opmærksom på er 1. At det er illegalt (reality check), 2. At der ikke er en læge inde over til at administrere mængden du har liggende, og man skal selv være obs på at holde det strictly medicinsk og ikke rekreativt. Og så er det lidt dyrere.
Men da hellere det end at vælte sig i antipsykotisk, som man selv vurderer er destruktivt for en? Om ikke andet kan du gøre det indtil du finder en læge der er villig til at udskrive dem.

Bare en tanke, ikke en opfordring

Jo jeg er i gang med at finde benzo til en ok pris, her i byen ligger de til 20 kr stk hvilket vil fucke min økonomi en del så jeg er ved at finde leverancer fra andre steder og er næsten i mål og så bli'r det nok selv medicinering imens jeg kæmper videre med at få en fornuftig læge :)det skræmmer mig dog lidt fordi man på illegalt marked ikk ka sikre at få medicinen i længden da mindre og mindre får benzo og dermed bli'r der solgt mindre og mindre illegalt og jeg er ikke skarp i computer så jeg ka ikk finde de udlandske sider som jo ellers sælger og gerne sender til dk


Senest rettet af extanor 24 aug 2020 10:30, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 aug 2020 10:28 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
extanor skrev:
Bl0dpump skrev:
extanor skrev:
det er ikk specielt godt at tage psyckofarma som quatipin og den slags hvis ikk man har brug for det, det vil i længden gøre noget ihjernen ingen ønsker


Er ikke uenig. Men kan du uddybe? :)

Jeg har selv fået Quetiapin, så kunne være spændende at høre.

Det er vel lidt det man kalder det hvide snit medicinsk kig på bivirkninger eller søg på dømt til behandling på youtube og se hvordan dem der inde har fået det efter mange års behandling jeg kender også et par stykker der har fået det i 15 + år de kan mildestalt ikk finde ud af noget Mere det er virkelig synd for dem


Nu er der jo også forskel på at 250mg seroquel dagligt og så lige æde det engang i mellem, når man har været på stimulanser

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 aug 2020 10:36 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 apr 2007 00:31
Indlæg: 809
Geografisk sted: ved havnen
Buttkraken skrev:
extanor skrev:
Bl0dpump skrev:
extanor skrev:
det er ikk specielt godt at tage psyckofarma som quatipin og den slags hvis ikk man har brug for det, det vil i længden gøre noget ihjernen ingen ønsker


Er ikke uenig. Men kan du uddybe? :)

Jeg har selv fået Quetiapin, så kunne være spændende at høre.

Det er vel lidt det man kalder det hvide snit medicinsk kig på bivirkninger eller søg på dømt til behandling på youtube og se hvordan dem der inde har fået det efter mange års behandling jeg kender også et par stykker der har fået det i 15 + år de kan mildestalt ikk finde ud af noget Mere det er virkelig synd for dem


Nu er der jo også forskel på at 250mg seroquel dagligt og så lige æde det engang i mellem, når man har været på stimulanser

Helt bestemt, men ka man få benzodiazepiner eller indslumringstabletter (hypnotika) vil jeg mene det er bedre prøv at kig bivirkninger ved quatipin de er voldsomme og ikke sjove hvis man skulle ske at få dem


Senest rettet af extanor 24 aug 2020 10:37, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 aug 2020 10:36 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2009 19:50
Indlæg: 1002
extanor skrev:


Det er faktisk en rigtig vigtig pointe, det du skriver til sidst. Hvis man comitter sig til et dagligt indtag, er det vigtigt at man ikke lige pludselig mister adgang til det. Så du ville skulle sørge for altid at være forud med genopfyldning af dit lager.
Så det ville nok være en god idé at have mere end én stabil kontakt, før du kaster dig ud i det.

_________________
Ain't nothing to it, but to do it


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 aug 2020 10:38 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 apr 2007 00:31
Indlæg: 809
Geografisk sted: ved havnen
Shambhala skrev:
extanor skrev:


Det er faktisk en rigtig vigtig pointe, det du skriver til sidst. Hvis man comitter sig til et dagligt indtag, er det vigtigt at man ikke lige pludselig mister adgang til det. Så du ville skulle sørge for altid at være forud med genopfyldning af dit lager.
Så det ville nok være en god idé at have mere end én stabil kontakt, før du kaster dig ud i det.

Nemlig, det er nok den største grund til jeg ikk er begyndt endnu


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 39 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team