Hej kloge hoveder...
Jeg er en 39-årig kvinde, der er terminal kræft-patient. Derfor har jeg desværre ekstreme smerter efterhånden, som bliver sværere og sværere at dække.
Får efterhånden så store doser og gennem så lang tid, at tolerancen jo selvfølgelig også er højere. Og har kun funktion på den ene nyre, så det duer selvfølgelig heller ikke, bare at hæve smertestillende medicin hele tiden, for at passe på den smule nyrefunktion der er tilbage.
Derfor har enhed for lindrende behandling (tidl. Palliativ afd.) fra i morgen, sat mig på medicinsk cannabis. Der skal startes med en meget lille dosis, som så langsomt hæves.
Det jeg gerne ville høre Jer om, er om der er nogen derude, der har erfaringer med medicinsk cannabis evt. sideløbende med høje dossiser af smertestillende medicin.
Her beskrivelse af min nuværende behandlingsplan og cannabis-plan indtil videre:
(OBS. TAG ALDRIG DE DOSER JEG BESKRIVER HER DA DET VIL VÆRE DØDELIGT FOR UMEDICINEREDE UDEN TOLERANCE!!!!! STAY SAFE!!!!)
Daglig dosis:
Marlodon 3x65mg + 90mg PN(efter behov)
Kodein 3x25mg
Kodipar 4x500/31.5mg
Amitriptylin 2x10mg + 25mg
Oxycontin depot 2x40mg
Oxynorm 4x80mg2
Så I kan nok se, det er sindssygt store mængder - men trods alt det, er jeg stadig plaget af svære smerter

Starter imorgen på:
Præparat : Sedemen Aurora Nordic 5+0.2mg
Dosis: 1 kapsel til natten 5+0,2mg
Dosis hæves herefter hver anden dag med 1 kapsel 5+0.2mg mere pr gang indtil videre.
Håber meget nogen har erfaringer med dette, så jeg kan få mere info om virkningen, ønsket dosis størrelse osv., så jeg ved lidt om hvad jeg kan forvente...
Thanx!
Fru Potter....
(og NEJ, det har ikke en skid at gøre med Harry...)