Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 14:47


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 13 okt 2020 13:07 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 apr 2020 02:26
Indlæg: 5
Hej

Jeg havde i en LSD rus bestilt forskellige stoffer på nettet som jeg ikke kunne annullere. Dette var kokain, heorin og LSD. Jeg har ingen intensioner om at tage heorin og lovet at holde mig væk fra det.

Nu er problemet så at jeg har modtaget en af pakkerne, og jeg aner simpelthen ikke om det er kokain eller heorin, og det er sgu nok duet af mig, men jeg ved ikke lige hvad jeg skal gøre for at finde ud af det.

Er det muligt at måle det på noget måde, eller hvordan kan man finde ud af det, uden at begynde og indtage et ukendt stof som man ikke ved om er heorin eller kokain?

Jeg kan fortælle at der er 1 gram, og det er hvidt pulver. Det er ikke ligeså fint som sigtet mel fx, men mere lidt ligesom sukker størrelse hvis det giver mening. Er der nogen som kan hjælpe på en måde med råd eventuelt?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 okt 2020 14:55 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 09:49
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Wonderland
Du må få fat i et marquis test kit.
Kan du ikke lugte eller smage på det? Nu kender jeg ikke heroin, men jeg ville nok mene jeg kunne sige om det er coke eller ej. Og det kunne ikke være ketamin?

Men ellers kan du jo bare sende det hjem til mig, så skal jeg nok finde ud af hvad det er. :wink:

_________________
Jo mere man ved; jo mere ved man, man ikke ved..

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 okt 2020 15:07 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Julemanden har bedt mig vidrefortælle at JEG skal finde ud af det for dig og ikke Pestilence da han er i pagt med The Grinch.

Ellers ville jeg også bare duppe lidt på tungen og se om den bliver bedøvet eller ej, burde være nok til at finde ud af om det er kokain og hvis ikke er det nok heroin. Dup ganske lidt og lad evt vær med at synke hvis du ikke har intentioner om yderligere påvirkning.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 okt 2020 21:21 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Køb nogle testkits!! Hvis du køber fra https://www.reagent-tests.uk/shop/ kan du bruger rabatkoden “psychedeliadk” og få 10% rabat. Klart det mest forsvarlige. Det er jo ikke til at vide om afsender har lavet en fejl heller og fremsendt et helt tredje kemikalie.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 okt 2020 22:51 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Buttkraken skrev:
Køb nogle testkits!! Hvis du køber fra https://www.reagent-tests.uk/shop/ kan du bruger rabatkoden “psychedeliadk” og få 10% rabat. Klart det mest forsvarlige. Det er jo ikke til at vide om afsender har lavet en fejl heller og fremsendt et helt tredje kemikalie.

Pestilence skrev:
Du må få fat i et marquis test kit.


:gud: :gud:
Det er det eneste forsvarlige råd, der kan gives.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 okt 2020 04:43 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 dec 2017 20:35
Indlæg: 58
Nu kender jeg dog heller ikke til heroin men Coke er hvidt og heroin Cut middel fentanyl kan også være hvidt som jeg husker(ikke sikker) dog ikke udbredt rigtigt i Danmark
Men kunne sikkert sagtens forekomme der


Ville selv og smage men hvis du har bestilt begge ting så måske testkit som de andre siger. Det er sikrest
Dog ville jeg selv bare smage og lugte. Coke fra Dark er normalt pålideligt i og med det handler om feedbackL, dog er det lort at handle ift. forhen så snakker kun Fra tidligere erfaring
Håber du finder at det


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 okt 2020 12:04 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Jeg tror ikke det er kokain, for det ligner slet ikke sukker. Kokain er fint og blødt som hvedemel, men har en tendens til at klumpe sammen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 okt 2020 13:20 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 09:49
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Wonderland
Enspænderen skrev:
Jeg tror ikke det er kokain, for det ligner slet ikke sukker. Kokain er fint og blødt som hvedemel, men har en tendens til at klumpe sammen.


Det var også den beskrivelse som fik mine tanker over på ketamin.

_________________
Jo mere man ved; jo mere ved man, man ikke ved..

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 46 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team