MitLivMitValg skrev:
Jeg kan ikke være behjælpelig med at være tripsitter, men jeg er nysgerrig efter hvad du har tænkt dig at indtage?

Synes det lyder som et ansvarligt træk du laver her.
Personligt ville jeg dog ikke bryde mig om at trippe sammen med en fremmed, som var helt ædru. Men er da nysgerrig efter hvordan det kommer til at gå. Fortæl endelig mere

Jeg har tænkt mig at tage 5-MeO-DMT som er lovligt hvis det er under medicinsk eller videnskabelig kontekst siden jeg sidst tjekkede, dog ved jeg nemlig ikke om det kræver nogen lægelig/lovlig tilladelse for at det er lovligt.
Anyways, trippet ville jeg gerne udføre under et terapeutisk kontekst hvor jeg er i et rum til mig selv alene for at processere min egen bagage og tripsitteren er i et andet rum, hvor tripsitteren kan sidde på computeren, så det ikke bliver kedeligt hvis det nu skulle være, og tripsitteren er der til nødstilfælde årsager, såsom at svare på døren hvis nogen banker på, hvis der er behov for læge eller trøst hvis det skulle være nødvendigt, samt som nævnt tidligere, en der kunne passe på mine ting hvis jeg nu havde behov for at gå udenfor lidt.
F.eks. Jeg lejede en gang en hytte og trippede der, pludselig havde jeg en spontan og autentisk lyst til at gå udenfor, men jeg holdte mig tilbage da jeg var bange for mine ting i hytten og det var muligt det der resulterede i et lidt af et dårligt trip.
Håber det kaster lys over hvad jeg er interesseret i.