Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 05:37


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 20 dec 2020 15:17 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Hvad sker der, når man har taget stoffer i mange år? Bliver man afhængig af dem? Eller bliver man en skør acid head? Overhovedet ikke. Jeg føler ikke at min personlighed har ændret sig ret meget, hverken til det bedre eller til det værre.

Men jeg oplever to andre ting:

1. Det bliver mindre sjovt at tage stoffer. Det er mest tydeligt i forbindelse med MDMA, men der gælder det samme for alle de andre stoffer. Og det hjælper ikke noget at holde en lang pause. Vi taler om permanente langtidsvirkninger. Det er dog stadig tilstrækkelig sjovt til at jeg fortsætter med det.

2. Jeg får færre visioner (visuals). Jeg har altid haft svært ved at få visioner med åbne øjne. I begyndelsen blev jeg overvældet af indre visioner, såsnart jeg lukkede øjnene. Men selv de indre visioner er aftaget med tiden. De er blevet svagere og svagere. I dag er mine trip domineret af fornemmelser i kroppen. Jeg kan få de mest fantastiske fornemmelser i kroppen, men det er ikke det samme, når visionerne mangler.

Hvad er jeres erfaringer med langtidsvirkningerne?


Senest rettet af Enspænderen 20 dec 2020 15:30, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 dec 2020 15:28 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 jan 2013 18:08
Indlæg: 156
Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
HVILKE stoffer????

_________________
Det rart at være vigtig, men det er vigtigt at være rar.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 dec 2020 15:29 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
"Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem."

Mindre er mere, set og setting over alt andet, alt i moderation (også moderation (til tider)), søvn-underskud+dehydrering+dårlig ernæring kan bolle dig laaangt mere end selve stofferne, 420 blaze it fgt?

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 dec 2020 15:33 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Læbepomaden skrev:
"Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem."

Mindre er mere, set og setting over alt andet, alt i moderation (også moderation (til tider)), søvn-underskud+dehydrering+dårlig ernæring kan bolle dig laaangt mere end selve stofferne, 420 blaze it fgt?

nice at stjæle quotes fagget !!

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 dec 2020 15:38 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
WubbaDubDub skrev:
HVILKE stoffer????

Jeg taler om en generel tendens, som gælder for alle stoffer. Jeg tager mange forskellige stoffer: Cannabis, LSD, MDMA, kokain, ketamin, 2-CB, DMT, lattergas, diverse opioider pånær heroin, ...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 dec 2020 16:59 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2754
Jeg oplever også, det bliver mindre spændende at tage stoffer efter en del års brug. Men det er nok som så meget andet. Man mister følelsen af en ny oplevelse, fordi man har oplevet det mange gange før. En dag bliver jeg nok også "fed up" med at bruge stoffer. Og det er vel også okay? Som så mange andre fede aktiviteter, skal man nok bare acceptere, det aldrig bliver det samme igen. Vi udvikler os med tiden. Også selvom vi måske ikke lægger mærke til det. Det kan godt være en ambivalent følelse, fordi man bliver nostalgisk omkring nogle tider, der aldrig kommer igen. Men omvendt, kan vi jo bare sidde og være glade for alle de fede oplevelser, vi har haft allerede :mrgreen:

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 dec 2020 22:04 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 jun 2020 15:45
Indlæg: 131
Jeg er enig i at det bliver mindre sjovt og spændende at tage stoffer med tiden.
Rent fysisk kan jeg godt blive ligeså påvirket som før hen, hvis jeg tager pauser, men oplevelsen bliver trukket ned af at jeg føler at jeg ”rammer ved siden af målet” med mit liv.
Jeg ved at jeg burde lave noget fornuftigt der bygger på min fremtid, men i stedet nyder jeg nuet.
Det tror jeg er en stor faktor i at stoffer ikke er ligeså sjove med tiden. Det at man egentlig godt ved at man burde lave noget mere fyldestgørende, gør at man ikke kan nyde det lige så meget, som da man var yngre, og følte at man havde uendelig tid at spilde.

Blot en teori. Lyder det dumt?


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 38 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team