Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 00:05


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 13 nov 2022 15:08 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 nov 2022 15:05
Indlæg: 5
Er der nogen der har erfaring med politiets mobile spyttest.?
I hvor lang tid kn de forskellige stoffer spores? Særligt benzoer og rivotril? Der er mange modstridende informationer på nettet så er der nogen der har praktisk erfaring?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 nov 2022 20:57 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Der er nul tolerance på alt andet end cannabis, der har en bagatelgrænse.
Clonazepam (rivotril) har i følge medicin.dk en plasmahalveringstid på 30-40 timer - og der skal 4-5 halveringstider til før det er ude af dit system. Dvs 5 gange 40 timer = 200 timer i værste fald - så det er i dit system i pænt lang tid. Tjek selv andre præparaters halveringstid på www.pro.medicin.dk


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 nov 2022 22:12 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 nov 2022 15:05
Indlæg: 5
HopIFjordeN skrev:
Der er nul tolerance på alt andet end cannabis, der har en bagatelgrænse.
Clonazepam (rivotril) har i følge medicin.dk en plasmahalveringstid på 30-40 timer - og der skal 4-5 halveringstider til før det er ude af dit system. Dvs 5 gange 40 timer = 200 timer i værste fald - så det er i dit system i pænt lang tid. Tjek selv andre præparaters halveringstid på http://www.pro.medicin.dk



Jo men der er forskel på spyttest og urin/blodprøve.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 nov 2022 11:09 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Det er der helt bestemt - medicinen kan måles i længst tid i spyttet, desværre. Man skulle tro at det var blodet, men sådan hænger det vidst ikke sammen=)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 nov 2022 00:12 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 jun 2021 19:34
Indlæg: 3
Jeg har et tillægsspørgsmål. Jeg får oxapax og imozop på recept men min læge er ikke tilbøjelig til at fortsætte min behandling. Jeg overvejer derfor fortsat at tage imozop, dog anskaffet andetsteds fra. Som det er pt. må jeg gerne køre bil fordi min medicin er på recept. Jeg har hørt at imozop ikke kan findes i politiets spyt test da det er benzodiazepin lignende middel - kan det være sandt? Jeg ønsker ikke at risikere mit kørekort men jeg ville også være ked af at sige farvel til min nattesøvn - så jeg står i lidt af et dilemma. Håber nogen har viden om dette


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 nov 2022 05:00 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 nov 2022 15:05
Indlæg: 5
HopIFjordeN skrev:
Det er der helt bestemt - medicinen kan måles i længst tid i spyttet, desværre. Man skulle tro at det var blodet, men sådan hænger det vidst ikke sammen=)



Nej det kan kun måles i spyttet i få timer


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 nov 2022 14:43 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Det vil jeg meget gerne se en kilde på=)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 nov 2022 14:46 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2021 12:17
Indlæg: 151
Geografisk sted: Fyen
Bruno skrev:
Nej det kan kun måles i spyttet i få timer

Eh? De fleste sagkyndige (færdselspoliti og førstehjælpsinstruktører) jeg har snakket med siger 5 - 14 dage hvor narko generelt kan spores. (Ved én indtagelse, det er selfølgelig længere hvis man har taget meget over en længere periode)

_________________
"...Man in the future will no longer be a creation of nature, or of chance, or of God, but a manufactured product"
-Theodore Kaczynski


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 nov 2022 15:34 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 nov 2022 15:05
Indlæg: 5
HopIFjordeN skrev:
Det vil jeg meget gerne se en kilde på=)



Du kan Google det


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 nov 2022 15:35 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 nov 2022 15:05
Indlæg: 5
MuffDiver skrev:
Bruno skrev:
Nej det kan kun måles i spyttet i få timer

Eh? De fleste sagkyndige (færdselspoliti og førstehjælpsinstruktører) jeg har snakket med siger 5 - 14 dage hvor narko generelt kan spores. (Ved én indtagelse, det er selfølgelig længere hvis man har taget meget over en længere periode)


Der er lang vej fra narko til medicin. Rivotril kan i øvrigt ikke spores i en spyttest


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 nov 2022 18:16 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Bruno skrev:
MuffDiver skrev:
Bruno skrev:
Nej det kan kun måles i spyttet i få timer

Eh? De fleste sagkyndige (færdselspoliti og førstehjælpsinstruktører) jeg har snakket med siger 5 - 14 dage hvor narko generelt kan spores. (Ved én indtagelse, det er selfølgelig længere hvis man har taget meget over en længere periode)


Der er lang vej fra narko til medicin. Rivotril kan i øvrigt ikke spores i en spyttest


Billede

Citat:
Test for Rivotril (Clonazepam)

Patienter der får Rivotril er ofte ”negative” på en benzodiazepin test. Dette skyldes at benzodiazepin testen har en høj grænseværdi for Rivotrils aktive substans, Clonazepam, og derfor vil kun meget høje doseringer medføre et positivt resultat på en benzodiazepin test.

Ferle Produkter’s Clonazepam test ”fanger” mindre (normale) indtag af Clonazepam/Rivotril. Clonazepam testen skal anvendes på patientgrupper som får Rivotril, i de tilfælde hvor den almindelige benzodiazepin test har vist et negativt resultat.


sygt nok med rivotril..

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team