DMT
jeg er lige blevet 22 år jeg begyndte et misbrug af hash da jeg var 13 år og røg faktisk hver eneste dag indtil jeg blev 19 og min datter blev født
da jeg var 14 begyndte jeg og lege med narko og prøvede faktisk alt jeg kunne komme i nærheden af indtil en dag hvor jeg var 15 eller 16 hvor jeg tog en overdosis på et stof kaldet mxe (virker lidt som hest bare gange 100) hvor jeg blev enig med mig selv om og stoppe med og tage alle former for stoffer (udover hash)
start 2021 - jeg har en masse personlige problemer der gik mig meget på og jeg tog valget om og begynde at ryge hash igen efter 2 år da dette altid har virket for mig førhen
midt 2021 - en af mine kammerater finder en kontakt som vi kan købe dmt af og da dette altid har været et stof jeg meget gerne har ville prøve var jeg self klar på den ide
første gang vi prøver det er en vild oplevelse jeg laver et breakthrough men vi kammerat ryger kun lidt og kommer ikke i nærheden af et breakthrough
jeg har nu røget dmt 7-8 gange siden første gang som kun er en måned siden og jeg får det næsten på samme måde hver gang hver gang er det det vildeste jeg nogensinde har prøvet og elsker det jeg starter altid op med cirka 2-3 hvæs så jeg laver et breakthrough og ligeså snart jeg begynder og komme til bevidsthed tager jeg el smøgen og ryger direkte en 2-3 hvæs eller hvor meget der skal til for og sende mig direkte tilbage i et breakthrough og sådan her fortsætter det i 2-3 timer det er simpelthen så fantastisk et univers at jeg aldrig har lyst til og forlade det og alt i dette univers virker bare ikke ligeså spændene hver gang jeg skal ud af et trip kæmper jeg med lysten om jeg lige skulle lave et breakthrough til da jeg ikke føler at jeg er klar til og forlade det her endnu og jeg kæmper altid de kommende dage med ikke og ryge dmt indtil jeg ender med og gøre det...
jeg har aldrig hørt om nogle der blev "afhængig" af dmt før da det er så kraftigt at får som regel bliver mættet af følelsen men ikke mig jeg vil have mere og det er faktisk en følelse jeg helst ikke vil føle
jeg har overvejet enten og prøve ayahuasca (aldrig prøvet før) eller høj dose lsd (kun prøvet almindelige doser) og håbe på at det kunne give mig den mætheds fornemmelse som jeg aldrig føler at jeg får af dmt mit spørgsmål til jer er om der er nogle der har prøvet lignende og om det hjalp jer?
har prøvet og læse om det men har ikke stødt på en der følte sig afhængig af dmt før næsten alle har stor respekt for det...