Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 17:33


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 20 okt 2020 14:49 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 okt 2020 14:05
Indlæg: 26
Geografisk sted: Et sted udenfor universet
Hey homies, ville bare høre jeres meninger om at blande de to substanser sammen? Jeg får 600 mg pregabalin/lyrica dagligt og jeg har drukket ovenpå medicinen, men er det decideret livsfarligt? Jeg har fået lyrica i snart et halvt år og har ikke kunne mærke forskel på at være stiv uden medicinen og med medicinen. Men hver gang jeg skal til fest, så bliver jeg doog en lille smule paranoid over om jeg pludselig falder død om.

Jeg har også prøvet at drikke, ryge skunk, være på morfin, diazepam og pregabalin på samme tid, og der skete heller ikke noget, men det er jo decideret farligt, især fordi min krop ikke plejer at få de andre rusmidler dagligt, andet end pregabalinen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 okt 2020 16:40 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 aug 2008 23:18
Indlæg: 301
Yo dude, velkommen til.

Jeg vil lige sige at jeg ikke på nogen måde er en ekspert, har kun prøvet Lyrica I forbindelse med lindring af opioid abstinenser.
Hvis jeg var dig ville jeg dog være ekstra varsom, og egentligt gerne holde dig helt fra alkoholen så længe du også er på pregabalin, eller hvis du absolut gerne vil drikke, så tag det ekstra stille og roligt (altså bare nogle hygge bajere og ikke vanvittig dødsdruk). Men igen, er ikke en ekspert her så det kan godt være at kombinationen ikke er så farlig igen - men altså better safe than sorry right? Da begge sænker vejrtrækningen ville jeg seriøst passe ekstra på!

Dog bliver jeg nødt til at nævne at pregabalin, morfika, benzo og alkohol er en total hjernedød kombination! Jeg vil på det kraftigste fraråde at du blander nogle af de stofgrupper igen på nogen måder (og specielt ikke allesammen på én gang!). Det er skræmmende nemt at OD på den kombo, tænk dog på dine venner og din familie næste gang du overvejer at blande narko på den vanvittige måde der bro!!! Kan slet ikke understrege nok gange hvor åndssvagt farligt det er!
Uden at være sikker, så vil jeg ikke tro at det er farligt at blande pregabalin og cannabis, men undersøg det gerne lige selv inden du springer ud i det bro.

Btw må man spørge hvor gammel du er?

Hey man, pas nu på dig selv min ven. Du leger seriøst med døden når du indtager narko på sådan en ikke-gennemtænkt måde. Jeg synes dog det er super fedt at du spørger herinde nu, istedet for bare at springe hovedløst ud i noget der måske kan ende fatalt. Stor respekt for det!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 okt 2020 06:06 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 okt 2020 14:05
Indlæg: 26
Geografisk sted: Et sted udenfor universet
Tusind tak for svar, jeg fylder 18 om et par måneder, og du har helt ret - mega hjernedød kombination, altså morfika, benzo, alkohol, lyrica og røg. (Det skal lige siges doserne for morfin, lyrica og benzo ikke var med henblik i at blive skæv, men noget jeg fik dagligt som medicin på et tidspunkt)
Tror også bare jeg holder mig til en joint en gang imellem fra nu af. Det er bare svært at ikke lade sig blive fristet, når vennerne vil i byen osv.


Men jeg skal helt klart kvitte alkoholen, tror det kan ende i et misbrug. Bare fordi samfundet og lov siger go’ for substansen, betyder det ikke, der ikke følger konsekvenser med, og dermed også afhængighed.


Tror allerede alkoholen er så småt ved at blive til et lille problem for mig, i min optik. Jeg drikker måske “kun” en gang hver uge eller hver anden uge, men fx skal jeg opereres i morgen og har drukket i dag, dog kun 4-5 genstande, men alligevel, nu ligger jeg her klokken 6 om morgenen og er paranoid over om jeg vågner efter operationen igen.. det gør jeg nu nok, men hvis ikke jeg havde drukket, havde jeg nok ikke haft noget at bekymre mig om.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team