Hey.

Har søgt i tidligere tråde herinde, men synes ikke lige jeg kan finde svar på mit specifikke spørgsmål... Så som allerede spoilet i overskriften, vil jeg lige spørge her:
- Er der en fare ved at komme til at sniffe crack/freebase coke?
Købte 2 poser med et halvt gram i hver af min faste dealer. "De der kan også ryges"... sagde han. Jeg var i outer space da jeg købte ind hos ham, og det hele ligger lidt sløret. Noget rod... Men jeg kan da huske, at jeg forsøgte at få styr på, hvad det egentlig var jeg var i gang med at købe - Crack/freebase eller coke i saltform. Og jeg kunne ikke rigtig få et klart svar.
Har et 3. halvt gram liggende... De 3 poser er desværre blevet blandet sammen. Og jeg kan ikke huske hvilke 2 der angiveligt indeholdt ryge-coke. Og ARGH! (Altså, indholdet er stadig i poserne, og jeg har bare ikke styr på hvilke poser der indeholder hvad... Har ikke blandet hele baduljen sammen i en stor slik-skål, don't worry.

)
Mig bekendt kan coke ENTEN sniffes ELLER ryges/vapes... (ellers skydes, okay..) Har aldrig hørt om all round coke man kan indtage frit som man vil. Ku´ ellers være smart. Ha ha...
Min snude er efterhånden ret fucked..., så jeg er interesseret i at gå over til at ryge skidtet i stedet.
(Og på forhånd tak fordi I undlader at moralisere. Jeg er en halvgammel krage og mit liv har været op af bakke. Mine dæmoner er ikke længere kun stærke, de er på steroider og de skal slås væk med en kæp på daglig basis! Jeg er træt, har ikke ret meget at miste og er afklaret med whatever. Thanx.)
Så...:
- Hvordan finder jeg ud af hvad hulan det er han har solgt mig?
Har købt gode sager af ham i tidens løb. Det er først på det seneste han har udvidet repertoiret og er begyndt at sælge ryge-coke. Virker umiddelbart som om han burde tage et kursus i basal kemi...? Eller er det mig der er galt på den?
- Skal freebase og crack ryges forskelligt? Og i så fald hvordan? (Det ene er vist vand-opløseligt? Det andet ikke?) Send endelig guidelines.
- Hvad skal jeg vide hvis jeg skal lave min egen pipe?
Tak, slyngler.
Hygge og rock on!