Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 mar 2024 09:57


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 23 maj 2022 00:30 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 maj 2022 00:01
Indlæg: 18
Er jeg den eneste, der "bliver" komplet upåvirket af kokain?

Jeg oplever højest lidt hjertebanken og spænding i musklerne. For det meste får jeg bare nedtursnæse, hvor det trykker og lortet går i tænderne. Jeg oplever på ingen måde den form for rus/boost, som alle andre beskriver. Jeg kan ikke have været uheldig de sidste seks måneder - jeg har virkelig afsøgt markedet. Og alligevel er det en kæmpe udfordring for mig at stoppe. Jeg elsker at suge, men det skyldes ikke effekten, sjovt nok..

Er der andre, der oplever (eller måske snarere ikke oplever, lol) det samme??


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 maj 2022 17:12 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Jeg har også lidt svært ved at få det til at virke ordentligt. Her er et par råd:

Først og fremmest skal det være kokain af god kvalitet. Hvis du køber det på gaden, så er kvaliteten som regel dårlig. Du kan teste renheden ved hjælp af et testkit.

Jeg tager altid kokain sammen med et andet stof, for at forstærke virkningen. Der er tre muligheder: Snif 15 mg. ketamin en time før. Ketaminen topper allerede efter en halv time, men det gør ikke noget. Det er nok at der er en efterglød. Alternativt kan du drikke en enkelt genstand et kvarter før. Jeg ved godt at kokain og alkohol er en farlig kombination, men jeg tror ikke at en enkelt genstand er skadelig. Når du redoserer kan du nøjes med at tage en halv genstand forinden. Du kan drikke en halv flaske cola i forbindelse med alkoholen, men det går ikke godt sammen med ketaminen. Jeg foretrækker at drikke rom&cola.

Endelig har jeg bemærket at jeg hurtigt bliver tolerant overfor stoffet. Hvis jeg tager det igen en uge efter, så virker det meget svagere end første gang. Nøjs med at tage kokain en gang om måneden, for at undgå tolerance.

Jeg har prøvet mange ting i tidens løb. Hvis de ting jeg nævner ikke hjælper noget, så tror jeg desværre ikke der er noget at gøre ved det. For eksempel har jeg prøvet at tage meget store doser (300 mg. ad gangen), men det hjælper ikke meget. 50 mg. burde være tilstrækkeligt.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team