Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 14:07


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 11 maj 2022 13:27 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 dec 2021 16:15
Indlæg: 12
Har lidt forskelligt at vælge imellem
Bromazepam 6mg
Oxazepax 50mg
Diazepam 10mg
Lorazepam 2,5g
Temazepam 20mg
Midazolam 7,5mg
Halcion 0,25mg

Temazepam & Midazolam, Halcion er lidt mere dyrt, men hvis det i følge jeres holdning er bedre smider jeg gerne lidt extra efter dem.

Tak på forhånd & Husk at pas på jer selv!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 maj 2022 16:53 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Du blir nok nød til at skrive hvad du vil bruge dem til - ikke at jeg kan råde dig har kun prøvet halvdelen på listen og ik i nyere tid på nær diazepam.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 maj 2022 17:39 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Bromazepam havde jeg valgt, det er en klassiker - især i kbh af en eller anden årsag.. lorazepam, temazepam er også lækre og sjældent set på det sorte marked i dk, i hvert fald ikke dengang jeg var benzokriger, men har da prøvet det du har på nær halcion.. er det original medicin? Fra galenka?

Pas meget på med hypnotikumklassen såsom midazolam, det er meget kraftigt og vil enten inducere søvn eller vågent blackout og det ønsker du ikke!

Træd varsom, denne stofgruppe knepper de fleste der vover nalderne før eller siden..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 maj 2022 21:48 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jul 2021 11:31
Indlæg: 15
Geografisk sted: The Void
Foretrækker selv oxazepam da jeg synes halveringstiden på ca. 10 timer er meget passende.

_________________
Og har du, prøvet at tage dine øjne af? Og rejst 2000 kilometer i en 2-værelseslejlighed?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 aug 2022 11:19 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 apr 2020 12:35
Indlæg: 2
Rivotril var helt klart det bedste jeg har fået.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 aug 2022 18:00 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 jun 2017 15:24
Indlæg: 24
Midazolam, bromazepam, og, temazepam, har jeg ikke som sådan prøvet, men en del af de andre har været på længere turer.


Triazolam ved jeg ikke om det var, decideret, det kom med det navn på, men ikke fra den mest pålidelige dude i spillet, plus, det var efter en 3-4 dages knas. Husker det dog som yderst effektivt.

Lorazepam næsten lige sådan, dog i en større mængde, det var fint, ikke noget jeg gad smide penge efter engang til, dog.

Jeg vil altid sværge til alprazolam(også selvom det ikke er på din liste, sorry), det lander godt i mit system, jeg blackouter ikke som andre, og havde god effekt, også medicinsk. Det blev dog til den klassiske, mere vil have mere, og da jeg fik dem (ksalol, som alle andre) til en vild pris, blev det for meget.
De danske Alprox, fra 0.25mg og op, var sgu også fine, men de kostede det samme, så hellere de billige i firedobbelte mængder.

Oxapax har aldrig virket for mig, ligegyldig dosis, selv uden andet i systemet. Fik en 3 glas fra psyk, 15mg x 100, gode danske, men nej, det var lort.
Rivotril holdt hurtigt op med at virke, selv i massive doser, dog rimelig billigt og tilgængeligt
Diazepam var sgu fint, men det var ikke til at finde til en fornuftig pris da jeg var igang, selvom der var meget af det, så det var kun sjældent. Kørte jeg ellers fint på når det var til at finde et godt tilbud.

Som altid, pas på.
Det starter hyggeligt, måske endda med god medicinsk virkning, men det tager fart de fleste gange, og man kan sgu sjældent nå at stoppe før man sidder skidt i saksen.
Vil lige slutte af med at skrive jeg har været ude i 2.5 år, med en semi-massiv nerveskade lægerne kalder permanent, som følge af min tid i en overflod af benzoer.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team