Hey homies, ville bare høre om der er nogen der har erfaring eller viden omkring det at være på noget angstmedicin, men samtidig prøve noget nyt, altså for rekreativt brug?
Jeg tager dagligt pregabalin, men om en lille måned fylder jeg år. Sidste år var jeg virkelig syg til min fødselsdag, så jeg havde ikke mulighed for at kunne fejre det med vennerne osv. ordentligt. Men nu, når jeg er back on track, så tror jeg godt jeg kunne tænke mig at fejre dagen med noget MDMA sammen med vennerne, men sagen er at jeg er på pregabalin og har været det i ca. et halvt år nu. Er det totalt nogo eller er det ligeså dumt som at blande pregabalin med fx alkohol?
Jeg vil selvfølgelig, ligemeget hvad, være ekstra varsom, hvis jeg vælger at tage det og måske tage det halve af hvad jeg plejer, men kæft jeg savner sgu at rulle.
Eller skulle jeg måske bare lade være med at tage pregabalinen den dag jeg tager MDMA? Så de ikke “krydser” hinanden?
Håber det giver mening det jeg skriver, er pænt basket lige nu

Edit: Jeg har taget MDMA 20+ gange (og alt muligt andet), så selvom jeg har angst er det ikke noget problem for mig, tværtimod.