Jeg har 7x10mg morfin dak jeg gerne vil søge råd om og opnå optimale virkning. Jeg igang med og blive clean fra stortest alt og det sidste i mit lille lager er så de her morfin piller som jeg har prøvet et par gange før men aldrig rigtig fået så meget ud af det, men tænker da ikke der nogen grund til og smide dem ud

jeg har hørt og læst en del om at det og nu tænkte jeg simpelthen jeg selv ville spørge direkte og så tage den derfra.
Jeg har kun prøvet og tage dem oralt men har læst noget om det kan have bedre virkning og komme det op bagi? PASSER DET? Hvis ja, hvordan? Opløses i vand og så sprøjtes op? Eller er det spild af tid og skal jeg bare holde til det orale?
Jeg har en forholdvis høj tolerence og mindes sidst jeg tog morfin tog jeg ihvertfald omkring 50-60mg på en aften fordelt ud på nogle timer, er ikke bange for tage alle 7 på en aften men er i tvivl om jeg bare skal tage alle på en gang eller tage dem løbende...
Og til sidst HVIS den bedste virkning er op bagi hvordan fungere dosering så med det?
Jeg ryger somregel altid nogle fede når jeg tager piller men en kamerat sagde på et tidspunkt det dumt og ryge fordi det kan fucke den optimale tus op? Det har jeg sgu ikke hørt før syntes det lyder mystisk, nogle der kan be eller afkræfte det?