Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 15:14


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 27 dec 2020 23:54 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 dec 2020 23:07
Indlæg: 4
Jeg røg for nogle uger siden en joint. Med brunt i, smøgen var også ristet fint nok. Skal siges at det var en rimelig god ryger lys ryger. 10 minutter efter bliver jeg lidt døsig og basket. Havde lidt angst osv, men pludselig kastede jeg op og var helt som jeg var før jeg tændtes op. Dvs ikke påvirket. Dette her plejer kun at ske med alkohol eller hvordan?

Er sket en gang før hvor jeg har det lidt på samme måde med lidt kvalme, dengang fik jeg et asthmatisk angreb lige før jeg kastede op. Dog var det en chillium jeg røg af


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 dec 2020 00:13 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 jun 2020 15:45
Indlæg: 131
Du har stadig den samme mængde THC i blodet efter at have kastet op. Du føler dig bare mere frisk fordi du har lavet noget fysisk aktivt, ligesom hvis du havde gået en tur.

Men jeg synes også hurtigt man vænner sig til at være skæv, så man f.eks. 20 minutter efter at have røget, allerede føler sig betydeligt mindre skæv, fordi man har vænnet sig til tilstanden.
Og tobakkens effekt forlader hurtigt kroppen igen, hvilket også kan føles, som om at man bliver mindre skæv synes jeg.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 dec 2020 00:17 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Ryger du smøger til dagligt? Jeg vil vove den påstand, at det er meget svært at riste tobak andet end tør, altså nikotin osv sidder stadig i den, eller størstedelen i hvert fald.. Det lyder mere som et nikotinchok.. Mht ikke at føle sig skæv efter 20 min, så lyder det ret rårygeratigt, i mine spæde tjaldedage, trippede jeg årnli på hash i mange timer, virkelig trippede.. =)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team