Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 15:29


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 30 aug 2022 19:06 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 aug 2011 00:18
Indlæg: 104
En snak om syre.

Nu har jeg efterhånden taget LSD en 10 gange vil jeg tro, og hver gang har været forskellig i rusen og mht. graden af pårvirkning, eller hvad vi skal kalde det. Det har været forskellige "bathes" jeg har indtaget hver gang.

Én gang har jeg taget et frimærke og fået en rimelig mellow effekt, mildt trippende, men bestemt ikke noget vildt, vil måske sammenligne det med 0,3g Cubensis. Ikke noget visuelt. Det var på en festival i Tyskland.

En anden gang var vi 4 personer der delte 3 dråber, dvs. 0,75 dråbe pr. mand, og aldrig har jeg dog været sendt så meget afsted. Måske den "reneste" rus jeg har oplevet af alt jeg har prøvet, største påvirkningsgrad (blæst) og nok også det mest visuelle trip jeg har haft. Det var i Thy.

Har prøvet LSD på frimærker, microdot, flydende som dråber. Tog LSD første gang for 11 år siden.

Så hvad er det lige der gør den store forskel i "rusen"?

Er det simpelt bare et spørgsmål om dosering? Har mine mærker være cuttet? :D

Skulle bare jeg bare æde nok mærker fra festival, og få det som i Thy? Har altid været lidt forsigtg i min dosering, grundet en enkelt ikke-så-rar-episode første gang jeg prøvede LSD. Men alligevel?

Det her er bare to eksempler på trips. Alle trips er forskellige. Ens mood, set, setting osv. er klart også en faktor, men det er som om noget syre er der bare FUT i, andet er lidt waaa...

Nogle snakker om renheden af krystallerne, måden det er lavet på, eller hvad ved jeg. Det virker også til der er en generel opfattelse af at LSD i dråber bare er det bedste?..

Hvordan har i det med LSD? Har du taget meget syre?

Hvad er jeres erfaringer?

Jeg har også for år tilbage lurket lidt på det mørke internet, og de kaster jo om sig med salgstricks som white fluff, needlepoint og jeg ved ikke hvad. Aner ikke hvad det er. LSD er vel LSD. Har aldrig handlet på det mørke, men synes jeg hører kvaliteten er god?




Jeg vil gerne have det som i Thy igen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 aug 2022 07:24 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
LSD er LSD. Men LSD er som du selv bemærker ofte i en vandlig opløsning inden det ligges på mærker. Da det sjældent er high-end laboratorier der producere disse mærker, er kvaliteten af mærkerne også ofte af svingende kvalitet. Derfor vil jeg sjældent råde folk til at tage mere end 1 mærke, man ved aldrig om mærket er over eller underdoseret. De går jo ofte efter et gennemsnit, som f.eks. 100 ug (mikrogram), men dem der påstår at det altid er 100 ug, pga. at det siger vendor, de lyver. Mikrogram er en ekstremt lille størrelse og kræver ekstrem præcision i doseringsarbejdet, noget som de ulovlige laboratorier har svært ved at gøre hver eneste gang.

Nogen af de vendors der sælger white fluff og needlepoint, er til at stole på andre ikke. Desuden er LSD et skrøbeligt stof. Hvis det f.eks. udsættes for varme, lys eller fugt i opbevaringen hos din pusher, eller hos din ven, eller hos dig selv, så vil kvaliteten dale drastisk.

Desuden er set/setting altså også bare alfa omega i alle psykedeliske oplevelser. Den samme svampe eller lsd dosis, vil aldrig give eksakt den samme oplevelse. Tænk over hvordan du også oplever verden forskelligt i din normale tilstand, alt efter om du f.eks. er ked af det eller mega glad. De her alternative måder at opleve virkeligheden på forstærkes i ekstrem grad på LSD. Så hvis du rammer LSD på den rigtige dag, med de rigtige mennesker og de rigtige omgivelser, så vil oplevelsen fremstå klarere og mere givende, end det modsatte.

Der er rigtig mange der tror de tager 300 ug hver gang de tager syre (pga. salgstricks eller ujævnt doseringsarbejde), som vil blive væltet bagover hvis de får 100 ug ren LSD.

Det der med 3 dråber delt på 4 personer? Hvordan sikrede i jer at dråberne var lige fordelt?

Til sidst, jeg elsker syre, men jeg gør det sjældent, det er simpelthen en krævende omgang, og ikke sjovt inde i en lejlighed. Man skal ud i skoven basta bum.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 aug 2022 18:21 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Hector Salamanca skrev:
Til sidst, jeg elsker syre, men jeg gør det sjældent, det er simpelthen en krævende omgang, og ikke sjovt inde i en lejlighed. Man skal ud i skoven basta bum.


Arh hva?... Du tror ikke det kan være sundt at være i de omgivelser man befinder sig i, i den "daglige trommerom" og tænke lidt over hvordan den forløber sig og sådan?

Siger IKKE at skoven er et dårligt bud, tværtimod, men så sort/hvidt et syn er da lidt tørt :D

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 sep 2022 07:14 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Læbepomaden skrev:
Hector Salamanca skrev:
Til sidst, jeg elsker syre, men jeg gør det sjældent, det er simpelthen en krævende omgang, og ikke sjovt inde i en lejlighed. Man skal ud i skoven basta bum.


Arh hva?... Du tror ikke det kan være sundt at være i de omgivelser man befinder sig i, i den "daglige trommerom" og tænke lidt over hvordan den forløber sig og sådan?

Siger IKKE at skoven er et dårligt bud, tværtimod, men så sort/hvidt et syn er da lidt tørt :D


Jeg omformulere: "Det er ikke sjovt for mig, inde i en lejlighed". Det sætter simpelthen en dæmper for mig, særligt på syre, ikke at have fri bevægelighed. Syre sender mig på trips bogstaveligt talt, jeg vil gerne ud og vandre. Byen er for mig lidt for skræmmende på syre, og derfor stemmer jeg ikke for en lejlighed.

Men det kommer selvfølgelig an på dosis og formål. Hvis man f.eks. forsøger at komme på en teraupeutisk indre rejse, så er lejligheden jo optimal. Synes dog det lyder som om OP er en rekreativ forbruger, mere end en terapeutisk type?

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team