Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 15:22


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 13 nov 2021 18:04 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 dec 2016 14:21
Indlæg: 266
Geografisk sted: København
Hejsa,

Jeg har ikke prøvet så mange stoffer, og ikke i ret mange år (startede med skunk da jeg var 49 8) ). Min trackrecord indeholder skunk, svampe, LSD og MDMA.

De stoffer giver hver sin oplevelse, men fx LSD og svampe er alligevel ret tæt på hinanden. Cannabis kender (næsten) alle jo, og MDMA er bare helt sin egen :rocking:

Men hvis vi taler om TYPEN af rus, hvilke andre (grupper?) stoffer vil I så fremhæve, og hvad er det I oplever som er specielt? Eller sagt på en anden måde: Hvis jeg skal udvide min liste, hvad giver så mening, uden bare at være næsten det samme som det jeg kender.

Hilsen BluePill

_________________
"Klarsyn er som absolut gehør - bare med øjnene."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 nov 2021 18:12 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
Ketamin, DMT og lattergas. Af de 3 ville jeg nok vælge ketamin, men de andre er også ret vilde.

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 nov 2021 03:12 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Jeg må melde mig enig og helt klart sige ketamin og DMT. De er bare begge to virkeligt specielle. Ketamin beskrives bedst bare som mærkeligt, hvis du spørger mig. DMT er ubeskriveligt smukt og næsten noget jeg synes alle folk burde prøve i deres liv.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 nov 2021 15:08 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Kokain er også meget forskellig fra de andre stoffer, du har prøvet. Det minder mest om MDMA, for du bliver ikke særlig skæv, men er nogenlunde klar i hovedet. Du bliver bare ekstatisk. Men det virker alligevel på en anden måde end MDMA. Der er mere tryk på, og du kan ikke sidde stille. Kokain er også helt sin egen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 nov 2021 22:14 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 dec 2016 14:21
Indlæg: 266
Geografisk sted: København
Takker, læser lidt op på forslagene :D

Lattergas har jeg faktisk også på listen, men fx sammen med skunk synes jeg næsten det bliver FOR intenst, og det ligner ellers ikke mig at have den følelse.

Hilsen BluePill

_________________
"Klarsyn er som absolut gehør - bare med øjnene."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 nov 2021 01:02 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 feb 2003 02:01
Indlæg: 2386
Geografisk sted: NRBX
Opioider er også en rus for sig. Jeg vil dele den ind i to. Ved lavere doser virker det som om at man bliver lvl 40 istedet for lvl 30. Alt bliver nemmere og man bliver bedre til alt. Ved højere doser bliver man bare udsplattet og helt kokset og ens drømme flyder sammen med virkelig. Altså bogstavelig talt. Nogen synes det er fedt, jeg bryder mig ikke specielt meget om det.

Men jeg vil ikke anbefale nogen at begynde at eksperimenter med dem. Og hvis man gør, så ska man virkelig have styr på sig selv. Eskapisme er no go. Hvis du begynder at bruge dem til virkelighedsflugt, så der er nærmest ikke nogen vej tilbage

_________________
Den røde knap →


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 nov 2021 14:28 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 dec 2016 14:21
Indlæg: 266
Geografisk sted: København
snufkin skrev:
Opioider er også en rus for sig. Jeg vil dele den ind i to. Ved lavere doser virker det som om at man bliver lvl 40 istedet for lvl 30. Alt bliver nemmere og man bliver bedre til alt. Ved højere doser bliver man bare udsplattet og helt kokset og ens drømme flyder sammen med virkelig. Altså bogstavelig talt. Nogen synes det er fedt, jeg bryder mig ikke specielt meget om det.

Men jeg vil ikke anbefale nogen at begynde at eksperimenter med dem. Og hvis man gør, så ska man virkelig have styr på sig selv. Eskapisme er no go. Hvis du begynder at bruge dem til virkelighedsflugt, så der er nærmest ikke nogen vej tilbage


Jeg rør ikke opioider. Helt generelt så holder jeg mig fra de stoffer der er kraftigt vanedannende, for jeg kender mig selv godt nok til at vide at jeg måske ville få et problem. Der er også mange herinde med en meget større erfaring end min som advarer mod dem.

Hilsen BluePill

_________________
"Klarsyn er som absolut gehør - bare med øjnene."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 nov 2021 14:58 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Det er fandme en fornuftig indstilling bluepill


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 nov 2021 17:39 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
En god halv liter kava på tom mave synes jeg næsten ikke der er noget der slår. Problemet med det mest euforiske kavalaktone (kavain) er at den har en hurtig halveringstid så man når lige at få sig en god skid på så 20min efter kan man godt crave det mere, men har lagt mærke til at det særligt er når jeg er stresset at jeg kan bingedrikke. Og så har det en omvendt tolerance så når man har drukket en kop dagligt i en uge til to så bliver man væsentlig mere påvirket af mindre doser hvor jeg ofte finder at det modsatte gør sig gældende ved andre midler.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 nov 2021 17:56 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 jun 2009 18:51
Indlæg: 543
Geografisk sted: NV
Helt klart ketamin og salvia d. Syntes DMT er overvurderet.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 mar 2022 16:52 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 mar 2022 15:56
Indlæg: 2
Hvis du var vild med mdma, syntes jeg du skulle prøve 2cb, det finder jeg fantastisk. :rocking: :rocking:


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team