Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 mar 2024 05:53


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 18 maj 2022 23:34 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 okt 2021 17:05
Indlæg: 11
Hvis man tager for meget mdma der er meget rent mere end (75% renhed) kan man så dø eller få alvorlige bivirkninger?. Jeg skriver dette fordi at jeg tog cirka 600-700 mg på 2 dage og jeg har lige fået en voldsom slags eksplosion eller stød eller noget andet i hovedet. Det var meget meget ubehageligt ihvertfald. Og jeg var også dehydreret formentlig da jeg plejer og drikke 2 glas vand eller sådan noget i løbet af 22-24 timer mange dage på ugen. Men jeg plejer og drikke en del juice eller sodavand nogle gange.
Jeg tog mdma natten til mandag altså for nogle dage
siden. Jeg var ved og besvime lidt efter at det var begyndt og virke. jeg var igang med og lukke mine øjne og de var næsten ikke åbne. Jeg var ved og besvime et par gange.
Og mit hjerte begyndte at slå alt for hurtigt og det bankede også hårdt og jeg stressede da det skete. Men det med hjertet holdte op hurtigt måske. Grunden til at jeg ikke er sikker er fordi at jeg plejer og opleve illusioner og jeg har lagt mærke til at jeg er holdt op med og høre nogle ting der faktisk foregår som støj fx. Og jeg plejer at opleve at ting er mindre eller større end de plejer. Jeg tog 250 mg cirka mere mandag morgen efter at jeg havde taget de 250-300 mg 4-6 tidligere natten til søndag. Så til sammen tog jeg cirka 400-500 mg natten til søndag og mandag morgen. Natten til tirsdag tog jeg 150mg først og så tog jeg 200 mg senere natten til tirsdag kl 4 og omkring 80-100 mg tirsdag formiddag. Men jeg havde ikke vægt og tallene jeg har nævnt er cirka det jeg har taget da jeg delte det hele op i 4 lige store dele og noget af det var knust til pulver og så var der noget der ikke var. Jeg havde ikke spist i 31 timer da jeg tog mdma natten til tirsdag. Og jeg havde ikke spist i 36 timer da jeg tog en redose tirsdag morgen. Og så havde jeg meget hovedpine da jeg skulle sove mandag kl 14 cirka så det kan være at jeg var dehydreret.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 maj 2022 01:00 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2021 12:17
Indlæg: 150
Geografisk sted: Fyen
Hvis du ikke har spist i halvandet døgn, og har drukket for lidt vand, og så tager en masse ecstacy, så får du det nok rimelig fucked, det er til at forvente. Men hvis du tager alt for meget mdma på én gang så kan det altså være livsfarligt, så husk at stop mens legen er god. Hvis du stadig oblever fysiske bivirkninger og er bekymret for dit helbred så ring til vagtlægen - hvis du føler der er noget meget akut galt så ring 112!

_________________
"...Man in the future will no longer be a creation of nature, or of chance, or of God, but a manufactured product"
-Theodore Kaczynski


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 maj 2022 14:46 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 jan 2010 22:54
Indlæg: 221
De stød i hjernen du oplever, er formentlig det fænomen der kaldes brainzaps, det er en ret velkendt bivirkning ved at tage for høje doser mdma.

Det er ikke farligt, men sindsygt ubehageligt, det går heldigvis over af sig selv i løbet af nogle dage/uger.

Hvis du lever sundt, får spist, drukket vand, sovet og bevæget dig fornuftigt så går det sikkert hurtigere væk.

Pas på dig selv, 250 mg bør være absolut maks over en hel aften (ikke på en gang!) og hold som minimum en måneds pause mellem hver tur!

Som ovenstående siger, så er det forventligt at du har det fucked, efter den omgang du beskriver.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team