Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 22:00


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 24 okt 2021 23:02 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 okt 2019 01:44
Indlæg: 38
Geografisk sted: Hastings & Main
Jeg skal til en 69-timers fest næste weekend. Hvilke stofkombinationer ville I anbefale at tage, hvis jeg gerne vil holde mig kørende længst muligt og stadig have det fedt? Har erfaringer med det meste. Det er måske helt hypotetisk, for kommer også an på om mit selskab er med på den. Men kunne være interessant at høre, hvad I ville vælge.

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=-X5oCV7hWgs


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 okt 2021 14:01 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 sep 2017 18:53
Indlæg: 29
Var engang til en swingerfest hvor vi også kørte 69ere på stribe, kan love dig for at min tunge var mør sidst på aftenen. Vil anbefale dig at du strækker tungen ud førend og varmer op med at slikke nogle mærkater af et par syltetøjsglas hjemmefra. Vær også opmærksom på mulige listepikke da der flere gange da jeg var uopmærksom og lå nærmest i trance med mundtøjet i gang kom en luskebøv hen og troede det var tid til at penetrere kussen jeg slikkede. Og ved mere end en lejlighed tror jeg bevidst han sigtede efter min mund da jeg ufrivilligt blev gagget og endte med at vappe hans løg en flad. Tape måske dine øjenbryn op så du ikke falder i hen og lukker øjenene helt i og skaf en af de der helt små bøtter sriracha-chili klar i røven hvis nogen skulle finde på at bøffe dyret derind. Køb nu engang rigeligt med poppers med og placer dem strategisk over ved de andre så potentielle lummerspetakler bliver dirigeret derhen og du kan inhalere muffe uforstyret


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 okt 2021 17:49 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
:hjerte:
Enig


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 okt 2021 23:07 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2484
Geografisk sted: Inside the animal
Meth

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 okt 2021 00:53 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Bananadine

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team