Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 apr 2024 13:15


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 13 okt 2020 13:11 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 okt 2020 12:33
Indlæg: 5
Hej, jeg er en fyr på 20 år og har en del erfaring med psykedeliske stoffer, i mine seneste trips hvor jeg kigger tilbage har jeg lagt mærke til hvor meget trippene kunne have gået bedre hvis der var en støtte person til at f.eks. passe min ting mens jeg havde lyst til at gå lidt udenfor, mens jeg var under inflydelse af psykedelia. Jeg har ledt efter mange, endda spurgte venner og bekendte, men ingen ser ude til at være kandidat for det eller er villig.

Jeg er villig til at betale 500 kr. for en session der kan vare fra 1 til 4 timer.

Hvis du er eller kender en der er interesseret i at være tripsitter i Odense, så føl dig fri til at lægge en besked.

Mvh.
Bluefractal55


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 okt 2020 16:11 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 jun 2020 15:45
Indlæg: 131
Jeg kan ikke være behjælpelig med at være tripsitter, men jeg er nysgerrig efter hvad du har tænkt dig at indtage? :-) Synes det lyder som et ansvarligt træk du laver her.
Personligt ville jeg dog ikke bryde mig om at trippe sammen med en fremmed, som var helt ædru. Men er da nysgerrig efter hvordan det kommer til at gå. Fortæl endelig mere :-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 okt 2020 16:57 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 okt 2020 12:33
Indlæg: 5
MitLivMitValg skrev:
Jeg kan ikke være behjælpelig med at være tripsitter, men jeg er nysgerrig efter hvad du har tænkt dig at indtage? :-) Synes det lyder som et ansvarligt træk du laver her.
Personligt ville jeg dog ikke bryde mig om at trippe sammen med en fremmed, som var helt ædru. Men er da nysgerrig efter hvordan det kommer til at gå. Fortæl endelig mere :-)


Jeg har tænkt mig at tage 5-MeO-DMT som er lovligt hvis det er under medicinsk eller videnskabelig kontekst siden jeg sidst tjekkede, dog ved jeg nemlig ikke om det kræver nogen lægelig/lovlig tilladelse for at det er lovligt.

Anyways, trippet ville jeg gerne udføre under et terapeutisk kontekst hvor jeg er i et rum til mig selv alene for at processere min egen bagage og tripsitteren er i et andet rum, hvor tripsitteren kan sidde på computeren, så det ikke bliver kedeligt hvis det nu skulle være, og tripsitteren er der til nødstilfælde årsager, såsom at svare på døren hvis nogen banker på, hvis der er behov for læge eller trøst hvis det skulle være nødvendigt, samt som nævnt tidligere, en der kunne passe på mine ting hvis jeg nu havde behov for at gå udenfor lidt.

F.eks. Jeg lejede en gang en hytte og trippede der, pludselig havde jeg en spontan og autentisk lyst til at gå udenfor, men jeg holdte mig tilbage da jeg var bange for mine ting i hytten og det var muligt det der resulterede i et lidt af et dårligt trip.

Håber det kaster lys over hvad jeg er interesseret i.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 okt 2020 21:13 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
5-meo-dmt er ulovligt, så du skal have en tilladelse (hvilket du nok ikke får ved mindre det er til et forskningsprojekt)

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 okt 2020 21:39 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 okt 2020 12:33
Indlæg: 5
Buttkraken skrev:
5-meo-dmt er ulovligt, så du skal have en tilladelse (hvilket du nok ikke får ved mindre det er til et forskningsprojekt)


Føl dig fri til at tjekke ud hvad jeg mener med "lovlig under medicinsk/videnskabelig kontekst" her: https://laegemiddelstyrelsen.dk/da/godk ... r-stoffer/


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 okt 2020 22:24 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 jun 2009 18:51
Indlæg: 543
Geografisk sted: NV
Må ærlig indrømme at en tripsitter, du ikke kender ordentlig, samt sågar vil give penge til. Lyder som noget der kan komme til at gå helt galt.

Få en ven til at hjælpe, og hvis ikke du overhovedet kan få nogle du KENDER til at tripsitte, må du vente.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 okt 2020 15:21 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Bluefractal55 skrev:
Buttkraken skrev:
5-meo-dmt er ulovligt, så du skal have en tilladelse (hvilket du nok ikke får ved mindre det er til et forskningsprojekt)


Føl dig fri til at tjekke ud hvad jeg mener med "lovlig under medicinsk/videnskabelig kontekst" her: https://laegemiddelstyrelsen.dk/da/godk ... r-stoffer/

Det ændre ikke på at jeg tvivler på du får tilladelse/recept til 5-med-dmt

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 59 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team