Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 16:00


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 22 jul 2022 20:24 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 jul 2022 18:09
Indlæg: 5
Brug tramadol, tager abstinenser og er langt nemmere at stoppe med


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jul 2022 13:08 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 jun 2022 12:34
Indlæg: 132
Altid godt med fif's og harm-reduction tips takker! Vil dog anbefale at man bruger kratom + black seed oil + bacopa til alt fra oxyer til metadon. Og hvis du vil sørge for at smide opiaterne helt så kan du trappe ud af kratom imens du øger dosen af bacopa og black seed oil og det vil gøre det hundrede gange nemmere end at smide tramadol også. Tramadol er ret stærkt vanedannende nemlig og man kan hurtigt få sig endnu et misbrug som kan være svært at smide.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jul 2022 21:48 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 jul 2022 18:09
Indlæg: 5
Tusind tak for input. Jeg er ny herinde og vil bare gerne hjælpe folk med mine oplevelser siden jeg har prøvet meget forskelligt igennem en periode af 15 år.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jul 2022 20:37 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2013 11:44
Indlæg: 361
Geografisk sted: Syd for månen.
Langt det letteste er at hoppe af når du løber tør, have mindst 500 gram god kratom.
Så er det lige så let som ingenting, når man er hærdet og har prøvet det mange gange.
De første gange uden kratom, er noget af det værste man kan udsætte sig for, ren tortur.

Kratom gør det meget meget lettere.

_________________
https://youtu.be/dyqyVKSJiOM


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 jul 2022 09:05 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 jul 2022 18:09
Indlæg: 5
Har godt læst lidt om kratom hist og er
Men har aldrig kunne tyde hvad det er:

- hvor mange dage og hvordan kunne en standard nedtrapnings plan se ud?
- hvor købes det?
- og sidste spørgsmål, hvad ville du anbefale min udtrapnins plan med
Kratom ville se ud? Jeg har taget 4 oxycontin 80 mg k 5
Månede.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 aug 2022 03:51 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 maj 2008 19:24
Indlæg: 242
Geografisk sted: Snurrestrup
Drugoptimizer skrev:
Har godt læst lidt om kratom hist og er
Men har aldrig kunne tyde hvad det er:

- hvor mange dage og hvordan kunne en standard nedtrapnings plan se ud?
- hvor købes det?
- og sidste spørgsmål, hvad ville du anbefale min udtrapnins plan med
Kratom ville se ud? Jeg har taget 4 oxycontin 80 mg k 5
Månede.


Halløj.

Du risikerer at udskifte ét misbrug med et andet. Desuden er kratom er Liste B narko, ergo risikerer du at komme alvorligt i karambolage med ordensmagten, hvis du forsøger at importere det. Det er imod Psy's reglement at snakke anskaffelse, blot til info.

Med et forbrug på 320 mg oxycodon pr. dag over 5 måneder, hvis jeg forstår dig korrekt, så vil jeg mene, du kvalificerer dig til substitutionsbehandling. Såfremt du ikke kender til det, så foregår det ved, at du møder op på en adresse, hver dag på i samme tidsrum. Her får du udleveret din substitutionsmedicin, og du skal tage den, sublingualt, under observation - oftest blot i en stue med andre, som er i samme båd.
Buprenorfin er stoffet, og du vil i samråd med en læge udarbejde en udtrapningsplan.
Her kunne argumentet lyde, at det også blot er udskiftning af misbrug, og det er da også en sandhed med modifikationer. Bupe er meget lidt euforiserende, sammenlignet med oxy, morfin og dope; det foregår under kontrollerede forhold; du sparer en røvfuld af penge, og du slipper for hele problematikken om at skaffe. Desuden kan din hverdag fortsætte forholdsvist uændret, på forhåbentlig positiv vis, og du kan ikke bruge oxycodon, så længe buprenorfinen er aktiv i din hjerne, da det binder sig kraftigt til de gældende opioidreceptorer - kort sagt; du vil spilde dine penge, såfremt du skulle blive fristet.

Ellers vil jeg, som så mange gange før, anbefale pregabalin - også over tramadol. Med tramadol forlænger du egentlig blot pinen, synes jeg, hvilket ikke er tilfældet med pregabalin.

Held og lykke!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 aug 2022 11:16 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 apr 2020 12:35
Indlæg: 2
Jeg fik tramadol max dosis før jeg røg på oxycodone som jeg har fået siden 2009. Nu prøver jeg med metadon men tror jeg har begået mit livs fejltagelse.

Ville ønske jeg havde tramadol eller lign til de sindssyge withdrawels som jeg har nu :(


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 24 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team