1) Ketamin: Jeg plejede at hade aromaen af ketamin, men efter hundreder af gram, er det blevet en af mine yndlingsting i hele verden. Det er så skønt, og effekten endnu bedre. Jeg kan nærmest ikke huske, hvordan det var dengang jeg talte om det "klamme nedfald", og bliver kun påmindet om det når andre siger det.
Smagen, når man spiser det, er ikke lækker til gengæld. Det smager farmaceutisk, hvis man kan sige det sådan. Engang tog jeg et shot cognac med 200 mg ketamin i, og det var klart den klammeste oplevelse jeg har haft med ketamin, jeg brækkede mig umiddelbart efter. Jeg har taget ketamin i 10 år, og bliver sandsynligvis aldrig træt af det, selvom jeg da har fået et væsentligt lavere forbrug nu end for blot et år siden.
2) Cannabis: Skunk, der er dyrket med omhu og kærlighed, rullet i en slags blunt ala den her:

Det er for vildt lækkert, rul med ren skunk og bare en fingernegl af tobakken fra cigarilloen, for at give den der cremede smag. Vanvittigt, men problematisk for normalt ville jeg kun ryge 3-5 puffs, men dem her kan jeg bare ikke slukke, de smager simpelthen for godt.
3) Meth: Her er det ikke så meget smagen, men den måde det svier i næsen på. Jeg fucking elsker det. Man kan mærke hvor giftigt det er, og hvor hårdt det sparker, og det er sgu fedt på den beskidte måde.
4) Svampe: Svampete med massere af frisk ingefær, et tebrev med kanel, grøn te og urter, samt en hulens masse lækker akaciehonning eller sirup, så bliver det ikke bedre. Ingefæren fjerner eventuelle maveonder i forbindelse med svampene, og giver et frisk boost til trippet. Ti point ud af ti.
5) 99%+ kokain: bemærk, kun oppe i denne renhed. Det føles som luft når man sniffer det, men som ekstra ren luft. Det er essensen af friskhed. Nice.
6) Kaffe+Baileys. Jeg plejede at starte hver dag med denne gudernes blanding. Det er dog ved at være lang tid siden, og må erkende at dagen startes bedre på lidt meditation, frisk luft (og solskin) og et glas vand.
Her har jeg forholdt mig til indtagelsen, og hvor tiltrækkende denne proces er. Hvis jeg indkorporerede comeup, så ser det anderledes ud.